Přejít na obsah

Poruchy a problémy 1,8 TSI


Doporučené příspěvky

Me nejde o nejakou kulanci apod.,ja chci provest pouze spravedlivou zkousku abych mohl informovat byvaleho majitele ktery je ochoten se na oprave financne podilet,ale chce mit o teto zavade nejaky dukaz krom meho tvrzeni,ja vim ze mi to chlasta jako tank a tak to chci mit i na papire s razitkem,nic vic nic min nepotrebuji.

Odkaz ke komentáři

No a je nutné tedy toto absolvovat u Škodovky, která ve strachu o své renomé a případně vznesený požadavek na kulanci může měření zkreslit a ještě si za to nechá slušně zaplatit? Proč to samé neabsolvovat samy nebo s jiným servisem bez výměny oleje? Detaily si každý dořeší sám.

 

S tím malinko souvisí to záhadné kolísání hladiny oleje při měření měrkou. Jestlipak při prvním měřeném vypuštění vyteče vše, aby druhé nebylo zkreslené? ... ^_^ Ale to už je konspirace na odlehčenou :smich:

Odkaz ke komentáři

.."strach o své renomé" ..nuž ak sa VAG resp. v tomto prípade škoda domnieva, že takýmto spôsobom si renomé udržia v pozitívnych sférach, tak sú to pekní srandisti (hoci majitelia VAG "zázrakov techniky a etalónov kvality" toho tomuto producentovi už veľa krát zožrali kadečo).. Totiž len totálny idiot si po osobnej skúsenosti s TSI a jeho vychýrenou kvalitou, opäť kúpi vozidlo z rovnakej stajne a o to viac, ak výrobca sa chová akoby sa vôbec nič nedialo a všetko riešiť štýlom "zatloukat-zatloukat" do poslednej možnej chvíle a robiť zo svojich zákazníkov oslov, hoci dobre vie, že je to vyslovene konštrukčný paškvil s maslom na ich hlave.. A keby to bol len jediný prípad nepodarku nimi vyprodukovaného za posledné roky.. tak nepoviem nič.

 

P.S dať do manuálu formulku o tom že spotreba 0,5l oleja na 1000km je vlastne v poriadku a auto je v bezproblémovej kondícii :smich: .. to len dokladuje celkovú úroveň výrobcu..

Odkaz ke komentáři

Všichni majitelé postižených vozů se měli nějak spojit a společně oslovit MB o nabídku řešení,pokud by to odmítla,tak společně podat hromadnou žalobu na vyrobce vozidla/motoru a pořádně to rozetřít v médiích.By se rychle zjistilo že všechny certifikáty a kontroly kvality,ISO xxxx,jsou jen prázné sliby,pač kdyby to(pístní kroužky,napínáky) jen trochu testovali v životních zkouškách,tak by to nemohlo opustit výrobní závod.

Já s vozidly Škoda končím, před 3 roky Winterkorn prohlásil,že Škodovka dělá příliš luxusní auta a bude muset ubrat,aby to neohrožovalo VW a na novým Superbu je to znát,uvnitř pocitově působí strašně laciným dojmem,prostě šetřit,šetřit,šetřit......

Odkaz ke komentáři

Aut už jsem vystřídal opravdu hodně, nakonec jsem se usídlil u BMW, s těmi vozy jsem taky hodně zažil, hlavně s těmi naftovými, ale to co teď zažívám s manželčiným 1.8TSI tak z toho u fakt seru magy v kostkách :D :wallbash:.

 

Nejde mi ani tak o ty špatný kruhy, o to že to žere olej ale neskutečně mě vytáčí to že hladina oleje si dělá co chce. Snažím se to poslední dobou trochu pozorovat, manželka mi marodí tak školka, nákupy apod. je vše na mě, takže prostor díky krátkým trasám k tomu mám.

