Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


Nihilath

Prosba o radu 2.0 TSI RS

24 příspěvků k tomuto tématu Poslední odpověď

Doporučené příspěvky

Zdravím místní osazenstvo milovníků škodovek. Chtěl bych poradit ohledně takové věci, která mě trochu sere :)

Jelikož jsem jezdil po dobu 2-leté záruky díky blokové výjimce k neautorizovanému opravci aut (lidi, kterým věřím, velice šikovní, původem také z autorizáků ale japonských), tak jsem přišel o jakoukoliv možnost kulance ze strany výrobce (Škoda). To mi bylo řečeno v autorizáku, kam sem tam jezdím (výměna kol atd.). Auto mám staré cca 2,5 roku a je již mimo záruku. Před měsícem mi měnili plně na mé náklady (kulance zamítnuta) podstatnou část spojky (začala vydávat při rozjezdech divné zvuky (uznali, že zřejmě chyba materiálu, alei tak jsem musel platit jak pes :(

Díky informacím, které teď kolují na inetu, že jsou s motory TSI problémy z řetězem, napínákem atd. jsem se zhrozil situace, kdyby u mého auta k něčemu podobnému mělo dojít v budoucnu (zničení motoru, když by se to potkalo atd.) Nový motor jsem někde četlol stojí snad 180 000Kč což je samozřejmě šílenost.

Motor zatím (klepám na dřevo) nejeví žádné známky poruchy, nikde nic nerachtá, jízda bez problémů, ale co bude do budoucna čert ví. Chová se od novoty takto:

 

Od novoty se moje TSI chová takto a prosím piště svoje zkušenosti zda-li myslíte, že je to OK nebo to není úplně OK.

1) Nastartuju v garáži bez problémů (je jedno či zima nebo léto), pár vteřin, cca 3-5 než zařadím za 1 v poklidu a rozjíždím se smálo plynem ven (mám garáž nepatrně z kopce).

2)ujedu 5m a zastavuju auto, zavírám el. bránu a čumím zda se zavře bez problémů (někdy v zimě zlobí), pak se rozjíždím a když po pár m dávám za 2 a přídávám plyn, tak když to nedělám opravdu jen lehoulince, tak auto nepatrně cuká (turbo). Přestane to vetšinou po ujetí cca 100-200m, pak už auto zatahuje kdykoliv na jakýkoliv stupeń rovnoměrně bez cukání.

Tento jev je při studeném motoru ráno a když auto opravdu dlouho stojí (spoustu hodin až motor totál vychladne). V létě je to lepší, doba , kdy auto má tendenci cukat je kratší, nicméně je to stále okolo 30s po nastartování motoru, poté je již vše v pohodě.

Zároveń jsem si již dávno všiml, že hned po startu vyletí otáčky (sytič)

na cca 1200 a zhruba po té půl minutě se motor zklidní (systič zřejmě vypíná) a auto má 800 otáček na volnoběh a samozřejmě přo rozjedu po tomto poklesu již nic necuká a jede jako po másle.

Takže si v podstatě odpovídám částečně sám, že toto cukání se objevuje po dobu, kdy je v činnosti automatický sytič. Je to tedy normální??? Díky za odpovědi :)

 

Moje otázka zní...existuje nějaká možnost, jak docílit toho, aby při případných problémech v budoucnu byly ze strany škodovky uznány a uhrazeny (dle kulančních pravidel) nebo jsem v prdeli a zbyl by mi jedině soud???

Připadá mi dost nefér, abych jen kvůli tomu, že jsem nejezdil do autorizáku měnit olej, tak bych měl vše hradit na vlastní triko.

Auto má samozřejmě prvotřídní servis, olej každých 10 000 km, výměna filtrů, prostě vše mnohem pečlivěji než dle servisního plánu škoda.

