Přejít na obsah

160R

Hlavní Admin
  • Počet příspěvků

    2 039
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Příspěvky od uživatele 160R

  1. @rofo

    Ak sa jedná o Amundsen MIB2 alebo MIB 2.5, dá sa použiť displej z Columbusu pred faceliftom (tj s lesklým plastovým rámom), ale už nie tzv "sklenený" z faceliftu. Ak sa jedná o Amundsen MIB1, tak bohužiaľ, tam iný displej použiť nejde.

  2. Len je škoda, že ani zakúpenie aktivačnej licencie nie je zárukou toho, že sa daná funkcionalita podarí oficiálne aktivovať - viď nové Bolerá alebo Composition Media rádiá, ktoré aj keď túto položku v menu majú a vypisuje sa na nich hláška o nutnosti zakúpiť licenciu, online aktivácia proste nezbehne a až pri dotaze na podporu sa človek dozvie, že dané číslo dielu neumožňuje dodatočnú aktiváciu...

    Alebo iná vec, upgrade MIB1 na MIB2. Legálne zakúpené diely v autorizovanom servise, zakúpená aj licencia na Smartlink, nová jednotka ju podporuje, ale online aktivácia proste nezbehne a nikto nevie povedať, čo znamená chyba OE5002 pri neúspešnej aktivácii.

    Potom sa nemôžme čudovať, že stále je dopyt na obchádzanie aktivácií! Ak by to výrobca umožňoval legálnou cestou za poplatok bez akýchkoľvek iných nezmyselných podmienok a požiadaviek, tak by nebol záujem žiadať to aktivovať pokútnymi cestami...

  3. Pre SR platia nasledovné limity na objednávanie súčasnej O3FL:

    -38KT/19 je posledný týždeň, kedy je možné objednať verzie RS a 4x4 v oboch prevedeniach karosérie

    -40KT/19 je posledný týždeň na objednanie bežných verzií v prevedení liftback

    Je zaujímavé, že výroba O4 liftbacku príde skôr, než combi - pôvodné informácie boli také, že to bude naopak...

    PF2019.jpg

  4. U niektorých kamier sa dá spraviť to, že k úplnej deaktivácii dôjde až po cca 30-35 sekundách. Nemám to presne zmerané stopkami, ale po cca 15 sekundách sa ozve gong, potom za niekoľko ďalších sekúnd pípnutie, za ďalších X sekúnd ďalšie pípnutie, potom nasleduje pípnutie s krátkym zabrzdením a lane assist sa vypne až po ďalšom pípnutí s krátkym zabrzdením. V podstate Emergency Assist, ale keďže Octavia nemá elektrickú ručnú brzdu, nedôjde k zastaveniu auta, len sa vypne lane assist.

    Ak nezabudnem, zajtra to skúsim odskúšať. Ja to mám spravená presne takto.

    Ale nejaké natiahnutie intervalu na 1-2 minúty je absolútne nereálne.

  5. Skús prehodiť kompletné kolesá za iné. Riešil som nedávno niečo podobné - pôvodné 17-ky Denom, rovné, vyvážené a auto pri vyrovnanom volante mierne ide vľavo. Vyskúšané bolo prehodenie kolies krížom krážom, stále rovnaké správanie. Po prehodení celých kolies za zimné 16-ky Velorum je zrazu všetko bez problémov, rovná priečka volantu a auto ide pekne rovno. Geometria je v poriadku, vyskúšané rôzne nastavenia hodnôt v zelenom, ale rovnaké správanie. Auto nebolo nikdy búrané, najazdené je 50tis km, zadná náprava je jednoduchá. Vyskúšané boli iné 17-ky z úplne novej O3, to isté - auto ide mierne vľavo. Vyskúšané 18-ky, auto ide krásne rovno. Proste problém je len na 17-kach kolesách!

  6. Gratulujem k novému autu, chválim voľbu motora. 1.4 TSI je podľa mňa najideálnejší motor do O3. Želám veľa šťastných a bezporuchových km :beer: Farba je super, vždy pri kúpe som o nej uvažoval na prvom mieste, no nakoniec som farbu dovolil vybrať manželke a liftback máme capuccino a combi topaz :happy:

    Čo sa týka Kessy problému, pozri cez diagnostiku, môže to skôr byť problém s anténou. Ak odchádza batéria v kľúči, začne na to včas upozornovať a najprv prestane fungovať otváranie  a zamykanie dverí zvonka. Ešte kontrolná otázka, nemáš na kľúči nejaké gumené púzdro? Aj toto môže robiť problém...

  7. SSL by už malo byť funkčné. Ak by bol nejaký problém, tak sa skúste najprv odhlásiť, potom vymazať cache a nakoniec znova prihlásiť.

    Fórum sa nejakú dobu môže zdať spomalené - na pozadí prebieha content rebuild kvôli uloženiu všetkých externe linkovaných obrázkov do lokálnej cache.

×
×
  • Vytvořit...