Přejít na obsah

datel.1

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    34
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 159 zobrazení profilu

datel.1's Achievements

1

Popularita

  1. Zdarec borci, měl bych otázku. Mám O2 po FL a mám snímač deště, jenomže to automatické stírání mi nějak nevyhovuje... Prostě jednou setře, pak nic, pak se zase rychle 2x po sobě rozjede... Dá se tato funkce vypnout přes VCDS (Max) a používat stěrače v normálním režimu, to znamená páčku do první polohy a pak už jen cyklovačem na páčce zadat, jaký cyklus to má stírat ? Prostě dát to do stavu, jako by tam žádný senzor nebyl ...Díky za odpověď ...
  2. Také mě čekají rozvody, ale nevím kdy ... ? Mám najeto 122 xxx a motor zatím tichoučký ! Někdo říká kolem 100 t.k. , někdo řekne ať na to vubec nechytám, dokud nic neuslyším třeba do 160t.k. Jinak opravné sady vyskočily údajně na cenový dvojnásobek kvůli tomu, že všechny tyto motory už jsou po zárukách a teď je cena pro výdělek výrobě... Jinak já určitě váhat nebudu a dám tam origoš sadu, to se nedá nic dělat. Dávat tam nějakou druhovýrobu jen abych ušetřil, to se může škaredě vymstít za pár desítek kilometrů ne-li odepsat motor ... Silně uvažuji i o nové olejové pumpě, když to bude rozdělané...
  3. Asi to je fakt jen nějaký dojem, že to nechce jet ... :-) Už 5 měsíců tam liju jen Verva 100 a dobrý, mám pocit, že se ten chod motoru i zklidnil a jede to dobře.
  4. Také jsem čistil (nejen) sání a od turba prolíná trošku oleje... Kamoš co dělá servisáka u škodovky říká, že je to normální stav a nemám se čeho obávat. Přebytečný olej se dostane přes klapku opět do motoru. Jinak klapku jsem čistil, měl jsem jí celou venku a nebyla moc špinavá a zapeklá ... Mám najeto 122xxx, ale i tak si myslím, že to moc netahne... Jednička a dvojka vystřelí celkem rychle, ale ostatní stupně výš, to už je to takové línější... Chápu, že čím vyšší rychlost, tak auto už nemá takový tah jak u 1 a 2, je to logicky dáno převodama, ale i tak ... Když si sednu do druhé 1.4 TSI, tak si myslím, že je živější... Možná je to jen subjektivní dojem ...
  5. Nazdar borci, taky bych měl otázku. Teď v létě jsem koupil Octavii 2 po FL 1.4 TSI 2012 najeto 110000. Mám pocit, že auto netáhne jak by mělo. Necítím žádné cukání, jde pravidelně do otáček při jakémkoliv zařazeném stupni, ale můj dojem je ten, že to nemá takový tah, co by měla mít ... Když si půjčím to samé auto od kluků z práce 1.4 TSI, tak je to opravdu rozdíl... Sednu do svého a připadám si jak v 1.6 MPI ... Olej jsem měnil Castrol 5W30 LL + filtr, vzduchový filtr a nové svíčky NGK (PZFR6R). Diagnostika nic nepíše, motor při volnoběhu velice klidný - tichoučký, takže rozvody si myslím, že jsou vpořádku ... Netušíte na co se zaměřit ? Napadá mě váha vzduchu - napsala by diagnostika tenhle problém ? Předem díky za nějakou radu ...
  6. To netuším, kdo by to přehrál ... 😞 dal jsem tam sice Bolero nazpět, když už jsem ho koupil za nemalé peníze. Jako hraje skvěle a požívám veškeré funkce co to umí, jen poslouchám při zpátečce jen pípání ... Jsem Olomoučák a netuším kdo by tady na olomoucku se tímhle zabýval... Snad se podaří někoho najít.
  7. Borci poradí někdo ? Sehnal jsem rádio z Yeti (odblokované). Normálně funguje, rádio, Mp3, spárování s tel, MV také, ale jak zařadím zpátečku, tak display nezobrazuje žádné informace o couvání (čárky). Tak jsem tam dal nazpět Swing a tam to frčí ... Poradí někdo ? Předem díky za radu.
  8. datel.1

