Přejít na obsah

indet

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    30
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontakty

  • Website URL
    http://[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/328673.html]

Informace

  • Zájmy
    SKI & BIKE

Návštěvy profilu

670 zobrazení profilu

indet's Achievements

0

Popularita

  1. Jen vyřizovali papíry, jak zmiňuješ homologovaný jako EURO4 s poznámkou, že splňují EURO5 ,tak jsme si na ty papiry počkali 14dni do 5.11.2008 . A diky skokové slevě 1.11.2008 auto plnilo EURO5 a zároveň o 50tKč levnější.
  2. Vim že auto bylo v letě 2008 objednané, jen se čekalo až se začne v řijnu 2008 vyrábět. Byl to jeden z prvních SII 1,8 TSI s DSG, ještě se zdrželo 14dni ve Škodovce, protože na něj dělali EURO5. Jinak by vyjelo jako EURO4.
  3. Pravě že auto olej nebere, ani ne litr na výměnu cca 12-15tKm, jen mě p2p postrašil že mě to asi nemine. Jedině co se na motoru řešilo je napinak s řetezem (prevence), vodni pumpa, přestavovač vačky (zaruka) a naposledy PCV/odlučovač.
  4. Tak co chlapi myslíte že mě u tohoto roku výroby ta repase uniku oleje u motoru nemine? Jde o to že auto je jinak hezké, pěkně vybavené a hlavně jej znám od novoty. Musím se cca do konce měsíce rozhodnou. P2P, RYAX - šli by jste do toho? Děkuji za odpověď.
  5. Značkový servis Škoda vyměnil spojky v roce 2015 po tom co auto stalo na dalnici u Prostějova , po tom co uhradil opravu si otec v servisu stale stěžoval že DSG nechodi jak dříve. Auto na podzim 2017 zůstalo stat opět na silnici, tentokrát na vadnou mechatroniku.Otec rozhodnutý že auto jde z domu a bylo odtaženo do původního servisu, kde dělali spojky . AUto prohlidli a že to spojkami neni a že vytekl olej z mechatroniky. Protože jejich další přístup byl poněkud podivny a pořad nebyl čas na opravu, auto bylo odtaženo do druhého servisu Škoda ve městě, kde i nabídli lepší cenu za výměnu mechatroniky. Po vyměně mechatroniky se ale zjistilo že iniciátorem jejiho poškozeni byli ale špatně nastavené spojky v roce 2015. Po vyjednáváni s automobilkou došlo na uhrazeni komplet výměny spojek i s prací a u mechatroniky uhradili materiál a praci jsme si uhradili sami. Velký podíl na teto skutečnosti měl technik Autokleveru Nový Jičín, který s automobilkou komunikoval a kulanci dohodl.
  6. Ahoj chlapi. víte o někom komu by motor CDAA, nebo CDAB z období od 1.10.2008 do 30.4.2009 bral olej? Máme doma SII s motorem z 8.10.2008 a ve 169tKm zatím vypadá že olej nežere, tak zda si jej vzít od táty? Jezdi celou dobu na Mobil 1 ESP Formula 5W30 tedy C3 olej a na motoru se preventivně vyřešil napínák K s řetězem, je měněná vodní pumpa a před dvěma měsíci odlučovač oleje a Škodovka loni na kulanci vyměnila spojky a mechatroniku na DSG. Nebo řešil někdo jiny krom Karlose ( ale ten měl BZB) přidřenou kliku? Dik Tomáš