Díky za reakce a ať vám to jezdí! :rolleyes:

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Guest chipmann

Zdar tak pokud se nepletu a máš auto od notovy tak máš 2.tsi že ? Takže rozvody poháněne řetězem (bohuzel) problém u těchto motorů je právě ten řetěz a jeho hydra. Napínak ten by ti měli na kulanci vyměnit po nastartování nemá snahu motor jakoby rachotit ? U těchto motorů dochází právě k selhání toho napínaku a následnému přeskočení řetězu co se týká zvýšených otáček měl jsi auto na diagnostice ? Klapka vyčištěná a seřízena ?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Zdar tak pokud se nepletu a máš auto od notovy tak máš 2.tsi že ? Takže rozvody poháněne řetězem (bohuzel) problém u těchto motorů je právě ten řetěz a jeho hydra. Napínak ten by ti měli na kulanci vyměnit po nastartování nemá snahu motor jakoby rachotit ? U těchto motorů dochází právě k selhání toho napínaku a následnému přeskočení řetězu co se týká zvýšených otáček měl jsi auto na diagnostice ? Klapka vyčištěná a seřízena ?

 

Zdar, ano je to od novoty, TSI 2.0. Ty zvýšené otáčky po startu studeného motoru jsou údajně normální věc (motor chvíli běží na bohatou směs), navíc mi to dělá celou dobu co auto mám, již 2,5 roku). Problém u kulance je právě ten, že jsem některé servisní úkony během záruky neprovedl v autorizáku, takže se na mě vykašlou :( Jinak ťuky ťuk motor po startu vyjma nepatrně vyšších otáček nevydává nějaké divné zvuky, žádné rachocení neslyším, chod se zdá v pořádku. Když pojedu na servisní prohlídku při 3 letech stáří na konci října, tak bych jim mohl říct, aby se na napínák a řetěz koukli, jestli je vše v pořádku nebo to již jeví nějaké známky problému ne?

Díky za reakci. Rád bych se sešel s někým, kdo má také 2.0 TSI, abychom chod motoru porovnali. Nebyl by tu někdo z okolí Kutné Hory, Kolína, či Chrudimi a Pardubic? Díky.

Čau :rolleyes:

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Guest chipmann

Jj na tom napínaku je to vidět jsou tam zarezi a pokud je už unavený tak je vysunuty až na poslední 4 zarez toe prostě daň za tu slavnou ekologii ty starší motory byly spolehlivější sice víc uzrany ale docela poctivý železo tyhle novejsi motory . . . Už nic moc

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

nihilath: Tiež mám 2.0 TSI, to čo popisuješ, je štandardné správanie studeného TSIčka. Nezdajú sa mi ale tie vysoké otáčky po štarte, schválne to zajtra skúsim na svojom - auto naštartujem po cca 20tich hodinách, takže bude dokonale studené.

 

Ak by si mal problém s napínákom reťaze, bolo by to počuť po štarte také kovové hrkanie. Alebo v horšom prípade, nepôjde naštartovať a v RJ motora budú zapísané závady snímača polohy vačkového hriadeľa, vtedy už ale môžu byť preskočené rozvody. Zosilnený napínák sa montuje od 20KT/2010, takže v podstate až od MR2011. Kontrola správnej funkcie je možné len po demontáži spodného víka rozvodov.

 

Na 1.8 a 2.0 TSI bola ale servisná akcia 15D7, kedy bol problém so spätným ventilom prestavovača vačkového hriadeľa. Nie sú popísané žiadne príznaky, ako sa ten ventil prejavuje, len že sa spätný ventil môže zlomiť. Týka sa to ale len niektorých vozov MR2009 a 2010. Ak mi pošleš VIN kód, môžem preveriť, či aj tvojho auta...

 

chipmann: To čo popisuješ, sa ale netýka 1.8/2.0 TSI. Tu je problém ten, že piestik, ktorý sa do napínáku zasúva, v ňom zostane zaseknutý.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Jj na tom napínaku je to vidět jsou tam zarezi a pokud je už unavený tak je vysunuty až na poslední 4 zarez toe prostě daň za tu slavnou ekologii ty starší motory byly spolehlivější sice víc uzrany ale docela poctivý železo tyhle novejsi motory . . . Už nic moc

 

Díky moc za radu, nechám to časem prověřit :) zatím se motor chová zřejmě normálně, tak uvidíme co bude dál :)

 

nihilath: Tiež mám 2.0 TSI, to čo popisuješ, je štandardné správanie studeného TSIčka. Nezdajú sa mi ale tie vysoké otáčky po štarte, schválne to zajtra skúsim na svojom - auto naštartujem po cca 20tich hodinách, takže bude dokonale studené.

