Přejít na obsah

TheMystiQueCz

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

TheMystiQueCz's Achievements

0

Popularita

  1. Dobrý den, chtěl bych požádat někoho zkušeného, kdo se v tom vyzná, zda-li by mi zkontroloval logy z jízdy. Nejsem v grafech moc zběhlý a rád bych znal názor někoho, kdo se v tom vyzná a věřím, že tady se určitě někdo najde! Jedná se o Octavia 1 1.9 TDI 81kw ASV 2001 po fl. Log byl dělán vždy na 3ku od cca 1500 - 4300 otáček po rovině, vždy plný plyn po celé měření (v autě 3 lidi). První graf je log motoru, kanály 3 - 10 - 11 (zde mi šlo o turbo a váhu vzduchu, zda jsou OK) https://log.tunezilla.com/chart/483472#H8KLCADDhsOIwq Druhý graf je log motoru, kanály 3 - 4 - 8 (zde mi šlo o vstřiky a nastavení rozvodů - předvstřik) https://log.tunezilla.com/chart/483474#H8KLC Pro jistotu ještě přikládám odkaz na samotné soubory s logem: http://leteckaposta.cz/781083980
  2. Dobře, mockrát všem díky 🙂 Bubny jsou oválné, koupím nové a vyměním je 🙂
  3. Aha, no to je dost možné. Oválné znamená, že jsou jakoby zkřivené? To je asi na výměnu že? 😕 Jak se to může stát, že jsou zničehož nic oválné? Jinak díky moc ta rady! 🙂
  4. Ahoj, hledal jsem tu, prolejzal co šlo, ale nenašel jsem přesně můj problém, tak zakládám nové téma. Všiml jsem si, že mi cca před měsícem začalo bouchat v bubnu, když brzdím. Je to jakoby takové lupnutí vždy, ne přímo úplně rány. Je jedno v jaké rychlosti a i nezáleží na síle brzdění. Čím rychleji jedu, tím rychleji to bouchá/lupe a se zpomalováním to bouchání také zpomaluje. Na autě je i maličko cítit, že auto s sebou lehounce škube při každém bouchnutí. Je to jen při brzdění, při jízdě nic. Mám bubnový brzdy, cca půl roku nazpět měněné lanovody. Přijde mi, že je to pravé zadní kolo. Kdyby někdo věděl, co to je a jestli je to vážné nebo ne, budu moc rád. Každopádně až bude čas a podmínky, shodím dolů kolo a buben a mrknu na to.
  5. Zdravím všechny, chtěl bych vás požádat o radu / názor. Vlastním 1 škodu octavii 1.6i 74kw motor AKL, rok 2001. Jsem lajk a v autech se moc nevyznám. Včera jsem jel z výletu po okresce, jel jsem do kopce na 4, v autě byli 2 lidi a cca 50kg náklad (nic extra). Plyn cca v polovině a najednou jsem ucítil lehké škubnutí a jako kdyby mi někdo lehce drcnul do pedálu. Nicméně žádnou změnu jsem necítil a jel dál. Poté jsem z kopce vyřadil na neutrál. Když jsem opět zařadil, auto bylo absolutně bez výkonu. Kopec jsem vyjížděl s obtížemi na 2. Autu se nechtělo přes 3 tisíce otáček. Když jsem dal plný plyn, auto mělo tendenci jet, ale akorát jen cukalo a netáhlo. Motor začal znít trochu jinak a občas bylo slyšet jakoby vynechání. Zastavil jsem na nejbližší benzínce, kde jsem vypnul motor a nechal ho chvíli odpočinout. Když jsem chtěl nastartovat, auto nechtělo naskočit, chvilku točil startér a pak s obtíží naskočil motor, ale zvuk byl pořád divný. Zdálo se, jakoby to jelo na 3 válce. Dojel jsem 2km do Humpolce, kde mám známého. Projel jsem se s ním, ale bez VAGu nebyl schopen říct, čím to je. Pak vyzkoušel při vypnutém motoru naplno ručně otevřít klapku (mám ještě plynové lanko) a zas jí zavřít a něco lehce dělal s lankem. A ono ejhle, nastartoval jsem na drc, motor měl zase zvuk jako vždy, výkon jako předtím, táhlo to krásně jakoby nic. ALE!!! Velmi ztuhlo řazení. Řazení bylo víceméně