Přejít na obsah

chiptuning


Doporučené příspěvky

Dnes som dal auto nachipovat tak sem prikladam vysledky merania pred a po chipe.

Pred upravou a po uprave som si pomeral nejake casy zrychlenia auta.

 

.............. pred --- po ---- rozdiel

Z 0 na 100/ 12,6 - 10,14 - 2,46

Z 40 na 80 / 7,6 - 5,83 - 1,77 na 3 prevodovom stupni

Z 60 na 100/ 10,72 - 8,82 - 1,9 na 4 prevodovom stupni

Z 80 na 120/ 14,48 - 11,98 - 2,5 na 5 prevodovom stupni

 

Vsetko som meral 3x a potom som urobil priemer casov.

post-15669-0-14658200-1343331122_thumb.jpg

post-15669-0-98026600-1343331151_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Ano, pozrel som cennik na ich stranke...dik za info.

Hm, to bude pre mna teraz poriadny chrobak v hlave..ci sa oplatia tie € za tie kone naviac :)

Vidim, ze mas auto este zrejme v zaruke...nepada tymto nahodou?

 

Mam auto v zaruke ale pri beznej diagnostike to nezistia a zaruku mas na urcite veci aj od firmy co ti auto nachipuje.

Dnes rano som mal spotrebu do roboty cca o 0,7 litra mensiu a to jazdim po BA a urcite nejazdim zrovna pomaly.

Mne tie € urcite za to stali lebo auto sa uplne inak chova a nemusim tolko podradovat ked chcem predbiehat.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 2 týdny později...

Octavia 2 1,6 TDI PCR.pdf

 

Tak taky přihodím

 

Když na to teď tak koukám podrobněji, proč je to měřený jen do cca 3750 otáček, a ten průběh výkonu skoro jak kdyby nebyl ani CommonRail, kterej má postupně gradovat a vrcholit do nějakých 4400 otáček maxima výkonu (v sérii 77/4400). Tady to už od 3400-3600 začne dokonce klesat. Takhleten graf pak vypadá jak průběh jak u PDčka, co bouchne a pak zdechne, tady bych čekal průběh alá benzin, furt nahoru. Tady tomu dost velkej kus chybí na to co je to za motor.

Upraveno uživatelem Jack_Reacher
Odkaz ke komentáři

Pošlu ti kontakt na majitele zda mu to zdechá:rolleyes:, měřit dále klesající výkon už nemá cenu, ale jede až do 5000ot úplně v pohodě. S PD to rozhodně nemá nic společného. PDčko takhle plochou křivku nemá. Jinak idividuálně lze upravit více do výkonu, ale bude větší nárok na rail a pochybuji, že motor nad 4000 využíváš.

Odkaz ke komentáři

Nevyužívám, já taky reagoval na průběh grafu. Bylo mi divný, že tam 1/3 grafu v podstatě chybí. A proto, že v realné jízdě se to přes 4000 otáček (3750 změřeno) běžně netočí, není přece odůvodnění proto, proč to není změřené celé. Přece si nenechám udělat úpravu jen do 3750 otáček, když nad běžně netočím. Pokud ten motor je svou konstrukcí uzpůsoben k "lineárnímu" nárustu výkonu, tak je divný, že po úpravě je průběh takto plochý. Netvrdím, že třeba v provozu to nebude dobrý, ale nějak mi nesedí k dané motorizaci to, že dostanu maximální výkon tak brzo. Prostě mi to přijde jak kdyby ten graf se smrkl ze 100% rozsahu otáček na 2/3. To není žádnej flame, jen asi moc přemejšlím.

Odkaz ke komentáři

1 Graf u tématu.....prodluž si to samé u mě a máš výsledek. Ale max hodnoty zde jsou, tak nevím co řešíš. SW pochopitelně běží do 5000tis, ale výkon nestoupá a točivý moment jde dolů. Měřím především použitelné otáčky a vůz není můj. Pokud chceš potýrat svoje auto, , není problém doměřit do 5000tis. Ještě druhé auto.........Škoda O2 1,6 TDI CR.pdf

Odkaz ke komentáři

Ahoj,

mám prosbu na lidi, co už mají načipováno.

Prosím o takový malý test:

4 rychlostní stupeň, otáčky 1250, tedy rychlost kolem 50Km/h.

Nyní sešlápnout plyn a docílit rychlost 100km/h. Mi to trvá cca 11,5s.

Jedná se mi o akceleraci, zda se to rychleji rozjede, ať nemusím podřazovat.

Předem moc děkuji za provedení testu.

Odkaz ke komentáři

Dnes som dal auto nachipovat tak sem prikladam vysledky merania pred a po chipe.