 

Ak by si mal problém s napínákom reťaze, bolo by to počuť po štarte také kovové hrkanie. Alebo v horšom prípade, nepôjde naštartovať a v RJ motora budú zapísané závady snímača polohy vačkového hriadeľa, vtedy už ale môžu byť preskočené rozvody. Zosilnený napínák sa montuje od 20KT/2010, takže v podstate až od MR2011. Kontrola správnej funkcie je možné len po demontáži spodného víka rozvodov.

 

Na 1.8 a 2.0 TSI bola ale servisná akcia 15D7, kedy bol problém so spätným ventilom prestavovača vačkového hriadeľa. Nie sú popísané žiadne príznaky, ako sa ten ventil prejavuje, len že sa spätný ventil môže zlomiť. Týka sa to ale len niektorých vozov MR2009 a 2010. Ak mi pošleš VIN kód, môžem preveriť, či aj tvojho auta...

 

chipmann: To čo popisuješ, sa ale netýka 1.8/2.0 TSI. Tu je problém ten, že piestik, ktorý sa do napínáku zasúva, v ňom zostane zaseknutý.

 

Do by bylo super, kdyby si to prověřil, moje VIN je: TMBEF61Z2A204****

Nemohl by si prosímtě napsat podrobněji co nechat prověřit, aby se zjistilo, jestli jsou rozvody a napínak OK nebo je to načatý a hrozí přeskočení?

Prověř schválně ten chod studenýho motoru, mě to fakt dělá od novoty, v zimě je ten interval vyšších otáček delší ( při stání na neutrál po startu odhaduju klidně i 40s možná víc v mrazech, teď, když už je docela teplo, tak 30s možná nepatrně déle. :pivo:

Díky za vše kamarádi. :wub:

Upraveno uživatelem 160R
Zneviditeľný VIN kód

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

nihilath: VIN kód som ti preveril, je v poriadku, nevzťahuje sa naň žiadna servisná akcia a nie je ani medzi postihnutými vozmi pre opravu 15D7.

 

Napínák vieš preveriť jedine tak, že sa dá dole spodný kryt rozvodov a odskúša sa, ako napínák reaguje - pri pohybovaní ľavou lištou musí napínák kopírovať pohyb lišty. Takisto pri stlačení piestika napínáku rukou sa musí piestik pohybovať plynulo a bez zadrhávania. Ak je to takto, tak je všetko v poriadku.

 

Čo sa týka toho ranného štartu, skúsil som to, ale nahrávka sa mi nepodarila. Zajtra spravím priame logovanie hodnôt a urobím graf, kde to bude jasne vidieť. Spravím 2 pokusy, najprv studený motor a potom zahriaty motor.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

nihilath: VIN kód som ti preveril, je v poriadku, nevzťahuje sa naň žiadna servisná akcia a nie je ani medzi postihnutými vozmi pre opravu 15D7.

 

Napínák vieš preveriť jedine tak, že sa dá dole spodný kryt rozvodov a odskúša sa, ako napínák reaguje - pri pohybovaní ľavou lištou musí napínák kopírovať pohyb lišty. Takisto pri stlačení piestika napínáku rukou sa musí piestik pohybovať plynulo a bez zadrhávania. Ak je to takto, tak je všetko v poriadku.

 

Čo sa týka toho ranného štartu, skúsil som to, ale nahrávka sa mi nepodarila. Zajtra spravím priame logovanie hodnôt a urobím graf, kde to bude jasne vidieť. Spravím 2 pokusy, najprv studený motor a potom zahriaty motor.

