Přejít na obsah

Poruchy a problémy 1,8 TSI


Doporučené příspěvky

Protože to řešíte veřejně a ne přes SZ, a vypadá to zajímavě, tak se zeptám, viz červené poznámky níže

 

Při zastavení se mi rosvítí nebo začne blikat motor po rozjeti zmizí. Jaká kontrolka přesně, tlak motorového oleje post-42591-0-79357400-1479198697.jpg? když jsem byl v servisu kde mi ho davali do auta . na diag.se jim ukazalo vypadek spalovaní 2,3 valce. Máte kod chyby nebo dokonce výpis? Volali vam, ,poradili jste vyměnit ventyl. Jaký ventil? Se svíčkama a cívkama jste nedělali nic? Zkuste prohodit cívky, pokud půjde chyba s nimi, je to jasné. Nic se tím nezměnilo a ted mi to 2x spadlo do nouzaku . Po vypnuti chyba zmizí, stava se to jen když zastavím a mam nízké otáčky jsem s toho neštastnej už jsem vyplázl 90litru a motor není ok . Jinak olej je v pohodě POCHVALA . Poradíte prosím předem dík

 

Změřit tlak oleje...a potom vyměnit čerpadlo oleje

Motor na platě jste samo nemohli odzkoušet, no, co zákazník chtěl a schváli ... Ostřikovací trysky jste nechali původní?

Odkaz ke komentáři

Tak bohužel hned krátce po vyměnění vozu se přidávám , koupě OII , r.v. 2009 , 1.8 TSI , po zakoupení jsem udělal klasiku , výměna svíček , oleje a filtr , dolil jsem tedy 4.5 litru a chtěl změřit stav oleje , no tu nastal problém , nějak se to tou měrkou nedá změřit , furt at jí tam strčím jak jí tam strčím díky ohlému vedení se tam furt láme a byla jen zespoda trochu umazaná od oleje , zkontroloval jsem vše olej nikde neprosakoval , kontrolka oleje nesvítila nějak jsem to tedy moc neřešil.

No najel jsem s tím asi 300 - 400 km a rozsvítilo se mi zkontrolujte hladinu oleje , pak to zhlaslo , opět snaha o kontrolu ale marně s autem radši už nejezdím .

Co teď je možné že to za tuhle chvíli vzalo tolik oleje ?
Díky té měrce se mi to nedaří změřit , a dolejvat se mi nechce též abych olej nepřelil.
Auto má 97 000 km a pravidelný servis.

Odkaz ke komentáři

Obrázek je staré O2 TDI co sem prodal , nová je už po faceliftu no problém je ten že po výměně mi to nešlo naměřit jak jsem psal dolito 4.5 litru , tak bud se ten olej někam ztratil nebo je nevím.
To hlášení kontroly hladiny oleje se ale objevovalo sporadicky , rosvítilo zhaslo , pak ok a zase dva starty to rozsvítilo a treba po 10 sek. zhaslo.

Ta ztráta oleje pokud je tomu tak je docela zásadní, otázka je dá se to bazaru reklamovat jako skrytá vada ? Auto mělo do dalšího servisního intervalu ještě téměř půl rok.

Dá se to nějak poznat ještě jinak krom tohoto , nepřišlo mi že to nějak moc hulí do modra , jen na začátku klasika bílá pára.

Odkaz ke komentáři

No ještě se zeptám do se nějak přes diagnostiku , či v autorizáku zjistit stav pístních kroužků či spotřeba oleje ?

Zkrátka něco abych měl v ruce že ten motor je zralej na generálku a šel bych je s tím konfrontovat.

Docela jsem z toho nasr.... , čekal jsem že aspoň když to má komplet servisku a takto málo km tak to bude držet.

Odkaz ke komentáři

Sorry, ale ať je jasno. Takže jsi nakonec koupil toho Scouta, kde se při prvním startu v bazaru rozsvítilo EPC? Podle info cos psal se zdálo že viš, ale takle to vypadá na kup a teprve pak zpětné dohledávání...

 

No a k oleji, kolik si najel před výměnou a na měrku jsi do výměny nekoukal? To je přece základ, zkontrolovat něco dřív, než to vypustím ...

Jak psal p2p, při klasické výměně doliješ 4,5l a jsi minimálně na půlce. Měrka může jít trochu huře zasunout, ale pokud ji nikdo neupravil/nezlomil, tak musí jít zasunout plně bez lámání, a olej musíš naměřit. Pokud ne, musel být olej značně pod minimem ještě před výměnou ...

