Přejít na obsah

Ender

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Ender's Achievements

0

Popularita

  1. Ender

    EPC

    Já tedy jen pro pořádak taky potvrzuji, že po kalibraci aktuátoru turba je auto v pořádku. Akorát auto asi nechtělo abych tam jel jen s takovou drobností, tak mi ještě pár dnů před servisem odešel odlučovač oleje odvětrání klikové skříně. Od motoru to silně pískalo v nízké zátěži, bez ohledu na otáčky. Jakmile se zavřela škrtící klapka, začalo to pískat...
  2. Ender

    EPC

    Tak to je slušný výsledek. V kterém servisu to bylo... :-D 1000 Kč je zadarmo... :-D
  3. Ender

    EPC

    Ajoo. Ta podložka je pro 1,2 TSI. Právě nám to přišlo divné proč podložky, když se to dá nastavit. Já se dostanu v ČR do servisu až mezi svátky. Tak uvidím.
  4. Ender

    EPC

    Tak kolega říká, že je to špatný návrh aplikace aktuátoru. Je tam velmi malá rezerva na opotřebení, čímž se dostává aktuátor časem mimo povolený rozsah. Jde o desetinky. Nedokáže ovšem říct, zda je jen mimo rozsah, nebo už naráží na vnitřní doraz. Prý je na to i service kit. Nějaké podložky pod celý aktuátor. Za tepla se situace může změnit, proto to po druhém startu a za tepla nehlásí.
  5. Ender

    EPC

    No uvidíme. Aktuátor by měl být Mahle. Kolega zkusí zjistit, jestli jsou známé problémy tohoto typu. Ale říkal, že je možné, že je rozkalibrovaný a zahřátím se dostane do správných rozsahů. S tím, co by servis měl umět a co opravdu umí mám své zkušenosti. Navíc si myslím, že větší oprava, kde si narazí hezký peníz na díly je lepší než nějaký pokus omyl servis za hodinovou sazbu. U Opelu jsem měl problémy se snímačem teploty a vyměnili mi termostat. Nepomohloto a nakonec jsem si ty čidla měnil sám.. Takže iluze o schopnostech autorizovaných servisů jsem taky ztratil. Dej pak vědět jak jsi dopadl.
  6. Ender

    EPC

    No tak já jsem na tom momentálně podobně... Po startu nezhasne EPC. Pokud nastartuju podruhé, vše zmizí. Ikdyž svítí EPC, jede auto naprosto normálně. Žádný nouzový režim. Mám najeto 115 tisíc km, takže pokud by mi někdo řekl, že mi za 11 tisíc turbo vymění tak beru všemi deseti.. :-D Je to taková investice do budoucna... A to jsou turbodmychadla můj obor.. :-D Pokud se rozhodila jen kalibrace aktuátoru a mění se kvůli tomu celé turbo, tak je to fakt úlet. Normálně by mělo stačit přivést na kontakty nastavené napětí a přitáhnout aktuátor aby byla zavřená klapka a hotovo.. Ale na to asi nemají vybavení. To přitažení od oka je obtížné.. O kolik to má být? Dvě plné otočky, půlotočky? :-) Přemýšlím jestli s tím nejít za nějakým garážníkem... On byl možná aktuátor nastaven na hraně tolerance a jak se zvedly vůle opotřebením, tak se dostal mimo. Mělo by to být IHI turbo, které moc neznám. Jak to mají řešené? Počítám, že z aktuátoru leze tyčka a na tu je napojená tyčka s vnitřním závitem a očkem na konci. Takže se nastavuje v půlotočkách. Takže stačí vyháknout, pootočit a nasadit. Fakt mě udivuje, že se na to musí zespoda.
×
×
  • Vytvořit...