Přejít na obsah

bereda2020

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    18
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Informace

  • Auto
    Octavia IV Combi

Návštěvy profilu

743 zobrazení profilu

bereda2020's Achievements

0

Popularita

  1. Ahoj, nevedel by nekdo oznaceni kabliku s pinem nebo samotneho pinu pro konektor v BSG? Mam vsechny mozne typy, ale tenhle je pro me novinka...
  2. A je nějak poznat, že to zrcátko je výš? Myslím si, že by mohl být lepší výhled na semafory :-) Změna úhlu pohledu za sebe bude mít asi minimální vliv.
  3. Zdravím, budu měnit čelní sklo kvůli dodělání dešťového senzoru a zatmavování zrcátka. Zrcátko mám 1Z0857511 A, což je face ale čelní sklo i auto mám předface. Zrcátko by se mělo lišit jen v délce trubičky na kabely. Dle servisu prý mohou namontovat i face sklo do před face auta. Změní se sice pozice zrcátka, ale nemělo by to vadit. Chtěl bych jen vědět, jestli to někdo takto nakombinované má, aby s tím nebyl nějaký problém.
  4. Tak vyřešeno. Dal jsem balonek před tandem, sice nešla nafta protlačit skrz, ale stačilo to na vytvoření většího tlaku než dává podávací čerpadlo a ihned byli vstřiky zaplavený a chytlo to na první pokus. Také by asi pomohlo roztažení na laně..
  5. Ahoj, řešil jsem problém s prokapávajícím vstřikem na motoru BXE. Vstřiky jsem vyndal, přetěsnil a nechal zkontrolovat u Bosche. Po montáži zpět již motor nechytl. Točil jsem cca 10x 5 vteřin bez žhaviček a marně čekal na naftu. Občas něco vystříklo z druhého válce, ale pak přestalo. Při výměně jsem měl zaškrcenou hadici zpátečky do nádrže, je možné že nafta spadla. Po výměně jsem propojil relé palivového čerpadla na cca 30vteřin. Před tandemem jsem kontroloval naftu, ta se tam tlačí. Jinde to těžko rozpojím bez zničení. Hadice jsou přilepený k krubičkám. Měřil jsem i kabelový svazek vstřiků na venkovním konektoru. Tam naměřím 4x odpor cívky. Najeto to má 200tisíc, je možné že by tandem byl slabý a nedokázal vytlačit ven vzduch z hlavy?
  6. Zdravím, mám OII 2007 před FL s dodělaným Columbusem a před FL maxidotem. Namontoval jsem HF sadu 3C8 035 730 C s kódováním 080000000100010000000101. Columbus po zvolení phone zobrazí pouze nepřipojeno a možnost nouzového volání. Maxidot zobrazí položku Telefon, ale nejde do ní vstoupit. Mám instalovaný Polar Fis+, který ale tuto funkčnost nijak nedokáže ovlivnit. Diagnostika je bez chyb. Kodoval jsem pouze GW, kde jsem nainstaloval telefon. Musím ještě někde něco nastavit abych HF rozchodil? Telefon žádné BT nenajde, předpokládám, že párování musím udělat na maxíku.
  7. Zdravím, mám v OII před FL namontovaný columbus, nyní bych chtěl dodělávat handsfree a Webasto vytápění. Jelikož mi originální anténa přestala fungovat, řeším její výměnu za lepší. Našel jsem http://www.automultimedia.cz/cz/shop/stresni-antena-7/stresni-antena-shark-original-skoda-gps/ je možné ji použít nebo raději jinou? Musel bych tomu koupit i anténní kabel, nevím jestli už komplet nebo pouze kabel a nechat si na něj nalisovat koncovky. Columbus má ale 2 anténní vstupy, znamená to že potřebuji ještě frekvenční výhybku? Nepožaduji originální díly, ale dávám přednost kvalitě a životnosti.
  8. Ok, a má smysl měnit i rozvody když už to bude dole? Mění se po 120, 150? Ročně najedu cca 30 tisíc, od výměny mám 50 tisíc
  9. Známý mi poradil, ať naleju do chladicího okruhu přípravek na utěsnění chladiče. Jak moc je to spolehlivý a co všechno jiného to utěsní? Kdyby se měnila vodní pumpa, musí se vypustit motorový olej?
  10. Takže origo je https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/045121011fx-vodni-cerpadlo-1-4tdi-1-9tdi-skoda-11525.html ?
  11. Ano, je to na levé straně. Takže jedině do servisu na natlakování? Nebo jsem schopnej nějak sám to poznat, aniž bych vypustil okruh? zespoda bohužel na bok motoru vidět není....
  12. Zdravím, poslední dobou mi uniká chladicí kapalina cca 0.3L na 1000km a zhoršuje se to. Objevil jsem ji na motoru, konkrétně na těsnění s olejovou vanou. Tam ale pokuď se nemýlím prosakovat nemůže. Je to na rohu vany, u pravého kola, více do středu auta. Nad tím je nějaký pohon, může to být čerpadlo? Rozvody byli dělány v cca 150, nyní najeto 200tis. Riskuji nějaké horší poškození, když budu včas dolévat?
  13. Mám taky prvovýrobu. Ono celkově mám s tím kolem problémy. Když jsem byl na geo, tak to kolo bylo nejvíc rozhozený, na testu tlumičů mam účinnost 47%, na druhé straně 75%, tlumiče rok staré Bilstein, najeto cca 30tis. km a teď tohle... Ještě mi napadá, že geo byla špatně udělaná, ale na pneu není nic vidět. Disky zatím měnit nechci, můžu zkusit srazit hrany, ale v tom problém nevidím.
  14. Zdravím, mám pár týdnů staré pneu. Poslední dobou, registruji z PZ kola hluk při rychlosti nad 80 km/h. Prohodil jsem kola mezi sebou, vyměnil ložisko, udělal geo. Hluk je ale pořád stejný. Navolno trochu drhnou destičky, měl jsem po stranách orezlé kotouče, ted se to ojíždí. Hluk však se však při brzdění nemění. Mohl by to způsobovat tlumič? Už nějak nevím co by to mohlo být.
  15. Zdravím, aktualizoval jsem FW a mapy East 8350 přes DVD. Dvouvrstvé DVD mi mechanika nepřečetla, takže jsem odstranil z image POI.DB3 a mapy vypálil na jednovrstvé. POI.DB3 jsem poté nakopíroval na SD kartu, dal setup, navigace, POI a import. Po importu ale body nikde nejsou, nepomůže vypnutí ani restart. Můžu importovat pořád kolem dokola. Zkoušel jsem i dát na SD jen samotné radary. A ty navi ani importovat nechce, nevidí je, může to být tím, že tam je více souborů (PersonalPoi, gps-pictures, destinations, metainfo2.txt)? Je někde sehnání komplet POI + radary pro východní evropu?
×
×
  • Vytvořit...