Měrka je základ, je 100% lepší než to čidlo na vaně. Tak si to znovu projdi, prohlídni měrku a nejezdi bez oleje ...

Krom jiného, jak vypadaly svíky, máš foto původních?

Zdar hoši , přestal jsem jezdit tak jsem přemýšlel o změně OII a omlazení na facelift, no chtěl bych scouta protože často jezdím do špatného terénu , v benzínu jsou jen 1,8 TSI , projíždím bazary a defakto všechny prodeje motorů CDAA s nízkým nájezdem km za docela pěkné ceny a auta výbavově na vrcholu , ale jelikož s benzíny nemám moc zkušenosti chtěl bych se zeptat na co si dát pozor.
Jak se pozná už jetý kus kterému se vyhnout , nebo se vyhnout všem motorům CDAA , dneska jsem byl v bazaru , OII Scout , FL , r.v. 2009 nájezd 98 000 km , cena 300 000 , přišla obsluha , nastartoval a hned se ozval dunivý zvuk , motor běžel nestále a na přístrojovce hned vyskočila závada spalování , později i EPC , tak jsem se pousmál jestli si nedělají legraci auto za 300 000 Kč a vada na motoru , na mou otázku co tomu je reakce že to bylo ještě ráno OK a stalo se to teď, no co dnes člověk nekoupí :)

Přeci jen je to přes 80 stránek :D , ale tak pustím se asi pomalu do toho , ale už asi chápu že za nízké peníze v této cenové kategorii tyto lepší výbavy s motorem CDAA jsou jasně prodané z důvodů tu popsaných kdy se jich majitel radši nenápadně zbavil, a bazar na tom cenu ještě nastřelí a vydělá a nový majitel si pak drbe hlavu.

Tak bohužel hned krátce po vyměnění vozu se přidávám , koupě OII , r.v. 2009 , 1.8 TSI , po zakoupení jsem udělal klasiku , výměna svíček , oleje a filtr , dolil jsem tedy 4.5 litru a chtěl změřit stav oleje , no tu nastal problém , nějak se to tou měrkou nedá změřit , furt at jí tam strčím jak jí tam strčím díky ohlému vedení se tam furt láme a byla jen zespoda trochu umazaná od oleje , zkontroloval jsem vše olej nikde neprosakoval , kontrolka oleje nesvítila nějak jsem to tedy moc neřešil.
No najel jsem s tím asi 300 - 400 km a rozsvítilo se mi zkontrolujte hladinu oleje , pak to zhlaslo , opět snaha o kontrolu ale marně s autem radši už nejezdím .
Co teď je možné že to za tuhle chvíli vzalo tolik oleje ?
Díky té měrce se mi to nedaří změřit , a dolejvat se mi nechce též abych olej nepřelil.
Auto má 97 000 km a pravidelný servis.

Odkaz ke komentáři

Ne , nakonec jsem jel ještě na jeden a ten běžel v pořádku, nikde nic neunikalo , vizuálně v pořádku , jízda též , motor zabíral plynule bez škubání , nekouřil , výfuk byl relativně čistý , nikde žádná známka že by tam měl být tenhle problém.

Olej jsem měnil hned po dojetí domů a následném objednaní nového , nekontroloval jsem ho , prostě jsem chtěl mít vše od nova , nechápu co je základ na tom kontrolovat před vypuštěním množství oleje když ho chci měnit a ject na čistém oleji a nových filtrech.

 

Po vypuštění jsem jej akorád přelil abych věděl kolik cca ho tam bylo, což bylo 3.5 litru.

Dolití 4,5 litru a riska je někdě na spodní hraně což vzledem k tomu že jsem dolil tolik co jsem měl je divné.

Dolil jsem ještě půl a vylezlo to nad miminum ale je to normální toto ?

S autem samozřejmě nejezdím , zítra jede na servis ke znamému aby se na to podíval , vypustíme olej , přeměříme kolik ho zmizelo , a pak se uvidí další postup , ale podám reklamaci k bazaru.

Odkaz ke komentáři

COBRA: zrovna u 1.8TSI mi připadá "sledování" oleje při koupi jako jedna z nejdůležitějších věcí ke kontrole - ale z druhé strany sledování je asi zbytečné - když je to model, který uváděl p2p, tak problémy s olejem budou vždy :D

 

Když jsi nalil 4.5l a jsi podle rysky pod minimem, je to nějaké divné. Máš nějak krátkou měrku :lol:

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Mám tu jednu novinku , olej mizel opravdu velmi rychle , telefonát s bazarem a vykrucování že tyto motory olej žerou že to je normální.

