Přejít na obsah

Lambda


Doporučené příspěvky

Tak pratele obsahu 2.0

vcera mi auto ukazalo obnormalne stedry den na chyby ..

Nejprve:

2 Nalezeny chyby:

16518 - rada 1 -sonda 1 Bez aktivity

P0134 - 35-10 - - - Sporadicky

17536 - rada 1: prizpusobeni smesi (mult.) System prilis chudy

P1128 - 35-10 - - - Sporadicky

 

Po znovu projeti natankovani plne jeste toto:

VAG-COM verze: IHR 304.0

Autosoft

Číslo dílu řídícího modulu: 06A 906 018 HA

Komponent a/nebo - verze: 2.0l R4/2V MOTR HS V04

Kódodvání softwaru: 00011

Kód opravny: WSC 31480

1 Nalezeny chyby:

16518 - rada 1 -sonda 1 Bez aktivity

P0134 - 35-00 - -

 

Tak si myslim ze Lambda je tak nejak skoro po smrti.. a to je natoceno nejakych necelych 130k.

Nu coz posledni dobou se to nejak moc projevuje ..:)

Az budu mit novou dam vedet jak sem pochodil ..

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

readliness zni pekne , jen bohuzel nevim jak na nej.. :/ kabel mam jen kkl nikoliv can umim smazat chyby zkontrolovat akcni cleny popripade vynulovat oil a servis a zbytek se postupne nejak doucuji je nekde nejaky postup? je to stejne pro vsechny kody motoru? nebo co motor to jiny postup a jine nastaveni?Diky za pripadnou pomoc ci navedeni .. :)

Odkaz ke komentáři
  • o 7 měsíců později...
Guest Pajuslav

Tady nemáš co měřit :) je to lambda jak vyšitá :) já na svém 2.0i měním lambdy pravidelně po 50-70 tis. Km.. Nevím jestli ta lambda před a za katem jsou nějak domluvený :lol: , ale odchází vždy krátce po sobě :) vag hlásí to samé co píšeš.. Někdy hodila ještě chybu navíc (přizpůsobení směsi - systém příliš chudý).

 

Myslel jsem si, že to asi nebude lambdou, ale po výměně klid.. :pivo:

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Tak pratele obsahu 2.0

vcera mi auto ukazalo obnormalne stedry den na chyby ..

Nejprve:

2 Nalezeny chyby:

16518 - rada 1 -sonda 1 Bez aktivity

P0134 - 35-10 - - - Sporadicky

17536 - rada 1: prizpusobeni smesi (mult.) System prilis chudy

P1128 - 35-10 - - - Sporadicky

 

Po znovu projeti natankovani plne jeste toto:

VAG-COM verze: IHR 304.0

Autosoft

Číslo dílu řídícího modulu: 06A 906 018 HA

Komponent a/nebo - verze: 2.0l R4/2V MOTR HS V04

Kódodvání softwaru: 00011

Kód opravny: WSC 31480

1 Nalezeny chyby:

16518 - rada 1 -sonda 1 Bez aktivity

P0134 - 35-00 - -

 

Tak si myslim ze Lambda je tak nejak skoro po smrti.. a to je natoceno nejakych necelych 130k.

Nu coz posledni dobou se to nejak moc projevuje ..:)

Az budu mit novou dam vedet jak sem pochodil ..

Ahoj.Mně to píše taky to samé,ale nikdy to nerozsvítí kontrolku Check.Je jenom uložena chyba do řídící jednotky.A spotřeba naroste tak o 2 až 3 litry na sto.Chybu vymažu a je klid tak týden.Většinou to dělá při jízdě po městě.

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...

Tak pratele obsahu 2.0

vcera mi auto ukazalo obnormalne stedry den na chyby ..

Nejprve:

2 Nalezeny chyby:

16518 - rada 1 -sonda 1 Bez aktivity

P0134 - 35-10 - - - Sporadicky

17536 - rada 1: prizpusobeni smesi (mult.) System prilis chudy

P1128 - 35-10 - - - Sporadicky

 

Po znovu projeti natankovani plne jeste toto:

VAG-COM verze: IHR 304.0

Autosoft

Číslo dílu řídícího modulu: 06A 906 018 HA

Komponent a/nebo - verze: 2.0l R4/2V MOTR HS V04

Kódodvání softwaru: 00011

Kód opravny: WSC 31480

1 Nalezeny chyby:

16518 - rada 1 -sonda 1 Bez aktivity

P0134 - 35-00 - -

 

Tak si myslim ze Lambda je tak nejak skoro po smrti.. a to je natoceno nejakych necelych 130k.

Nu coz posledni dobou se to nejak moc projevuje ..:)

Az budu mit novou dam vedet jak sem pochodil ..

Zdravím mám stejné závady chci se zeptet byla chybná ta sonda?a jaká před a nebo za katem.Dík

Odkaz ke komentáři

Zdravím mám stejnou závadu ,jaká ta lambda je v háji před katem nebo za katem? na VAGu ve skupině 31 jsou dvě položky vedle sebe to jsou hodnoty na 1 lambda sondu nebo k lambde před katem a druhá za katem .Lítá mi tam napětí nahoru dolu na obou .Na volnoběh v první položce 0.655 V ve druhé 0.310 V,ale různě se to mění ale každopádně je to mezi 0 a 1 V jak tady duke_luke psal .Tak nevím kde je zakopanej pes .Díky za odpověd.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...
  • o 2 roky později...

Tak se mi objevily stejné závady -první lambda a chudá směs. Udělal jsem pořádnou diagnostiku, včetně kontroly stárnutí lambdy, kde se jeví ale vše dobrý. Ještě jsem tedy lambdu prohlídnul, abych zjistil co je tam zač a je ta původní sonda z roku 1999, ale není to Bosch, ale má označení NTK Japan, KBA16693, OZA447-E17. Všude se píše že je prvovýroba Bosch a podle toho co mi google ukázal, tak NTK je NGK. http://ntktech.com/ Teď jsem dal jinou starší sondu co mám na skladě a uvidím, ale jestli mě čeká nová, tak co koupit, Bosch nebo NGK? Cenově je to celkem stejné, jen aby to tomu motoru sedělo.

 

 

Odkaz ke komentáři

Možná je to dáno i stylem ježdění a využívání auta... Já když auto vytáhnu tak jedu... tzn, žádný start - 3 minuty jízdy a konec... vyjedu a jedu 100 - 150 - 200 km v kuse. Přeci jen si uvědomte, že ta lambda dostává docela záhul - např v zimě při -20°C se během pár vteřin dostane na cca 800°C a to už je darda. Když to někdo takhle trajbuje 5x, 8x, 10x denně, co to může dělat?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...