No tak já jsem na tom momentálně podobně... Po startu nezhasne EPC. Pokud nastartuju podruhé, vše zmizí. Ikdyž svítí EPC, jede auto naprosto normálně. Žádný nouzový režim. Mám najeto 115 tisíc km, takže pokud by mi někdo řekl, že mi za 11 tisíc turbo vymění tak beru všemi deseti.. :-D Je to taková investice do budoucna...
A to jsou turbodmychadla můj obor.. :-D Pokud se rozhodila jen kalibrace aktuátoru a mění se kvůli tomu celé turbo, tak je to fakt úlet. Normálně by mělo stačit přivést na kontakty nastavené napětí a přitáhnout aktuátor aby byla zavřená klapka a hotovo.. Ale na to asi nemají vybavení. To přitažení od oka je obtížné.. O kolik to má být? Dvě plné otočky, půlotočky? :-) Přemýšlím jestli s tím nejít za nějakým garážníkem... On byl možná aktuátor nastaven na hraně tolerance a jak se zvedly vůle opotřebením, tak se dostal mimo.
Mělo by to být IHI turbo, které moc neznám. Jak to mají řešené? Počítám, že z aktuátoru leze tyčka a na tu je napojená tyčka s vnitřním závitem a očkem na konci. Takže se nastavuje v půlotočkách. Takže stačí vyháknout, pootočit a nasadit. Fakt mě udivuje, že se na to musí zespoda.