Přejít na obsah

Vpazourek

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

487 zobrazení profilu

Vpazourek's Achievements

0

Popularita

  1. V pondělí to napojí no, zjistil jsem že když oddělám svíčky a zkusím nastartovat ,, na prázdno ,, tak ze čtvrtého válce doslova vylítne vodotrisk benzínu z ostatních tři jen taková emulze. Takže to asi jelo na 3 válce a bylo to přechlastaný no uvidíme, díky chlapi
  2. Zdarec chlapi mám dotaz:Jel sem do kopce a motor začal ztrácet výkon az začlo auto vibrovat (napsalo oranžovou chybu motor do servisu) po přijezdu domu zhruba 500m auto i čadilo, řek bych že olej (podle smradu) vypl sem motor. Po hodině jsem zkusil znova nastartovat a jen točí nechytá. Co by to mohlo být?? motor 1.8tsi BZB (superb)Voda neubývala a olej lehce (zhruba 1l-2l na 10 000km)
  3. Může se zeptat na kolik ta sranda vychází ?? Kdysi jsem u Vás v servisu byl zpravovali jste mi snímače sacího potrubí, a tak nějak jste mi ještě radili abych udělal letos rozvody( tam by mě taky zajímala cena :D )
  4. Zdravím chlapi, mám Superba rok 08 1.8 TSI BZB motor, auto má najeto 220 000km (motor je stále původní ), jde mi o to že od výměny do výměny (10 000km) si motor veme skoro 2l oleje, má smysl to nějak řešit nebo to mám brát jako že je to v ,, normě ,, ??
  5. Servis musím vřele doporučit po náštěvě Škoda auto oprava vyčíslena na 22 000kč bez práce s tím, že odešlo sací potrubí. Kontaktoval jsem servis Jurečka zjistili že potrubí je v pořádku jen je špatný snímač s čidlem takže úspora 15 000kč plus mě vše vysvětlili a dali rady ohledě motoru. Děkuju moc
  6. 1.8 TSI ma i škrtící klapku ? Já myslel že má jen to sací potrubí. Nejsem mechanik takže se v tomto vůbec nevyznám , každopádně koukám že jsi z Brna :D takže bych to klidně nechal na profíkovi a dojel. Jsem z Rosic což je kousek
  7. Zdarec chlapi , minulej měsíc jsem byl s motorem 1.8 tsi ve škodovce, protože mě psal nízký tlak oleje , tam provedli diagnostiku tlaku motoru ( ta dopadla v pořádku ) a vyměnili čidlo tlaku motoru + přehráli řídící jednotku motoru. Potom mě upozornili že na motoru je špatný sací potrubí, že jsou vevnitř nějaký klapky a že je potřeba to vyměnit, oprava 20 000kč s prací a že se to projevuje tak že motor špatně startuje. Jenže před návštěvou servisu startoval normálně. Blbne to až po tom přehraní řídící jednotky. Projevuje se to tak že otáčky padaji k nule a zase vyletí nahoru zhruba na 1200 poté spadnou zase dolu zhruba asi 4x pak se ustálí.( a nebo i chcípne motor ) Spíš mě zaráží to že pokud motor ihned chcípnu a nastartuju znova drží volnoběh hned správně. Pokud startuju znova během několika hodin už je to v pořádku. Projeví se to zase až při prvním nastartování...( nasledující den nebo třeba v rozmezí x hodin ) Nesetkal se někdo s něčím podobným ?? https://www.youtube.com/watch?v=lNyhiWr9cKI Natočil jsem to na youtube a co mě zarazilo je taky ta spotřeba při startu...
×
×
  • Vytvořit...