 

Příklad ze včera, odpoledne jedu pro holku do školky, řeknu si kouknu na olej, na měrce lehce na spodní hranicí, hladinu se snažím udržovat cca.na půlce měrky, vezmu flašku, doleju tak 0,2dcl a zavřu, dojedu do školky cca.4km, naložím holku, jedem 3km nakoupit a pak 3km domu, všechno ve městě, vím že to tomu motoru nebo vlastně žádnému motoru nesvědčí, ale prostě něčím jezdit musím, pěšky běhat nebudu a mastnou tyčí už vůbec ne. Dojedu domu, dám auto na stejný místo před barák jako obvykle a jdem dom, dnes ráno repete, než nastartuji kouknu na měrku a kurwa drát na měrce tak 0,5cm na hranicí max :wallbash:. Tohle už mi hlava fakt nebere a doufám že na to p2p společně freddym brzo přijdou čím to může být a že si to nenechají jako svoje Know How :D :D

 

Pokaždé si říkám že to nechám dojít až tak daleko že počkám až na mě hvízdne signál z olejového čidla že mám dolít olej, ale zatím tak statečný nejsem, asi bych nebyl první případ na kterého nic nehvízdne a motor udělá pápá.

 

Nechá se nějak přes diag ověřit funkčnost tohoto čidla? Před váhovou zkouškou si chci být jistý že mě v případě nutnosti upozorní na nízkou hladinu

Odkaz ke komentáři

Asi máš namontovanou nějakou skrytou přečerpávačku na olej ... No, jsem jistě nejen já zvědav, jestli se dozvíme, kam se ten olej chvilkově ztrácí a pak znovu objevuje ve vaně, přestože se mu dá čas, aby do té vany ztekl zpět ...

 

Stránky 22-31 třeba pomůžou v hledání, jak pro anglofily, tak i germanisty ... ^_^

VWUSA.COM_SSP_436_2.0L_TFSI.pdf

SSP436_d.pdf

 

a základ na stránkách 24-28

SSP384 Audi chain driven 1.8l 4V TSFI Engine.pdf

SSP_384_Audi_1_8l_4V_TFSI_Motor_mit_Kette.pdf

 

Na čidlo bych nečekal, dá vědět až když je hladinka opravdu výrazně pod minimem, u VAGu je to dost blbě vymyšleno, tady to má PSA o dost lépe vyřešeno ... Pokud by nefungovalo, bylo by ve výpisu závad.

 

Taky pozor na to, že u CDAA měří měrka hladinu tak, že se na měrce ukazuje hladina šikmo, tak je třeba to zohlednit. Je to cca 3-4mm rozdíl mezi levou/pravou hranou měrky, tak berte střed na měrce.

Odkaz ke komentáři

Z mé zkušenosti mohu říct, že jsem to nepoznal, jen se mi to subjektivně zdálo být línější. Měl jsem před tím 1.8t(150), takže jsem to mohl porovnat. Koncovky výfuky byly černé. Ovšem hned, jak sem musel dolít 1l po 400km, jsem zbystřil, že není něco v pořádku (spotřeba byla 2,5l/1000km oleje), tak jsem se rozhodl řešit nápravu sám. Určitě Ti někdo tady může popsat, co by se stalo, kdyby se to neřešilo.

Odkaz ke komentáři

Neva, taky se seknu, když to nejmíň čekám ^_^ Jak pokračujete s tou lítací hladinou, daří se?

 

Uvažuju o těch problémech, nechci zbytečně zacházet do detailů, ale když dáváte 06H198151C, nepřemýšleli jste taky o 06J198151E (1,2+1,5+2,0 s prořezy)? Když necháváte upravovat písty 82.465, tak tyhle by na ně měli pásnout líp než ty 06H198151C (1,2+1,2+2,0 vrtané), který maj pásnout na 82.435. Možná blbost ale ...

 

No jenom se utvrzuju, že v ETKA je neskutečnej bordel ale i tak se asi můžu domnívat, že

první CDAA by měly mít až cca do začátku 5.2009 písty 06H107065BF, který by měly mít právě ještě bezproblémové kroužky 06J198151E,

cirka od 5/2009 do 30.5.2011 je podle Audi tma, tedy vydařené písty BS se stírákem 1,5mm,

pak nastoupí od 30.5.2011 do 17.10.2011 kroužky 06H198151B (pravděpodobně písty CP),

od 17.10.2011 do 2015/2016 dle Audi/Škoda pak dávaj kroužky 06H198151C pro písty DF,

a nakonec nasadili skládaný stírák v sadě 06H198151J pro poslední písty DL.

 

Koukněte na printy, je to ale jen se zárukou VW/Audi :prcprc:

 

post-42591-0-48521700-1484765047_thumb.jpg

 

post-42591-0-86284100-1484765065_thumb.jpg

 

post-42591-0-02397300-1484765083_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...