Pred upravou a po uprave som si pomeral nejake casy zrychlenia auta.

 

.............. pred --- po ---- rozdiel

Z 0 na 100/ 12,6 - 10,14 - 2,46

Z 40 na 80 / 7,6 - 5,83 - 1,77 na 3 prevodovom stupni

Z 60 na 100/ 10,72 - 8,82 - 1,9 na 4 prevodovom stupni

Z 80 na 120/ 14,48 - 11,98 - 2,5 na 5 prevodovom stupni

 

Vsetko som meral 3x a potom som urobil priemer casov.

 

 

Hokejka ti to v podstatě změřil, 60-100 ... odpovídá to tomu co si naměřil ty.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zdravim vas chlapi,

 

Mam taku otazku, moj znamy ma kabel a soft cez ktory vie chipovat, Robi to tak ze skopiruje palivove mapy s nachipvaneho auta.. a potom ich vlozi do nenachipovaneho... Chcem vediet ci je takyto postup mozny aj na novsich motoroch napriklad na mojej octavke 1,6 TDI ( 2011 ) mate s tymto niekto skusenosti? popripade ak sa niekto zaoberate chip tuningom napisete mi svoj nazor? podla mna ak sa zozenie auto chipnute nejakou vierohodnou firmou.. tak by to malo byt v poriadku DAKUJEM :)

Odkaz ke komentáři

Tak tohle je hodně odvážný dotaz :lol: :lol: ... věřím, že některé zdejší hodně pobaví :palec:

 

1. nemyslím si, že by tvůj kamoš "nalejvač" uměl EDC17

2. každé auto je originál = každá úprava by měla být jednoznačně taky originál pro daný vůz

3. doufám, že na tvého kamaráda nepřijdou tvůrci upravených dat :lool: , protože to se takhle navenek asi bežně nepřiznává ....

Odkaz ke komentáři

Hmm no nevyznam sa v tom ani okrajovo... preto som sa pytal... a myslim ze kazdy z nas si stiahne obcas film... stiahne nejaky soft do pc... podla mna je to to iste :) preco zaplatit za chip 300-400 eur... ked radsej necham dotycnemu nieco " na kavu " a skopirujem si mapy a v konecnom dosledku ma to bude stat zlomok... suhlasim s tebou ze kazde auto by sa malo upravovat jednotlivo.. myslis si ze sa to takto aj robi? ja si myslim ze takto to robi len zlomok " upravcov "

Odkaz ke komentáři

To s tebou naprosto souhlasím, 90% úpravců to dělá tak, že koupí někakej UNI soft nebo ho rovnou zkopíruje (čti ukradne :palec: ) z upravenýho auta od toho mála co to dělají pořádně jako originál pro daný auto, s měřením na brzdě.

 

Jinak co se týče tvé myšlenky úspory (tak trochu vykradení jiné úpravy), tak z ekonomické strany je to samozřejmě pravda ... druhá strana mince je morální strana věci :rolleyes:

 

A třetí strana je to, že zrovna 1,6 TDI CR je na úpravu krapet "odolnější".

Takže se nedá předpokládat, že to půjde jen tak někomu po kabelu ...

Upraveno uživatelem Jack_Reacher
Odkaz ke komentáři

To s tebou naprosto souhlasím, 90% úpravců to dělá tak, že koupí někakej UNI soft nebo ho rovnou zkopíruje (čti ukradne :palec: ) z upravenýho auta od toho mála co to dělají pořádně jako originál pro daný auto, s měřením na brzdě.

 

Jinak co se týče tvé myšlenky úspory (tak trochu vykradení jiné úpravy), tak z ekonomické strany je to samozřejmě pravda ... druhá strana mince je morální strana věci :rolleyes:

 

A třetí strana je to, že zrovna 1,6 TDI CR je na úpravu krapet "odolnější".

Takže se nedá předpokládat, že to půjde jen tak někomu po kabelu ...

Vykradene nejake patlanice, navic co auto to originalni pristup, ne kazdej motor je vhodnej k uprave a taky se muze stat, ze to da do auta kde neco odejde po par kilometrech, navic na programovani zminene 1,6TDI PCR nebo EDC17 potrebuje vybaveni a znalosti za nekolik desitek tis euro, vono kdyz neni co vykrast je problem to dal sirit.

