Přejít na obsah

James6402

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

James6402's Achievements

1

Popularita

  1. Tak zdravím opäť, pozeral som to čidlo a našiel som tam len visiaci káblik :/ takže zbytočná robota s čistením sacieho koša, ale aspoň mám istotu, že nieje upchatý ... Prístup k tomu čidlu je vážne "perfektný", takže som to zatiaľ nespravil .. prikladám foto v akom stave som to našiel :D P.S zaujímavé, že diagnostika nehlásila nič
  2. Dík za rýchlu odpoveď, čidlo sa dá aj nejak odskúšať ? .. Tlak oleja môže padnúť už len zlým čerpadlom ? Alebo existuje ešte nejaká iná vec, ktorá by znížila tlak ?
  3. Zdravím :) Dnes som sa vrhol na vyčistenie sacieho koša (aj vane), pretože mi pár krát zablikala kontrólka mazania, nič extra tam nebolo, sací kôš bol na 80-90% čistý.. Vymenil som olej s filtrom .. po pár hodinách som to šiel otestovať. Všetko sa zdalo byť v poriadku, lenže po druhom štarte mi za pár metrov zablikalo mazanie znova :/ po pár minútach znova.. Skúšal som potom meniť jazdné štýly (kľudná, nálož, chvíľu voľnobeh a nejaké tie zákruty) no viac mi mazanie nezablikalo.. Čo to môže byť ? :/ nechcem to zadrieť .. Diagnostika nehlási vôbec nič (0 chýb), môže to byť čidlo tlaku oleja ? .. a kde to čidlo mám hľadať ? Ďakujem za odpovede :) S pozdravom...
  4. Nazdar všetci, konečne som mal viac času a pozrel som tie hadičky, koleno od bloku bolo fajn, T-éčko bolo po podrobnejšom prieskume popraskané a diera na 06A103221AF, pravdepodobne spôsobené rokmi čo tam bola + je zle vyriešená, pretože sa musí natočiť a práve kvôli tomu natočeniu je namáhaná presne v mieste kde bola prasknutá (viď. foto). Dík všetkým za rady... P.S tie skraty sú tiež vyriešené, mesiac bez jedinej chyb.. Pridal som ukostrenia a opravil pár prešúpaných káblov.
  5. Ok, díky moc. Ako hovoríš už ten olej bude signalizovať netesnosť, idem to rovno objednať a hneď to aj vymením. 06A103221AH a 06A103213AF nechám pôvodné, tie sú na betón v poriadku. Potom sa ozvem s výsledkom
  6. Môže byť, že je naozaj prasknuté na nejakom mieste, ktoré som neošahal, alebo je prasklina tak malá, že to nejde hmatom poznať. Uvidím, ako sa to bude správať ale keď bude cez víkend čas, určite sa na to pozriem lepšie :) .. Inak tá rúra je dosť drahá a originál ani nehovorím, neexistuje nejaká náhrada ? .. Ešte k tomu ventilu, aký je jeho presný kód alebo názov ? Ďakujem pekne :)
  7. Zdravím, po dlhšom čase som sa konečne dostal k tým hadiciam odvetrania, a zistil som, že sú všetky v pohode nikde viditeľná prasklina. Prvé dve som mal von (takmer ako nové) a tú poslednú čo ide od bloku som prešiel hmatom + urobil som si video pomocou mobilu (keďže je tam super prístup :D), ale nič som nenašiel. Toto posledné koleno je nejaké zaolejované, má cenu zaolejovanie riešiť, či sa na to vykašľať ? .. Ďalej som skúšal Diverter Valve (BOV) tak ako to robí tento chlap: Prstom to drží, len či sa môžem na tento test spoľahnúť na 100% to už neviem) :D .. No čo som zistil a postrehol nemám tento problém vždy, už sa mi párkrát stalo, že po 2-3 dňoch ako auto stálo, šiel pekne tlak od studeného štartu až po ukončenie jazdy. Čo to môže byť ? Nepozeral som ešte hadice za turbom, pretože neviem ani ktoré to mám kontrolovať, nemôžte mi ich niekto vyznačiť na fotke ?