 

Ok, moc si vážím tvojí pomoci, díky ještě jednou, Bude super, když oboje prověříš, teplé starty či po jen pár hodinách jsou bez zvýšení otáček, takže se jeví určitě OK, ale budu rád, když to všechno prověříš a porovnáme to ;)

Já ještě udělám brzo jednu věc - v místě, kde bydlím má autorizovaný prodejce ŠKODA jednu RS FL (doufám, že to je benzín) na prodej v bazaru, tak je poprosím zda-li bych se nemohl svézt nebo mi aspoň neukázali, jak se motor chová :) Měj se a netrpělivě čekám s čím příjdeš :) Ahoj

 

Ještě se tě optám, jaké tankuješ palivo a zda je v pohodě to jak to dělám já. Tankuju z velké části N95 u Benziny a jednou za několik měsíců autu dopřeju Vervu 100 (také Benzina). Jinde než u Benziny netankuju. N95 dávám proto, jelikož jsem nepocítil rozdíl ve výkonu ani ve spotřebe oproti Verva 100. Snad nedělám s tím N95 chybu.

Ještě jedna věc. Interval výměny oleje jsem z výroby měl nastaven na QG1 (Longlife). Ihned při 2500 km jsem olej vyměnil za Total Quartz 9000 5W40 a poté každých 10 000km (12 500 a 22 000) jsem měnil olej také. Pořád používám výše zmíněný TOTAL. Tudíž jsem téměř od začátku přešel na standartní interval výměn jako jsem měl u předchozího auta. Samozřejmě jsem při každě výměně dával nový olejový filtr, vše originály Mann.

Myslíš, že něco v servisním plánu dělám špatně nebo je to OK?

Měj se a zdarec

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak v prílohe je štart studeného 2.0 TSI. Auto bolo odstavené cez noc v garáži, štartoval som pri vonkajšej teplote 21*C, s autom som sa pohol až potom, ako som ukončil meranie. Čiže po štarte otáčky hneď vyskočili na 1200, a boli tam cca minútu, potom klesli na 750. Skúsil som aj teplý štart a štart po hodine od odstavenia auta, v týchto prípadoch otáčky vždy po naštartovaní takmer hneď klesnú pod 800.

 

Ja od začiatku tankujem klasický Natural 95 na Slovnafte, z času na čas dávam Evo Benzin, ktorý je 99 oktánový. Nepozoroval som ale žiadnu zmenu k lepšiemu, ani čo sa týka nárastu výkonu, ani zníženia spotreby, proste žiadna zmena a preto na základe vlastných pozorovaní tvrdím, že do 2.0 TSI nemá zmysel tankovať benzín s vyšším oktánovým číslom.

 

Interval výmeny oleja mám predĺžený, aktuálne hlási výmenu za 14800 km, aktuálne mám najazdených tesne pod 14tisíc. Takže predbežne to s plánovanou výmenou oleja vychádza na cca 28800 km. Olej ale budem meniť skôr, niekedy pri 14500 km - vypustím starý, dám nový longlife (Shell Helix Ultra Extra) a vymením filter. Servisný interval resetovať nebudem a nechám ho nastavený na predĺžený. Liter klasického oleja ma stojí 5,5 eur, longlife 6 eur, nemá pre mna zmysel na tom šetriť. V podstate robím to isté, ako ty, keď si prešiel na pevný interval, tj výmena oleja každých 15tisíc km a to je ok.

start.jpg

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak super, díky moc, u mě to byl vždy odhad doby chodu motoru na vyšší otáčky, takže je klidně možné, že to je cca stejné jako u tebe (téměř minuta) jinak vše ostatní přesně souhlasí. Můj motor se chová naprosto identicky, což mě teší :D Když nechám vždy po studeném startu auto spadnout na těch 800 (750) otáček a pak teprve pojedu, tak to asi bude lepší ne? než se rozjíždět hned po startu?

