Přejít na obsah

Přestavba na plyn


Doporučené příspěvky

Zdravím. Chtěl jsem se zeptat, zdali jde tento motor. Přestavět na LPG (V nabídkách jsem to našel), ale radši se tady zeptám zkušených znalců. - Konkrétně do Octávia RS 2,0 TSI (2010)

Další otázka je ta, jestli mi to nezruší záruku. Když si to nechám přestavět na plyn. Děkuji za vaše názory a odpovědi.

Odkaz ke komentáři

Já mám mimo O2 ještě toledo v plynu a když jsem řešil koupi O2 tak jsem taky uvažoval 2,0 TSI a hodit do plynu. Můj plynař mi to nedoporučil. Jednak je přestavba o 10t dražší takže kolem 35t, navíc se musí naprogramovat prívstřik benzínu nad 1800 otáček a se stoupajícíma otáčkama se dávka přívstřiku benzínu zvyšuje, což znamená že skoro pořád pojedeš s přívstřikem a tím pádem se ti to promítne do úspornosti asi 30ti % ztrátou. Navíc mi tvrdil, že se ty motory po plynu začnou asi po 30-50ti tisících kazit - myslím říkal že ventily a sedla, prý tomu ani nepomáhá Flashlube přimazávání. Prostě mi to rozmluvil, ale každý si to musí zvážit sám.

Odkaz ke komentáři

Já mám mimo O2 ještě toledo v plynu a když jsem řešil koupi O2 tak jsem taky uvažoval 2,0 TSI a hodit do plynu. Můj plynař mi to nedoporučil. Jednak je přestavba o 10t dražší takže kolem 35t, navíc se musí naprogramovat prívstřik benzínu nad 1800 otáček a se stoupajícíma otáčkama se dávka přívstřiku benzínu zvyšuje, což znamená že skoro pořád pojedeš s přívstřikem a tím pádem se ti to promítne do úspornosti asi 30ti % ztrátou. Navíc mi tvrdil, že se ty motory po plynu začnou asi po 30-50ti tisících kazit - myslím říkal že ventily a sedla, prý tomu ani nepomáhá Flashlube přimazávání. Prostě mi to rozmluvil, ale každý si to musí zvážit sám.

Děkuji moc za tvojí odpověď. - Koukám, že s tímhle souhlasí více lidí, tak ještě uvidím a něco posledního si o tom zkusím přečíst. - Už jsem toho načetl fakt hodně :-D

Odkaz ke komentáři

Když jsem se díval na firmy, které to přestavují, tak jsem nenašel ani 1, která dělá přestvbu konkrétně na RS TSI.

Ono asi nebude moct majitelů TFSI, resp. TSI, kteří by to řešili.

 

Kdysi to jedna firma v ČR nabízela všeobecně do benzínů s přímým vstřikem a byli ochotní to udělat i v Oktě, ale po čase tyhle přestavby přestaly dělat. V referencích měli pár přestavených Passatů.

 

Konštrukčne sú tie motory úplne iné - BWA je starý 2.0 FSI doplnený o turbo, kdežto CCZA vychádza z 1.8 TSI s upraveným zdvihom.

A čo sa týka plynu, tak plyn nepatrí do žiadneho turbobenzínu!

S těmi konstrukčními rozdíly máš pravdu Igore, ale co se vlastní přestavby na LPG týká, nemají ty rozdíly vliv a když to přeženu, dá se použít stejná sada.

 

A vysvětlíš to, proč plyn nepatří do žádného přeplňovaného benzínového motoru?

Odkaz ke komentáři

Zatím jsem se rozhodl, že to nebudu moc řešit, jelikož uvidím, jak to papá po městě a potom se rozhodnu. - Zjistil jsem, že prý na TSI (CCZ), konkrétně jde plyn od Italské značky. - Zatím to tam dávat nebudu, až mi bude zase pár financí přebývat, tak budu uvažovat o další větší investici. :-)

Odkaz ke komentáři

michicka: Prestavbu na plyn u turbobenzínu nemá zmysel riešiť kvôli tomu, že sa jednoducho neoplatí. Čo tým človek získa? Pozitívne asi nič a z tých negatív akurát tak problémy... Poznám zopár OII prerobených na plyn, je jedno, čo za sadu tam je, no na každom jednom aute svieti kontrolka motora a každú chvíľu do toho treba vŕtať. Buď to neštartuje, alebo to neprepína na plyn, alebo to zdochýňa pri preraďovaní, proste problém za problémom. Prerábky na plyn sa robia kvôli šetreniu, na tom sa určite zhodneme. Takisto sa zhodneme na tom, že s turbobenzínom sa dá jazdiť podstatne lacnejšie, ako s porovnateľných benzínom bez turba. Tieto motory bez turba majú vždy väčší objem a z toho vyplývajúcu väčšiu spotrebu - a zákonite tu prestavba na LPG význam má. Ale dorábať LPG do turbobenzínu, to je pre mňa nepochopiteľné. Keď chcem šetriť za každú cenu, tak radšej nafťák s turbom, v tom najextrémnejšom prípade potom radšej električenku (česky tramvajenku) :D

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
    • twl by me jeblo a zaroven zajimalo kolik by zachranilo PPF nastesti se to nedozvime
    • BUBUTECH, vedel by si dat vyrobit 2ks tych gumenych veci ? Mam vsetky suciastky ale tie stople co tu mas model sa uz nikde nedaju kupit a nemam nikoho co by mi to vytlacil na 3d tlaciarni. Dik za odpoved.
×
×
  • Vytvořit...