  8. Tak po týždni sa hlásim späť,ukostrenie OK a nejaké dodatkové som dorobil, našiel som aj pár káblikov, na ktorých bola zlá izolácia resp. nezdala sa mi tak som to patrične opravil :D ...po 2 dňoch zatiaľ pohoda :) takže dúfam, že to bolo tým :).. čo sa týka poklesu tlaku, hadičky sa mi LEN zdajú OK, ešte som ich nemal von a neviem na 100% určiť či sú OK.. skôr ma napadlo natlakovať vedenie a hneď budem vidieť ako sa to správa. Takže vybrať a zaslepiť vývod ventilu odvetrania kľ. skrine, potom natlakovať cez sacie potrubie a pozerať ? :D Tlakovať mám pred váhou vzduchu alebo váhu odpojiť a tlakovať až potom ? Ako to má správne byť ? :)
  9. Jasne, cez víkend sa do toho pustím a uvidíme kde bude pes zakopaný :) .. DV by mal fungovať, ale pre istotu ho vymontujem a manuálne odskúšam :) Ešte k tým hadiciam, to plastové koleno je na schéme (foto) označené č.6 ?
  10. Nie auto nemám na LPG, tiež ma niečo podobné napadlo. Cez víkend sa do toho pustím, pridám prídavné ukostrenia a uvidíme :) Inak ešte k tým hadičkám.. vôbec neviem, ktoré by som mal vymeniť, neexistuje nejaká schéma alebo pár foto na ktorých by bolo jasne vidno čo, kde a koľko ? :) .. Potom ešte k tomu snímaču tlaku, dnes som ho skúšal cez VAG a tlak ukazuje pekne či už pri veľmi jemnom/prudkom zatlačení a vrátení naspäť na 0 bar. Takže asi zase nejaký káblik, ktorý sem tam vypadne pri nerovnostiach
  11. Ahojte, priatelia .. mám rok a pol octaviu 1.8t rs (2004) chipnutú s boostcontrolerom. V poslednej dobe som zaznamenal pokles tlaku turba pri plnom plyne, len 0.5 baru, však keď vypnem motor a ihneď naštartujem a pridám, tak tento problém zmizne a turbo tlačí opäť pôvodných 1,1-1,3 baru (podľa nastavenia boostcontrolera). Tento problém je nepravidelný. Na iných fórach som sa dočítal, Že to môže spôsobiť hadička 13A ale tá sa mi zdá v pohode (viď foto). Nezdá sa mi hadička s tým "olejovým povlakom (foto, len neviem ako sa volá :D tá ohnutá do 90°) a hadička z boostcontroleru, a samozrejme tá ďalšia na foto. Čo by ste mi navrhli spraviť ? Komplet výmenu podtlakových ? ... Alebo ? ... Ďalej mám problém s mnoho chybami typu skrat ku kostre (prikladám chybové kódy z VAG). Máte s tým nejaké skúsenosti ? Je niekde skrat alebo je to zle ukostrené ? Vôbec neviem kde začať hľadať túto chybu. Po vymazaní chýb je pár dni kľud, no po nejakom čase ich mám v chybových kódoch opäť. Ďakujem každému za rady :) Neskôr sa mi raz objavila kontrolka ESP (01435 - Snimac 1 brzdneho tlaku (G201)008 - nesmyslny signal - Sporadicky), môže to byť len studený spoj ? 12 Nalezeny chyby: 17705 - Spojeni turbodmychadlo-skrtici klapka Pokles tlaku P1297 - 35-00 - - 17633 - Vstrikovaci ventil valce 1 (N30) Zkrat ke kostre P1225 - 35-10 - - - Sporadicky 17635 - Vstrikovaci ventil valce 3 (N32) Zkrat ke kostre P1227 - 35-10 - - - Sporadicky 17636 - Vstrikovaci ventil valce 4 (N33) Zkrat ke kostre P1228 - 35-10 - - - Sporadicky 17634 - Vstrikovaci ventil valce 2 (N31) Zkrat ke kostre P1226 - 35-10 - - - Sporadicky 17833 - Ventil odvetravani palivove nadrze (N80) Zkrat ke kostre P1425 - 35-10 - - - Sporadicky 17955 - Magneticky ventil omezovani plniciho tlaku (N75) Zkrat ke kostre P1547 - 35-10 - - - Sporadicky 17525 - rada 1 -sonda 2: topny okruh Zkrat ke kostre P1117 - 35-10 - - - Sporadicky 17843 - Rele cerpadla sekundarniho vzduchu (J299) Zkrat ke kostre P1435 - 35-10 - - - Sporadicky 17938 - Prestaveni vackoveho hridele/hridelu Zkrat ke kostre P1530 - 35-10 - - - Sporadicky 17829 - Napousteni ventil sekundarniho vzduchu (N112) Zkrat ke kostre P1421 - 35-10 - - - Sporadicky 17697 - Obtokovy ventil turbodmychadla (N249) Zkrat ke kostre P1289 - 35-10 - - - Sporadicky
×
×
  • Vytvořit...