Přejít na obsah

Pompo_CZ

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Pompo_CZ's Achievements

0

Popularita

  1. Ok hoši, sorry, nechal jsem se unést, nebudu vymýšlet blbosti. Udělám údržbu, možná nasadím tužší silentbloky a šmitec. Za mě lock prosím.
  2. Ok, díky za odpověď. https://goo.gl/Pw6qA6 Teď mi padl do oka tenhle Golf - Mk3 syncro s gti edition sedadly. Prosím opravte mě někdo, ale z tohohle auta bych mohl vzít minimálně: Haldex, kardan(y) a zadní diff? (tak nějak "do zásoby/do sklepa") Sedadla ... ? A zbytek za pár drobných zkusit prodat, případně dát do šrotu. Pokud by všechny tyhle díly byly v dobré kondici, asi by mi to nepřišlo zase tolik (a dalo by se třeba smlouvat - týpek dává "slevu" ve formě nových blatníků/nárazníků či co...).
  3. Ok, to by znamenalo Golf/Bora Synchro nebo A3/TT Quattro, nevím zda Seat dělá čtyřkolky. Správně? Ví někdo, zda na větších (A4, A6, Passat) koncernových čtyřkolkách jsou nějaký díly shodný s O1 4x4? Chtěl bych swapnout i sedadla, napadlo mě koupit nějakou bouračku z Německa do 300 eur, pokud by tam byly sdílený klíčový díly (Haldex u VW, zadní diff, prvky uchycení zadní nápravy...). Ale asi si to představuju jako Hurvínek válku, co?
  4. Aha, tak rozpěra pro mě nebude :) Ale díky za fotky. Ona právě 4x4 Oktávka má nezávisle zavěšenou zadní nápravu (+kotouče vzadu), to přispívá k chování v zatáčkách. Viz třeba: http://www.auto.cz/skoda-octavia-combi-4x4-461 Určitě to VW nebo Škoda sama nevyvíjeli jen pro potřeby tohohle modelu, proto se ptám, na kterým autě od VW z té samé doby najdu vzadu stejnej víceprvek :)
  5. Já mám 4x4 verzi, není to žádná rally kára, ale zatáček se nebojí - vzadu má proti klasické oktávce víceprvek. Dostat to auto na limit podle mě není zas taková sranda (samozřejmě máme ten instinkt přežití každej trochu jinde) a rozhodně to není o nenadálý kousavý nedotáčivosti. Nejsem tuzingář, chci autu udělat nějakej běžnej servis a s ním nasypat pár tisíc i do věcí, který bych, čistě pro to udržet auto na silnici, nepotřeboval, ale zlepší mi trochu uživatelnost. Navíc, sedačka řidiče se mi fakt brutálně sype (chybí kus spodního laloku levého vedení). Edit: Prosím o relevantní komenty, neraďte mi, co si mám místo toho z VW group koupit (sorry, ale je to dobrej joke :D ). Ptám se na boční vedení, vzhled posoudím sám. Leona si kupovat nebudu, za pár měsíců pořizuju nějakou zadokolku jako druhý auto.
  6. Díky všem za odpovědi, pánové. Ten budget mám zkrouhlý proto, že to auto už je opravdu stará plečka, na hodinkách 400tkm, ale nikdo neví, o kolik bylo stočený. Motor zatím jede, ale každou chvilku na tom něco blbne. Pomalu to rezne, díra v přední sedačce se zvětšuje a tak... Já už auto najetý mám, trochu se bojím, že kdybych sedl do předokolkový Oktávky (tu prakticky neznám), tak bych měl asi problém - aspoň pokud bych jezdil stejnou prasečinu, jako když chvátám s tímhle. Zanedlouho snad budu mít druhý auto pro zábavu, ale asi tohle nechci totálně odepsat a s běžným servisem bych na tom chtěl právě udělat ještě nějaké úpravy. Takže... Silentbloky - nějaký tuningový věci, nebo radši z RS? Nějaké tipy? Dogbone - nejsem si jistej, jestli chci cítit do rukou vibrace od motoru, je to stará rotačka přestavěná na jednohmotu... :D Rozpěra dozadu se mi líbí - můžeš prosím poslat foto? Já teda občas v autě spím (:D), ale záleželo by, jak to vypadá... jestli to je jen v/nad úrovní hlavových opěrek, nebo i dole nějaký "zavětrání". To, že je vzadu víceprvek, vím. Jaký auto má společnou platformu pro prdel? O1 RS? Nějaký golf? Ještě mě napadl swap brzd, trochu vadnou. Z čeho nejjednodušeji a nejlevněji? Opět v rámci kompromisů, nepotřebuju s tím flekovat a chci to dostat do 15" kol :D Tlumiče a pružiny si nechám zkontrolovat, ale měnit za tuningový nechci. Gumy mám relativně nový, určitě nebudu měnit.
  7. Ahoj Kelímku, zrovna řeším na svém autě (taky 66kW AGR 4x4) to samé, založil jsem na to vlákno než jsem našel Tvůj post. Povedl se ti swap? Podělíš se se mnou o nějaké zkušenosti? Na kolik vyjde 6Q převodovka a ostatní nutné díly? Díky, Pompo
  8. Ahoj, vlastním O1, 1.9tdi po chipu, 4x4 v kombíku a rád bych se zeptal, jaké jsou vhodné a relativně levné úpravy podvozku pro takové auto? Nejvíc mě trápí asi nízká tuhost karoserie, nakolik si vpředu pomůžu rozpěrou? Dále mě trochu trápí měkkost řízení - není to nejhorší, ale raději bych trochu tužší řízení s větším množstvím zpětné vazby do volantu. Rád vyslyším i jiné rady, zde je co od toho (ne)očekávám: - rád bych auto trochu "ztužil", ale mělo by zůstat použitelné pro denní ježdění i dlouhé cesty (občas bohužel i D1) - nechci snižovat světlou výšku auta, vzhledem k pohonu s tím občas jezdím lehký offroad a rád bych v tom pokračoval - kdyby se po úpravách auto chovalo trochu sportovněji (já vím, že to není formule, Bawor ani Impreza), byl bych rád - můj budget na takové úpravy je 5-6 tisíc Kč (dost málo, já vím, ale snad se nikoho z vás nedotknu když řeknu, že za víc mi takové úpravy nestojí - stejně si budu pro zábavu pořizovat nějakou zadokolku) Díky, Pompo
  9. Ahoj, rád bych se zeptal, zda je vhodné a možné do O1, 1.9tdi, 66kW (AGR) po čipu, 4x4 combi s přestavbou na jednohmotu, zastavět šestikvalt z jiného modelu. Je to možné? Jaká jsou úskalí? Kolik by mě to mohlo stát? (práce + díly, nejlépe použité...). Díky, Pompo
  10. Ahoj Oktávkáři, rád bych do své O1 combi dal nějaká sportovnější přední sedadla s výraznějším bočním vedením. Nechci tvrdé skořepiny, to auto mám jako daily driver, ale protože už je vzhledem k věku a využívání auta sedačka řidiče orvaná (v levé bederní opěrce natolik, že dírou v molitanu prolézá kovová konstrukce), přemýšlím, zda tam nedát nějaká jiná. Chtěl bych něco opravdu levného, řekněme do 5000 Kč. Nevím, nakolik jsou mé požadavky reálné, tak mě prosím hned nevyhejtujte. Nevadí mi použitá sedadla, přemýšlel jsem nad RSovýma (dají se najít na vrakáči?), ale nevím, jaké jsou alternativy. Poradíte, prosím?
×
×
  • Vytvořit...