nemožné, musel jsem prošlápnout spojku až do podlahy co to dalo a kvalty rvát silou. Občas to šlo i přes zuby. Když jsem stál na místě a dal jsem zpátečku, šlo to razantně přes zuby a auto s sebou cuklo. No nic, vydal jsem se to projet, chvíli to jelo v pohodě, pak opět došlo ke ztrátě výkonu, zvuk byl divný ale řazení šlo o něco lépe. Opět jsem vypnul motor, pohnul párkrát s klapkou, nastartoval v pohodě a jel jsem. A pořád dokola. I sám známý mechanik nevěděl absolutně o co jde a byl z toho v háji. Říkal, že nechápe souvislost, proč to nejede a jde řadit a pak naopak. Cestu domů jsem absolvoval víceméně bez problému. U Humpolce jsem na dálnici zařadil 5 stupeň a na ten jsem dojel až do Prahy. Auto jelo jako z praku. 170 nebyl problém, táhlo krásně. Celou cestu jsem jel na 5 a pak v Praze jsem zkusil vyřadit v tunelu, pak jsem dal opět 4 a opět došlo k poklesu výkonu. (Pokles byl ale i při jiných kvaltech). Nejsem schopen určit, proč k tomu dochází a při čem. Píšu jen to, co se mi stalo. Je mi jasné, že to asi nepůjde určit, jen bych rád znal názory ostatních lidí, popř. někoho, kdo se s tím také setkal. Auto miluji, pečuji o něj. Olej měním poctivě, netočím za studena, netrápím ho. Svíčky, rozdělovače, cívky atd. měněny cca před rokem a čtvrt. S autem najezdím cca max 15t km ročně. V týdnu se vydám hned do servisu až bude čas a uvidí se. Jen bych chtěl přibližně vědět, zda to půjde na díly nebo by to mohla být nějaká prkotina. Děkuji všem, kdo to dočetli až sem! Omlouvám se za takovou slohovku, ale myslím si, že toto je docela neobvyklé. Budu rád za každou radu / tip / názor!!!! Předem díky
  6. Jo, okolo těch 2,5 - 3k to je ideální si myslím :) A spotřeba opravdu ujde, když se snažím, jedu v pohodě za 6,5l, když to trošku řežu, tak okolo 8-8,5l
  7. Nebojte, nic jsem neurval Nehodlám protáčet kola, nejsem žádnej burnout týpek Na to bych si pořídil něco jinýho Už jsem to prohnal hezky okolo těch 5800, je zajímý, že ten motor má od těch cca 5,5k otáček celkem dobrej zvuk oproti běžnýmu tichýmu režimu
  8. Sice tam mám 5w30, ale měním ho i tak po 10 tis. nebo 1 roce :) Spotřeba oleje též v normě. Taky si myslím, že je zbytečné točit nad ty 4000. Jen mě zajímalo, zda tomu nemohu nějak uškodit, když to občas prošlápnu nad těch 5000 a více, samozřejmě že ne do žhavejch :)
  9. Děkuju, přesně tohle jsem potřeboval slyšet!! Jinak olej mám 5w30, jezdím jen kratší trasy, vy dáváte 5w40?
  10. Zdravím, mám motorizaci AKL. Chtěl bych se vás zeptat. Berme to tak, že mám zahřátý olej i vodu na provozní teplotu. Je pravda, že benzínu nevadí vytáčení motoru? Když např. pojedu třeba 5500 otáček, je nějaké riziko poškození motoru? Motor má najeto 202 tisíc, rozvody před 2,5 roky dělány, mají teď cca 25 tis. najeto. Známí říkají, že vytáčet diesel je zlo, ale u benzínu to nevadí. Max. výkon mám mít při 5600 otáčkách, ale přijde mi, že točit to do této hodnoty už musí být zavádějící. Motor totiž řve a přijde mi to jako trápení. Olej mám 5w30, měněný každý rok nebo po 10 tis. km. Snažím se autu dávat péči, jakou si zaslouží. Když např. vytočím 1 na nějakých 5000, poté zařadím 2 a tu vytočím na 5000 a znovu a znovu, mohu motor poškodit? Jen se ptám, zajímá mě to, tento motor docela slušně táhne okolo těch 3500, více se bojím točit. Děkuji moc všem za odpovědi :)
×
×
  • Vytvořit...