Poznatky kolem benzínu mám taky naprosto stejné, paráda. Olej taky OK. Jinak má takový postřeh...zdá se mi, že mám poslední dobou spotřebu nepatrně vyšší než dříve, dlouhodobě se horko těžko dostávám pod 8 dle PP (což je tak reál 8,5L). Ty pozoruješ s více najetými kilometry lepší spotřebu nebo moc ne?

Ještě otázka ke kontrole toho napínáku. V autorizáku to pro ně nebude problém nebo jim to člověk musí vytisknout co mají přesně udělat? A na jak dlouho časově taková kontrola výjde?

Díky :palec: Zdarec.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Môj motor sa chová presne tak isto, takže sa nemusíš báť, srdiečko máš OK :pivo:

 

Spotrebu neriešim, to by som si kúpil TéDéI :wallbash:

 

BTW Igor, aký LL stojí 6 evri ? Shell? Mne servise radili Castrol.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Môj motor sa chová presne tak isto, takže sa nemusíš báť, srdiečko máš OK :pivo:

 

 

 

Dnes ráno (auto stálo v garáži 2 dny) jsem auto nadlábnul :) a od oka počítal vteřiny na vyšších otáčkách a bylo to něco kolem 60s, možná dokonce 65-70s. venku teda bylo tak 1°C a v garáži tak 10°C, takže to je skutečně relativně delší čas než ty otáčky spadnou. Zdar :palec:

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

nihilath: Ja po naštartovaní hneď vychádzam z garáže, potom počkám, kým sa zavrie brána, a vychádzam na ulicu a to môže byť tá minúta. Preto žiadne cukanie nepozorujem. Keď ale auto stojí vonku a pohýňam sa hneď, tak sa to proste správa inak, ale úplne v norme ako auto so studeným motorom. Takže neviem s určitosťou poradiť, že čo je lepšie, musíš si sám odskúšať, či radšej tú minútu počkať, alebo hneď vyraziť.

Čo sa týka spotreby, mne sa zdá rovnaká, alebo skôr by som povedal, že sa nejak ustálila okolo 7 litrov. PP som si ale skorigoval, ukazuje už len o 0,1 litra menej. No, ako kedy, tankujem vždy doplna vtedy, keď mám dojazd 50km a vtedy aj resetujem dlhodobú pamäť PP. Zväča je rozdiel tých spomínaných 0,1l, no už som mal aj podľa PP 6,6 a v reáli 7,04. Fakt by som rád vedel, podľa akého vzorca to ten PP počíta :)

Napinák by mali vedieť zkontrolovať, stačí zhodiť kryt rozvodov a je to. Len je tam dosť blbý prístup.

 

Duri: V BA v jednom nemenovanom shope kúsok od Avionu (nechcem robiť reklamu) sa dá kúpiť Shell Helix Ultra Extra 5W-30 LL olej za 6,30 eur s dph za liter. Ekvivalent od Castrolu je Edge 5W-30, ten sa pohybuje okolo 7,50 eur s dph. Osobne si myslím, že je jedno, či Castrol alebo Shell. V servise ti poradili tú značku, s ktorou majú uzavretú výhradnú zmluvu ;)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Zdar chlapi..řeším něco podobnýho...Resp, to že nechám padnout sytič, než se rozjedu, a to co to dělá vám, to lehký cukání je normální..Ale..

Po dobu zvýšených otáček se motor, potažmo kára celá celkem dost klepe, v pravidelnym rytmu, prostě vibrace od motoru, na kterym je klepání i vidět.....Jakoby by špatnej setrvák, nebo tak něco..Ale zen to neni, protože jakmile spadnou otáčky k normálu, je vše ok, auto jede normálně, necuká, motor sebou přestane házet....

Říkal jsem si, že moduly, že za studena blbě pálí jeden válec, ty sem teda před chvílí vyměnil a nic, pořád stejný.. :(

Diagnostika čistá atd...Máte ponětí, co by to mohlo bejt..?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, ty zvýšené otáčky a mirne chvění vozu je úplně normální.

Jde o nějaké zahřívání katalyzátorů.