    Rcd 330

    Borci poradí někdo ? Musel jsem koupit další Octavku 2 FL 2012, (prostě do mě vletěl kamion a totálka...) Tato druhá Octávka už má zadní senzory. Autorádio jsem zachránil a vložil do nového auta. Rádio funkční, MV také, ale jak zařadím zpátečku, tak display nezobrazuje žádné informace o couvání (čárky). Tak jsem tam dal nazpět Swing a tam to frčí ... Poradí někdo ? Předem díky za radu.
  9. Jardo díky, 295 t.k. je celkem dost, tak to nemusím mít strach ... 🙂 Jinak olej jsem vždy měnil každé jaro a nájezd kolem 10-11 t.k. a jedině Castrol EDGE 5W30 LL. Teď jsem jenom zvědavej, kolik pojišťovna vyplatí podle nějakých jejich tabulek za totálku a hlavně za jak dlouho, protože oni mají na vše čas ... Už jsem skoro měsíc bez auta a to je šíleny ...
  10. Nazdar borci, bohužel jsem přišel o své auto 1,4 TSI 2012 (92028 Km) (nehoda nevlastní vinou). Vletěl do mě kamion a bohužel totálka... Chci koupit jeté to samé 1,4 TSI protože s tímto motorem jsem byl dost spokojen. Teďka neustále myslím na rozvody a jaké minimálně staré auto mám koupit. Nevíte v jakém měsíci a rok výroby se dávaly ty lepší a silnější rozvody ? Mám pocit, že to bylo nějak polovina roku 2011 ... ? Nemohu to na netu někte najít ... Dále jaký kilometrový nájezd vlastně tento motor zvládne ... ? Nechci zase kupovat auto, které má najeto 150000 a více ... Díky za rady !
  11. datel.1

    Rcd 330

    Myslím že 330 prodáš rychle, je o ni velký zájem a ještě k tomu když je zelené podsvícení a startovací logo Škoda. Navíc 330 pěkně vypadá a má také velký a čitelný display.
  12. datel.1

    Rcd 330

    Navigace není, tohle je Bolero Yeti, To by musel být Columbus - vypadá úplě stejně, jen má ještě jeden slot na SD kartu pro mapy a místo tlačítka MUTE je tlačítko NAV. To já naštěstí nepotřebuji, mám zakoupený Sygic. Ale i tak se dá rádio propojit přes USB s telefonem (MirrorLink). Jinak rádio má vestavěný BT, takže spárováni s telefonem proběhne okamžitě a funkčnost HF je v pořádku. Nemusí se kupovat zvlášť BT jednotka ! Jen u tohodle Bolera je mikrofon zvlášť, tzn. kabel s mikrofonem se má navést sloupkem do stropní lampičky (v lampičce už je připraven otvor na mikrofon). To ale zase taková hrůza není, je to za pár minut navedené. Někdo si mikrofon nedává přímo do lampičky, ale nechá ho vystrčený jen někde u rádia třeba za volantem, nebo pověšený na sloupku (Airback).
  13. datel.1

    Rcd 330

    Zdarec, koupil jsem to od borca přes inzerát. Na rádio nebylo potřeba ani PIN, ani nějaká ochrana. Prostě jsem nasadil rádio místo starého rádia Swing a je to. Jediné co bylo potřeba, tak napájecí konektor (redukce) MOST, protože Škoda Yeti to má jinak. To mi borec poslal taky, takže jsem nemusel nic shánět. Anténní vstup je stejný, tzn. dvojfakra konektor. Je to lepší jak RCD 330 a to rozhodně ! Je to v češtině, ukládání stanic s názvem stanice, automatické přelaďování silnějších stanic (AF) to RCD 330nemá ! A hlavně dokonalý zvuk. 330 byla zvukově strašná... Díval jsem se před chvílí na Sbazar a borec ho tam prodává za 5.000,- pod názvem MIB2 . Já jsem ho koupil za 9.000,- Ale pozor, slyšel jsem, že rádií je více druhů, mám na mysli verzi SW a tam u některých je ta ochrana. Moje číslo zařízení je 5L0035200A. Je nutné se domluvit s borcem od kterého kupuješ rádio, prostě zjistit veškeré informace s kompatibilitou jiných vozů....
  14. datel.1

    Rcd 330

    9.000,- Vím, že je to dražší než RCD 330, ale stojí to za to ... Už měnit nebudu a tohle zůstává !
  15. datel.1

    Rcd 330

    Vyřešeno, rádio RCD 330 letěla pryč a dal jsem Bolero z Yeti a maximální spokojenost !
×
×
  • Vytvořit...