Přejít na obsah

p.kl

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

p.kl's Achievements

0

Popularita

  1. Přesně tento problém mám taky. Vyměnil jsem baterku a nic, změřil jsem otáčky startéru a ten je ok. Vyměnil jsem gumičky na vstřikách a nic. Nechal jsem měřit vstřiky na stolici a ty jsou ok. Nechal jsem přemapovat jednotu co se týče teplého startu a nic. Někdo nějaký nápad? Výměna teplotního čidla a nic. Seřízení rozvodů na 0 stupňů a a nic. Při teplém startu pořád motor sebou škube, hodně tvrdý start. Někdy v tom zarachtá a chcípne.
  2. dle mého názoru gumičky jsou OK zjistil jsem, že mam vadný tempomat. Myslíte že by to mohlo být něco s tím spojené?
  3. děkuji za radu jakmile bude chvilka času hnedka to změřím a dám to sem. Jestli si vzpomínám dobře tak mám přibližně to samé co tu je na fotce. Nějaký je v plusu a nějaký v mínusu. Jen otázka mám to měřit za tepla asi že.
  4. ne to mě nenapadlo, kdyby bylo špatné čerpadlo v nádrži tak bude špatný studený start ne? jinak zkoušel jsem několikrát otočit klíček aby se natáhla nafta a taky to nepomůže
  5. Dobrý den, mám Octavii II 1.9TDI PD 77KW bez PDF najeto přibližně 120 tis. Auto jsem zakoupil v roce 2007 jako roční vůz a tudíž jsou Km nestočené. Můj problém spočívá ve špatném teplém startu. Jakmile motor ohřeji, tak nejde nastartovat. Při startu motor naskočí a má nepravidelný chod (rány,škubání po několika vteřinách chcípne), toto se děje několikrát po sobě než sešlápnu plyn. Po sešlápnutí plynu a nastartování, motor chytne z výfuku jdou saze(cítím špatně spálenou naftu). Diagnostika nepíše žádnou chybu, předvstřik postavený na 0 ( vyzkoušeno i na -3), seřízené vstřiky na 180 stupňů, nová baterka, startér v pořádku (měřil jsem otáčky), vyměnil jsem čidlo chladící kapaliny, vyčištěný turbo. Daný problém se postupem času zhoršuje, dříve to udělalo jednou za čas dneska už skoro pokaždé. Motor má dobrý studený starty a výkon.
×
×
  • Vytvořit...