Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


motorpower

Partner OctaviaClubu
  • Počet příspěvků

    546
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli motorpower

  • Hodnost
    hodnost: AMBITION

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.motorpower.cz

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Zájmy
    V pátek a v sobotu 15 a 16.11. měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4 400,- + DPH!!
    [url=http://www.sgs-servis.cz][img]http://www.sgs-servis.cz/images/gifky/468x60.gif[/img][/url]

Návštěvy profilu

1 451 zobrazení profilu
  1. CHIP 110kW

    Koně problém nejsou, ale točivý moment už je přes čáru. Zbytečně. Na naftu se VAQ nedává.
  2. Mapy

    Na mapy není mechanika potřeba, nemusí fungovat vůbec.
  3. Úprava výkonu -chip pro 2.0 TSI

    O APR jsem vůbec nemluvil, ale když už jsi to nakousl, jejich měření je také docela sporné. Pokud na autě, které má 365PS / a tuto hodnotu uvádí i APR/ naměří 418PS, tak je asi něco špatně. Točivý moment 570Nm seděl, ale na předokolku bych řekl, že naprosto zbytečný. Plnící tlak 3,2 je taky až dost. Jsem zvědav kolik s tím dotyčný najede. 20-30 tis. neberu jako dobrý výsledek. To opravdu ukáže až čas. A k odezvě na plyn, spíše jde o zvuk a odezvu na meziplyn, nikoliv v zátěži. To je placebo. Rozšířený vstup má vliv až u většího turba , či otevřeného výfuku/sport kat apod. Auto ti klidně i pár jedincům změřím zdarma, jde mi o to vnést trochu pořádku. Bohužel přeměřuje i např. MAHA na Jarově i v Roztokách / nevím proč/ a všem je to jedno. V klidu změří motor pro Svět motorů 1.0TSI 99 či kolik kW. Přitom mám tři měření z hřídele, /příméměření / a ani jedno nemělo víc než 91 kW, včetně měření u mně /83-89kW.
  4. Úprava výkonu -chip pro 2.0 TSI

    To ti nikdo nebere, sání hezky vypadá.
  5. Úpravy pro 1.8 TSI

    Nová generace 1.8 je oproti staršímu motoru spolehlivější a má poměrně velký potenciál pro úpravu výkonu. Není třeba velkých peněz / max cooler/, k tomu aby vaše auto výrazně zlepšilo svůj jízdní projev. Pokud máte pocit, že by váš vůz mohl jet lépe, zavolejte.
  6. Úpravy výkonu pro tyto vozy nabízím včetně měření před a po úpravě, včetně diagnostiky, včetně vypnutí stop start, případně dalších bonusů. Možno upravit i DSG launch control. Hodnoty úprav jsou naprosto reálné. To znamená, že kůň změřený u mě se nerovná oslům naměřeným u konkurence. A je jedno o jakou se jedná firmu. Není třeba vyhazovat peníze za sání, výfuky atd. Rozumná úprava nevyžaduje změnu HW, a 280-350 PS na přední nápravě je až dost i při systému VAQ. Dost z vás ještě nepochopilo, že závodní auto vypadá úplně jinak.Naopak pro běžné ježdění je úroveň jedna naprosto dostačující a doporučuji většinou především výměnu inercooleru za větší např. APR, Wagner, Holle, atd. Pro více dotazů neváhejte zavolat.
  7. Clubsporta jsem pochopitelně upravoval také, stejně tak Rka, S7, RS7 , RS6 atd. Mezi novinky patří zatím úpravy 1,6CR Delphi, nové naftové dvoulitry a litrové motory které mají překvapivý potenciál. Snad budu mít čas sem vložit nějaké foto. A koukám na datum, že jsem odpověděl pozdě. Ale přeci jen ano.
  8. Chtít odškodné, ale ne jak to prezentují právníci, ale v momentě, kdy přehrátím sw, maskuje koncern svůj podvod a z uživatele vozu je rukojmí.A stát místo aby hájil občana a jeho zájmy, odsoudí jeho, místo skutečného viníka. Zde teprve totiž vzniká skutečná škoda a nikdo mě nemúže nutit ke změně sw pokud nechci. A pokud je tedy opravdu vozidlo tak nezpůsobilé, je adekvátní náhrada v ceně nového modelu, který je, v pořádku. Nebo zase ne?? A že musí jezdit?? Právě proto, bych nové požadoval. Už bylo pro tento typ technologie navrženo, předchozí modely fungují po update stejně, jako když se na PD motory začaly nasazovat filtry DPF, tj. nic moc.
  9. A to je ta levárna, copak jsi si ho homologované nekupoval?? Divím, se že i němci si nechají srát na hlavu. Je to jen důkaz, že lidi jsou stádo poslušných oveček.
  10. Maxidot

    V Praze budíky přizpůsobím.
  11. Vypnutí imobilizéru O1

    Pard..
  12. Vypnutí imobilizéru O1

    Do Strakonic 70 a do Prahy 100 po dálnici. Lepší jedno nebo druhé než vymýšlet nesmysly. Pokud se nejedná o budíky s Fordu.
  13. Diagnostika Octavia 1 1.6 55kw

    Správná odpověď.
  14. Nastavení vyčištěného filtru DPF

    Když nevěříš... Za a je na úrovni vykuchaného, za b není, ale stejně se ucpe. Na něco jsem zapomněl??
  15. Nastavení vyčištěného filtru DPF

    Není nový, je vpr..... Je zde o tom dost. Vyhozené peníze.

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla a používáním We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..