 

Resil jsem tady jeden pripad, kdy panacek ( setrilek) mne oslovil at prekontroluji upravu co mu nekdo dal za 2000,- do auta, ze odjel od nalivace a po 40km mu lehlo turbo a to sezralo olej tak ze zadrel motor. Upravce ho poslal do prdele , ze on ma upravu ok a ze ho stav motoru nezajima.. :rolleyes: vono setrit na uprave tak drahe veci jako je motor se opravdu vyplati... :palec: :palec:

Odkaz ke komentáři

Když na to teď tak koukám podrobněji, proč je to měřený jen do cca 3750 otáček, a ten průběh výkonu skoro jak kdyby nebyl ani CommonRail, kterej má postupně gradovat a vrcholit do nějakých 4400 otáček maxima výkonu (v sérii 77/4400). Tady to už od 3400-3600 začne dokonce klesat. Takhleten graf pak vypadá jak průběh jak u PDčka, co bouchne a pak zdechne, tady bych čekal průběh alá benzin, furt nahoru. Tady tomu dost velkej kus chybí na to co je to za motor.

 

spacer.gifpost_corner.gif

 

Az budete merit se stalou zatezi kde me retarder porad stahuje a kdyz padne kroutak, motor temer uz nezrychluje a prehriva se tak se pak muzeme bavit, chytrolinu je tady spousta u klavesnice ale komplikace mereni uz nikdo nevidi, ukazte mi nejake jine commonrail VAG tady v ČR zmereno a upraveno mimo mne a Reeshy??? Ja tady videl jednu RS ktera se trochu nepovedla a umrel vykon na brzde. Jinak nic, zadne grafy.

Tady je odpověď na toto...

 

Odkaz ke komentáři

Je dobře , že jsi si toho všiml a udělal jsem to záměrně Takhle to bude Jackovi nejvíce vyhovovat jako odpověď.

Ale až teď vidím, že dole nefunguje odkaz na DP. Použil jsem to z důvodu, že v tomto máme shodu.

Protože u počítače je každej chytrej, ale praxe žádná. Na DP se do mě pustil, třeba vici, jestli už mám brzdu 10 let. Nemám, ale přes 600 brždění mám již za sebou a spoustu testování. Tak mě zajímalo zda brzdí také, či dělá úpravy. Spíš si myslím, že ne.

Škoda, že jsem na to nenarazil dřív. Kdybych tohle napsal já, asi by zase někdo napadl, že špatně měřím atd.

Fakt je ten, že doměřit to lze už jsem to psal, ale nemá to smysl. Výkon už nahoru nejde, nepadá však jako u PD. Proto jde auto točit i za 5tis. Skutečná výkonová použitelnost třeba při předjíždění je cca do 4500 potom to jede dál, ale bez citelného zátahu.

 

Je dobře , že jsi si toho všiml a udělal jsem to záměrně Takhle to bude Jackovi nejvíce vyhovovat jako odpověď.

Ale až teď vidím, že dole nefunguje odkaz na DP. Použil jsem to z důvodu, že v tomto máme shodu.

Protože u počítače je každej chytrej, ale praxe žádná. Na DP se do mě pustil, třeba vici, jestli už mám brzdu 10 let. Nemám, ale přes 600 brždění mám již za sebou a spoustu testování. Tak mě zajímalo zda brzdí také, či dělá úpravy. Spíš si myslím, že ne.

Škoda, že jsem na to nenarazil dřív. Kdybych tohle napsal já, asi by zase někdo napadl, že špatně měřím atd.

Fakt je ten, že doměřit to lze už jsem to psal, ale nemá to smysl. Výkon už nahoru nejde, nepadá však jako u PD. Proto jde auto točit i za 5tis. Skutečná výkonová použitelnost třeba při předjíždění je cca do 4500 potom to jede dál, ale bez citelného zátahu.

Odkaz ke komentáři

Mě to přijde zbytečný komentovat, ale nikdo nenamítal nic proti neměření nad 4.500 otáček, ale ve vašem grafu je měřeno do 3.800 otáček, a to býl můj dotaz.

 

Jinak samozřejmě souhlasím, že jedna věc je kam to JDE točit, a co JE použitelné a použiváné v reálu. Ale pořád si myslím, že mě zajímá průběh jako celek, i když ho běžně neovyužiju, protože je to zbytečné. Tzn. jako horní hranici beru těch 4.500 pak mě to už tolik nezajímá, ale to této hranice je odměření průběhu žádoucí.

 

A co se týče ostatního (DP, a spol.) to si řešte v Hospodě :palec:

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

inak dala by sa najst aj nejaka schopna firma na chiptuning aj na slovensku? cim vychodnejsie tym lepsie? ajked pozeram ze tdifun je na morave, to mam relativne blizko, cca 350km palec.gif

 

 

zatial sice chip neplanujem, no mozno niekedy v buducnosti, ked budu nazvys peniazky smile.gif... uz v 4roch ludoch s prazdnym kufrom mi to pride lenive laugh.gif

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...