Přejít na obsah

Tažné zařízení


Guest pavelpavlousek

Doporučené příspěvky

No právě, když jsem kupoval OII bejvalce, dovoz Belgie, co měla z fabriky tažné, ale při přepisu papírů na CZ ho zapomněli dopsat, tak s tím byl taky celkem opruz, zachránilo nás jenom to, že opravdu tam bylo už z fabriky a škodovka podle VINka nato dala dobrozdání. Jinak nevím nevím, jak by to dopadlo.

Odkaz ke komentáři

Oboje origo, a máš bezproblémů, jednak všechno sedí, když kouli sundáš, nejde vidět že ji máš a šalina komplet komunikuje, nechtěl jsem dodělávat piny, prodlužovat kabeláž atd. proto novou. Jinak legalizace je brnkačka bez typáku, jen v případě origa, nasadíš na auto (všechno jen orig škoda) namontuješ a rozchodíš, zajedeš na technickou a on se zeptá, kde máte typovej list. Řekneš, že nemáš, ale že je to originál, co je schválený škodovkou, on si pod to vleze a opíše si všechny ty kody a čísla, pak následně zajde do komplu podívá se, že je to přesně to tažné co se tam dává z fabriky, dojde otestuje zásuvku, chvili tě tam nechá postávat a donese pak papír, že to všechno sedí a můžeš to tam mít. Tahle akce stojí tuším 50-200,- už si nepamatuji. S tím dojdeš na magoš a oni ti to za 50,- dopíšou do TP. Tot vše. Legální cesta. Ted jsem to přesně takto dělal na naši fábii, někdy na podzim. Žádný problém, jen je důležité, mít správně zapojeno a mít tam čitelný štítek.

 

P.S: dávat pozoru u OII na tažné používané jen pro předokolky a 4kolky, je tam rozdíl v čísle štítku, pohledově mě přijou stejný, tak bacha. Jinak pro sedan a kombi je to stejný.

Odkaz ke komentáři

ano, důležitý je čitelný štítek. TZ pro 4x4 má lehce zesílenou trubku na 1600kg a pozor, nejde přihlásit na předokolku. Jednou jsem to zkoušel a neprošlo to, na DI to odmítli zapsat s tím, že k danému vozu je dle tabulek TZ max 1500kg :)

 

v prosvaru jsou celkem příjemní, ale co jsem tam minule hodil řeč s jedním z obchodního, tak se podobné případy množí a lehce je to nebaví každému dávat.

Upraveno uživatelem Rolbař
Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
    • No ty kravo, tak to je teda stesti jako prase! 🙂
    • Příběh "Jak mi globální oteplování zachránilo auto". Protože bylo teplo, tak už jsem samozřejmě jezdil a měl jsem auto 3 týdny na dvoře... když nehlásí nějaky mordor nebo krupobití, tak to mám radši po ruce, když ta garáž není u bytu ... No, a jak ted hlasili a pripadny snezeni, tak jsem auto predminulou sobotu umyl a měl v plánu ho schovat ... přijedu ke garáži, otevřu a tam tohle překvápko ze stropu ... jakože, nevím, kdo při mě stál, ale fakt štěstí :-) Tak jsem zase odjel na dvorek, sníh nesníh ... lepší než mít na autě tohle... některý kousky byly silný tak 2 palce ... No a budu mít teda jinou garáž...
×
×
  • Vytvořit...