Diskuze že to normální není , no nakonec jsem jim řekl že jedu na váhové zkoušky kde to bude jasně potvrzené že si auto prostě bere víc než je norma , to chvíli trvalo protože toho moc nenajezdím , nakonec při stavu 700 km jsem jel do servisu protože se olej blížil k minimu.

Výsledek auto sebralo cca 2 litry oleje za 700 km docela slušné.

S tímto konfrontován bazar , telefonát nikam nevedl tak následovala osobní návštěva s dokumenty , návrh chytrého pána že jim mám auto předat a oni jej opraví , toto jsem odmítl a nakonec mi bylo sděleno že si mám najít tedy svůj servis kde vše zdokumentují nafotí a poté jim poslat tyto podklady pro vyřízení reklamace a proplacení částky za opravu.

No bude to ještě zajímavé až jim tam přinesu fakturu na 60 000 jak se k tomu postaví a o co vše to budou chtít ponížit ale to až po novém roce :)

 

Jinak při odchodu jsem si všiml dalšího scouta co tam měli , r.v. 2009 stav km 75 000 druhý majitel v ČR , motor CDAA a nárazník nad výfukem byl černý tak že to ani nešlo umýt , no pročpak se jej asi druhý majitel tak rychle zbavil když výbava byla opravdu TOP a auto nemělo z vnějšku sebemenší vadu ani škrábanec :)

Odkaz ke komentáři

No, moc hezké zkušenosti, jsem zvědav, co bazar řekne na fakturu. Ale, v tomhle případě jsou všichni "obětmi" konstruktérského genia u Audi, který něco vyrobil a nedostatečně otestoval, a když se to začalo ukazovat, místo aby to globálně přiznal a doporučil řešení, tak jen zapírá a nechá nás všechny čuchat kouřící TSI a solit prachy za opravy ...

 

Dám sem pro zajmavost info k oleji, který se týká Ruska a těhle motorů. Udělejte si názor sami, co byl skutečný důvod pro doporučení, které koncern v 2013 dal dealerům v Ruské federaci. Přebírám to z jiného fora bez větších úprav a reakcí. Prostě, konstrukční problém nevyřešíme, ale jeho následky doufám ano v případech, kdy ještě není pozdě ... Sorry za příspěvek dlouhej jak tejden, ale jde o celkový obrázek.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Další velmi zajímavá informace k oleji, vztažená k Rusku ale i pro nás to má zásadní dopady. V 2013 rozeslali dealerum VW info, že pro "ruská" specifika

  • nestabilní kvalita paliva
  • zácpy na silnicích = běh na volnoběh
  • krátké jízdy v městkém provozu
  • velmi rozdílné a tvrdé teplotní režimy pro většinu ruských oblastí

doporučují pro celou první i druhou generaci EA888 = 1.8TSI a 2.0TSI oleje 0W30, pozor, pouze ve specifikaci VW502.00/505.00, tady konkrétně Castrol Professional A3

 

Zároveň VW vydalo TPI 2033784/3, týkajících se problémů s tlakem olej při méně než -15 stupních.

 

Věřím, že klidně mohli vzít tu samou viskozitu s LL specifikací, ale asi věděli, co je důvod a nemohli to říct naplno ...

 

Věřím taky, že pro naše podmínky bez extrémních mrazů není 0W30 nutná, ale zásadní je ta ACEA A3/B4 a VW502.00. Tím bych LL olej nepoužíval u těhle motorů ani pro pevný intervaly ...

https://www.drive2.ru/b/2895694/

http://vagparts.ru/catalogs/VAG/G055167M4.html

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Tak jsem to splašil, tady je podobnej dopis ruskejm Škoda dealerům. Prdel je, že pokud zákazník nesouhlasil s nalitím oleje podle VW502.00, tak mu měl servis udělat záznam do servisky. Jestlipak potom měli všichni fix interval 15tkm? ... To by člověk blil ... Ale vymysleli to hezky, vzít si za argument ruský mráz ...

post-42591-0-43840000-1481456488_thumb.jpgpost-42591-0-47481800-1481456497_thumb.jpg