  7. Mam OII 2.0 TDI 16V , BKD ,11.2004 , hlava revize B - Germany , 229000Km. V zimě se začala manželce ztrácet voda. Cca 0,5l na 1000Km, v letě i míň. Nádobka na chl. kapalinu čista , olej bez povlaku čistý. Jen již v letě se občas ráno při startu jako by rval s vodou ve válci. Tlaková zkouška odhalila že voda se ztrácí do motoru. Možnosti : hlava, těsnění pod hlavou, nebo chladič zplodin. Rozebrání motoru: Těsněni OK, chladič OK, test hlavy NG. Unik kapaliny ve výfukovém kanále (nad ventilem) prvního válce. Výměna mnou zakoupené hlavy AMC a nové rozvody Contitech s vodní pumpou ve značkovém servisu Škoda s dalším materiálem a prací( těsnění šrouby, ložiska, výměna všech kapalin ,apod.) cca 35000Kč. V neznačkovém servise by se cena za práci dala asi ještě stáhnout, ale chtěl jsem nějakou garanci. To že mě ta hlava může potkat vím 11let, ale projevilo se až v cca 220000Km. Protože auto mám prakticky od novoty ( přede mnou jej měl 3roky otec), jezdilo po celou dobu do značky a hlavně jsem jej nechtěl prodat se skrytou vadou. Šel jsem raději cestou opravy , včetně opravy dalších postupně dozrávajících problémů( dvouhmota, rozvody, škrtící klapka, chladič klimatizace). Přikládám to jako inspiraci pro ostatní zda to řešit a kolik to stoji.
  8. Mám klon VAS 5054, ale auto je aktuálně v servisu pro smrt třetí mechatroniky. Auto je 250Km daleko.
  9. Ne TDI jezdi 15tKm, ale TSI stejně jak 5icz dlouhý interval i přesto že jsem otci říkal a´t měni olej co 15tKm. Jinak jezdi krátké trasy a cca 1x za 1 -2 týdny delší jízdu po dálnici.
  10. Ano jezdi samozřejmě LL stejně jako 5icz, olej Mobil 1 ESP Formula 5W 30. Říkal jsem mu to , ale když zapomene rok na technickou , zapomene i na toto. Naštěstí mě poslechl a nechal si vyměnit napínák s řetězem. I když to zpočátku považoval za blbost. Pak mu to potvrdili i v servisech , tak byl rád. Já po třetí výměně turba na BKD jezdím na 15tKm na stejný olej ( doma na něj jezdí všechna auta) a jsem většinou i u výměny oleje.
  11. Jde o to že jsme na to auto čekali par měsíců než jej bude možno objednat a byl to jeden z prvních SII s 1,8TSI a DSG. To jestli to tak je s pisty z BZB asi nijak nepoznám, jedině a´ž začne žrát olej. Někde jsem tu od tebe četl že v OII CDAA ma vadné kroužky od 8/2009 do 8/2011. V ETCE je u SII do 10.5.2009 06J198151E, což dle katalogu KS a Mahle jsou rozměry kroužků 1,2-1,5-2, ale od 11.5.2009 již provedeni kroužků 06H198151C, což je dle KS rozměr kroužků 1,2-1,2-2. A zatím jsem nenašel nikoho kdo by měl auto do 5/2009 a měl vysokou spotřebu oleje. 5icz který objednával Superba po nás z Dánska ( tehdy si pamatuji že jsme to spolu řešili) ma 240tKm bez větší spotřeby oleje. Mohu spát klidně?
  12. Je možné že na přechodu výroby z BZB na CDAA se objevilo par motorů které by třeba měli pisty BZB. Je to naivní dotaz . Ale tátův Superb II s DSG byl vyroben v říjnu 2008 a ma 160000Km a zatím nebere olej. Dáváme sice VIF, ale stejně se bojím že to auto nemine. Jen by to po problémech s DSG byla asi jeho poslední štace.
  13. Od přezutí na zimní 195/65 R15 (letní 225/45 R17) pneu se ozývá hukot asi od serva v malé rychlosti, nejčastěji když jedu na nějakém mokrém, nebo kluzkém povrchu. Má někdo podobnou zkušenost? Je v servu nějaká kapalina, nebo je elektromechanické?
  14. Vše je jen otázkou vkusu. Pamatuji si živě jak hodně lidí odsuzovalo design FI v 1999, ale ten obrovský skok oproti Felicii tam prostě byl. Někomu se líbí Roomster, ale zas nemusí něco jiného ( třeba Octavii Tour). Vše je o vkusu jednotlivých soudruhů :) Ano zadek u SII vypadá podivně, ale v reálu to není zas ta zlé a jde si na něj zvyknout.
  15. Renault bych k autu ani nepřirovnával. Třeba Mazda z venku velmi pěkné, ale uvnitř nic moc ( hlavně použité materiály) Nevím komu se líbí například BMW X6 - pro mě je to kočkopes.
×
×
  • Vytvořit...