Přejít na obsah

Bartolomeo

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Bartolomeo's Achievements

0

Popularita

  1. Ďakujem za odporúčanie. Tak aj urobím. Skúsil som to ešte cez spínač otvorenia kapoty a ono to už neblikalo. Čítal som o tom spínači už skôr, len som si myslel, že ho tam nemám. Za 10 rokov, čo mám toto už 15 ročné auto ani raz nesignalizoval na prístrojovke. A on tam naozaj je a ovplyvnil to blikanie. Ale vraj to pomôže iba na 100 km. Tak ho radšej vymením. Ešte raz ďakujem.
  2. Prosím, vie niekto poradiť? Po zapnutí zapaľovania, takmer stále, mi 5x zabliká oranžová kontrolka snímača hladiny motorového oleja. Potom ďalej už žiadny problém. Oleja je dosť, po hornú rysku. Neviem nájsť info k takémuto problému. Auto Octavia 1; 1,6 mpi, 75 kW; 2003. Rovnaký snímač hladiny oleja by mali mať aj 1,9 tdi a 1,8 T. Nechcem rovno meniť snímač hladiny oleja, keď nie som si istý príčinou.
  3. Také najhlavnejšie závady: 1. Zaolejovaný blok motora-zadná strana. Mal som ho na zdviháku, svietil som tam nič som nevidel. Doma som skoro neprešiel STK. 2. Zrejme prasklina v spoji nalievacie hrdlo oleja-veko hlavy válcov . Bolo tam trochu od oleja, ale tak že pri nalievaní, mohlo sa stať. Doma som poriadne vyčistil, dnes som urobil 40 km a olej v tom spoji po trošičku presakuje. V zmluve je to ako netesnosti v oblasti hlavy valcov. 3. Prelakované dvere pod lištami a to ešte tmavším odtieňom sivej. Nevšímol som si. Bolo zamračené a auto nebolo celkom čisté. 4. Zle zapojená zásuvka ťažného zariadenia. To si môžem dať doma opraviť. Je tam ešte niekoľko vecí. Nie sú ale charakteru, aby znemožňovali používanie auta, takže do nejakého súdenia to nemá zmysel. Môžem si za to sám. Nemal som to brať. Chcel som si do tej Oct. 2, 1,6 Mpi dať LPG a mať ho aspoň 7-8 rokov, ako mám Oct. 1. Kupoval som ju v Auto na míru-Chomutov.
  4. Zistil som na nete, že nemám šancu, tak to vzdávam. Skúsim to nejak rozumne predať.
  5. Dobrý den, pro motor BFQ (AVU) přestavěný na LPG BRISK doporučuje zapal.svíčky BRISK Silver DR15YS-9 s životností při provozu na LPG max. 30.000km. Pokud by jste chtěl používat svíčky platinové, byl by to typ DR15YP s životností při provozu na LPG max. 40.000km (životnost max. 90.000km je pouze u benzínu). BRISK Tábor a.s. Technický poradce OD+MG .... takúto odpoveď som dostal, keď som pred niekoľkými rokmi zisťoval. Teplota vzplanutia LPG je okolo 400 °C, niekoľkokrát vyššia,ako benzínu a normálna sviečka nie je stavaná na také tepelné zaťaženie=žnížena životnosť. Používam Bosch FR 6 KI 332 S (Platina + Iridium). Bez problémov do 35-40000km. Cenovo 8-10 Euro.
  6. Zaseknutá kapota je otvorená. Pomohli v značkovom servise. Po demontáži ľavého predného kolesa nasledovalo odstrojovanie smerom ku svetlometu a spojke lanka kapoty. Lanko bolo rozpojené. Celkový čas asi 1,5 hod.
  7. Prosím, vedel by niekto z ČR poradiť, či a ako je možné v súlade s CZ Občianskym zákonníkom odstúpiť od kúpnej zmluvy (na vozidlo) "bez udania dôvodu" a v akej lehote (napr. do 7 dní). Kúpil som jazdené auto v autobazáre v ČR. Niečo som prehliadol, ale to hlavné sa prejavilo počas cesty domov a následné dni po poriadnom umytí auta a počas STK. Nikoho nesúdim, chyba bola hlavne moja. To odstúpenie od zmluvy a vrátenie auta by bolo rozumným riešením.
  8. Prosím o radu, ako sa dostať ku zaseknutému zámku kapoty Octavia 2 r.2008, pred facelift, prípadne ako ho uvoľniť. Po kontrole v jednom odbornom zariadení mi tak zavreli prednú kapotu, že ju už nemôžem otvoriť. Páčka u vodiča kladie iba slabý odpor, ale po uvoľnení sa vráti do východzej polohy. Kapotu nepovysunie. Lanko by teda nemalo byť roztrhnuté. Skúsil som odborný servis, žiaľ smola, až za dva týždne. Možnosť násilne vybrať ľavý svetlomet a dostať sa ku spojke lanka asi nepomôže, pretože predpokladám, že nie je rozpojené. Neviem, či by pomohlo vytrhnutie prednej masky a tým prístup k 2 skrutkám, upevňujúcim zámok kapoty a tým zdvihnúť kapotu aj so zámkom. Prosím, ak niekto viete, poraďte.
×
×
  • Vytvořit...