Děje se to jen při určitých teplotách a u studeného motoru.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte, prepacte ze otvaram znova tuto temu, nasiel som ju na nete a pisete sem rozumne rady. Preto by som sa chcel poradit. Nemam sice Octaviu ale mam Passata, konkretne B7 s 2.0 TSI 155kw, rok vyroby 10/2011 a tiez ma trapi retaz, resp napinak alebo co. Pri starte motora na studeno pocujem rachotenie, ktore prestane v okamihu nastartovania (po stupnuti tlaku oleja?). Pri beznej kludnej jazde do 2 tisic otacok vsetko v pohode, nic nehrkoce. Ak vsak trochu silnejsie pridam, povedzme ked mi podradi DSG a zvysia sa otacky, tak pocut rachotenie/rapkanie (ale nie take klasicke rapkanie nasavania). Co myslite ze to moze byt? Tiez retaz/napinak? Auto inac ide bez problemov (musim zaklopat na drevo), vykon ma, chybove hlasky ziadne. Pisete sem, ze v 2010 sa uz davali ine napinaky, len neviem ci sa to tykalo aj passatov. Alebo teda co je pricina a co s tym dalej. Netusim ci je mozne spravit inspekciu ktory komponent nie je dobry a je ziaduce ho vymenit.

Dal by som idealne vymenit cele rozvodove ustrojie, cize retaz, napinak a tie plastove listy, ale trochu sa obavam odvedenej prace. Predsalen motor poskladany vo fabrike uz nebude taky isty ako ked ho niekto rozoberie a znova dava dokopy. Je to taka moja tajna nocna mora, ze vymenou retaze a napinaku si skor privodim zavadu nez teraz. I ked to hrka, ale funguje. Otazka dokedy. Netusim kolko vymena stoji, jednak diely a jednak praca.

Najvtipnejsie na tom je, ze moje auto ma 88 tisic kilometrov (podstivych, mam ho od novoty) a uz musim riesit takuto vec, co by som ocakaval ze budem riesit pri 250 a viac tisic......

 

Dakujem za kazdu radu.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, taky jsem ro řešil a dá se to (napínák) jednoduše zkontrolovat. U oct 2 jsem demontoval PP podběh a za trubkou od turba je kruhová,asi 3cm v průměru, plastová zátka, která se dá vycvaknout a pod touto je možné vidět, jaký typ napinaku máš a jak hodně je vysunutý. Bylo to detailně popisováno ve Světě motorů, možná bych to číslo dohledal...pokud máš zajem,pošli SZ a ja zkusím článek dohledat a pošlu scan.

Jinak mám pocit, že nové typy napínáku byly až od roku 2011.

Takto vypadá nový typ napínáku...

post-42017-0-09981500-1488577996_thumb.jpg

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Saaw: Pořeš to spíš dřív než později - nech na to někoho mrknout, jestli je to skutečně tím napínákem, nebo tam máš něco jinýho. Lepší dát za to pár tisíc teď, než pak řešit zničenej motor, a žádná taková závada se sama od sebe nezlepší, jen zhorší.

 

Já nedávno kupoval RS, a to chrastění po startu tam bylo taky jemně slyšet (kdybych si neprolezl 3 fóra, a nevěděl co mám poslouchat, tak si toho ani nevšimnu)... Nechal jsem hned po koupi vyměnit rozvody u pana Jurečky a ten říkal, že už jsem to měl na tom posledním zubu (=brzo by se potkal motor, pravděpodobně kompletní destrukce).

Rozhodně bych se toho nebál, když to svěříš někomu schopnýmu, kdo ví jak na to. Pokud to ovšem necháš náhodě, připrav si cash na novej motor...

Jinak u mě se měnil právě ten řetěz, napínák a 3 kluzný lišty; i s výměnou oleje a filtru to celý vyšlo na desítku a od té doby to jezdí jako drak bez problémů :)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním cookies na vašem zařízení pro správnou funkčnost této stránky (nastavit cookies si můžete zde, pokud tak neučiníte, bereme v potaz, že s jejich použitím souhlasíte, a politikou ochrany osobních údajů - Ochrana osobních údajů.