 

tady stejné info pro Seat ... http://www.seat-club.ru/showpost.php?p=445699&postcount=41

http://forum.auto.ru/oil/249918/#post-249930

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

VW má svoje normy, tak proto je divný, proč v doporučujícím dopise je kromě viskozitní třídy a VW normy pro pevný interval jasný požadavek na ACEA A3/B4, to nemá se zimou nic společnýho, Rusko je zem veliká, co maj na severu, nemaj na jihu ... No a to samý ta serviska, chachacha ... No, víc k tomu nemám, obrázek si udělá každý jaký bude chtít B)

 

Abych byl objektivní, tak ještě doplním. Požadavek ACEA v doporučujícím dopise uvedla nejen Škoda a pravděpodobně Seat dle info z ELSA (tím tedy nejspíše i pro ostatní značky), VW mělo v dopisu mít pouze ACEA normu pro benzín a to Castrol EDGE Professional A3 0W30, VW Standard 502.00/ 505.00... Vše se týká jen ruského trhu. Ale, všechy značky přestože na svých stránkách, tištěných manuálech k vozidlům mluví také o LL a možnosti prodloužených intevalů, tak dle vyjádření VW pro ruský trh neposkytují službu programu LongLife, tedy v Rusku maj všichni, nejen 1.8 TSI, jezdit jen na fix servis a tomu odpovídající oleje. Důvody? Sirnaté palivo atd ... Pročpak neupravěj taky manuály a ostatní info pro koncového uživatele?

post-42591-0-68751300-1481456503_thumb.jpg

 

Jeden z příkladů tady, ta kouzelná formulka, kterou vysvětlují proč není LLservis v Rusku dostupný je "На территории Российской Федерации техническое обслуживание автомобилей Volkswagen по программе LongLife не предусмотрено производителем" tedy není poskytován výrobcem ... Potom asi není třeba dopisy doporučovat dealerům, co maj zákazníkům do aut lejt a dávat to do ELSA ...

 

Vím, že je to trochu OT, ale LL je kromě samotné konstrukce druhou příčinou, proč tyhle TSI papaj olej ... viz doporučení na stránkách UK, který nemaj takovej problém s kvalitou paliv ...

Flexible Service Regime (LongLife Service)

We recommend this service if you are likely to drive more than 25 miles a day, and if you tend to drive in the following way:

  • Regular long distance driving
  • Driving at a constant speed with minimum vehicle and engine loading, and minimal towing
  • Economical driving

LL má své plus ale také mínus, ale já se tady stále bavím jen o druhé gen. EA888, kde se domnívám, že to nepřineslo nic dobrého ...

Odkaz ke komentáři

či už nebude lepšie riešenie nový za 3000eur , sem tam sa objavia

http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=28696&page=51&do=findComment&comment=1659367

Pokud si člověk ohlidá, co za 3K€ vezme, je to taky možnost, ale podle mě se to nechá stále o dost levněji opravit, a ještě levněji tomu předejít, ale to je třeba řešit co nejdříve, ve stádiu žrouta je jen jedna cesta a to oprava/výměna... P2P nás pokárá za OT B)

Odkaz ke komentáři

Sorry za to OT, ale ten novej od RS-Europe zo Žiliny, no chtěl bych ho vidět in natura, vypadá to nějak moc hezky, koukám, že sežene kdeco ... :prcprc: ale X díl je na výměnu, že? ...

 

https://auto.bazos.sk/inzerat/67786296/MOTOR-CDA-CDAA-18-TFSI-NOVY-0-KM-118KW160PS.php

http://www.bazar.sk/inzerent/902349-rsservis/

 

http://orsr.sk/vypis.asp?ID=292240&SID=5&P=1

 

Odkaz ke komentáři

Když už se to tu odklonilo od tématu ... měl bych jeden dotaz a nechci zakládat nové téma ...

Na více místech jsem četl, že 1.8TSI má stejný blok jako 2.0TSI (tuším, že to někde psal i p2p) ... Co všechno by bylo třeba u 1.8 vyměnit, aby z toho byl 2.0? Stačí ojnice a kliku? .... Když dělat GO, tak ať to má aspoň nějaký přínos (více koníků :-D) než jen napravit do stavu, v jakém to mělo být z výroby ... :D

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
    • twl by me jeblo a zaroven zajimalo kolik by zachranilo PPF nastesti se to nedozvime
    • BUBUTECH, vedel by si dat vyrobit 2ks tych gumenych veci ? Mam vsetky suciastky ale tie stople co tu mas model sa uz nikde nedaju kupit a nemam nikoho co by mi to vytlacil na 3d tlaciarni. Dik za odpoved.
×
×
  • Vytvořit...