TomášT Odesláno Červen 23, 2009 Sdílet Odesláno Červen 23, 2009 (upraveno) Zde můžete psát čím vás motor kdy potrápil a jak jste to vyřešili :( Než založíte nové téma týkající se poruchy-přečtete si prosím nejdříve toto vlákno!!!! :D Upraveno Červen 23, 2009 uživatelem TomášT 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Balrog Odesláno Červen 23, 2009 Sdílet Odesláno Červen 23, 2009 Mám typ motoru AUQ a už od té doby co jsem jí koupil mi svítí kontrolka motoru.Píše mi to Řada válců jedna-příliš bohatá směs.Byl jsem s tím všude i ve škodovce a závěr - Nevyřešeno a teď to mám u kámoše spolu s rozvody tak říkal,že se mi na to koukne tak jen doufám,ale moc tomu nevěřím. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
desguard Odesláno Červen 23, 2009 Sdílet Odesláno Červen 23, 2009 Mám ji již dva roky a naprosta spokojenost. Jedna zavada, odesel brzdovy spinač. Oprava 800kč 0 Citovat Odkaz ke komentáři
filipV Odesláno Červen 28, 2009 Sdílet Odesláno Červen 28, 2009 Já mám 1.8T AGU přes tři roky a pohoda, kdybych nezanedbal podivné vycházející pískání z motoru po kterém se mi zadřela vodní pumpa tak jezdím úplně bez problémů ... Ale chtěl sem se zeptat na jinou věc, nedavál jste někdo pod tento motor ten plastový kryt co mají nafťáci??? Takovej ten velkej co je přes celej motor. Jestli tam půjde dát, jelikož nám tu řáděj kuny a choděj mi spát na ten vrchní kryt na motoru, tak je musím nějak odradit, a ten malej kryt pro benzíny je celkem k ničemu ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirek1.8T Odesláno Červen 29, 2009 Sdílet Odesláno Červen 29, 2009 Mám motor AUM , 1/ Řešil jsem problém s kolísáním otáček motoru " chyba 17705 " - pokles tlaku mezi turbodmychadlem a škrtící klapkou ( na fóru ŠH se s tím potýkalo mnoho majitelů O1 s motory 1,8T ) Projevovalo se to v mém případě hlavně v zimním období po nastarování studeného motoru - otáčky motoru kolísaly, po vypnutí klíčku a druhém startu už motor jel pravidelně, chyba byla v netěsnosti hadic, které byly popraskané a není to na první pohled vidět, po výměně vše OK. 2/ Dále jsem vyměňoval zapalovací cívky, dnes při skutečně najetých 105 tis. Km je mám už vyměněny na všech 4 válcích, odcházelo to postupně, nepravidelně, z ničeho nic najednou auto začalo "kulhat" na 3 válce . V prvním případě jsem jel ke známému do dílny a další 3 jsem pak už měnil sám když nastala závada, č. chyby nevím ale myslím že VAG psal něco jako " řada válců ..... " a vždy při vzniku závady se na palubovce rozsvítila oranžová kontrolka. 3/ Brzdový spínač - také jsem měnil 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martyp Odesláno Červenec 16, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 16, 2009 I ja jsem taky menil pouze civky.Zatim jen dve. je to klasika..Civky muze zaroven poskodit myti motoru wapkou,nebo hadici-vodou. Je treba vyfoukat kompresorem nebo vysusit.. Jinak max spokojenost... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest airbus Odesláno Červenec 18, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 18, 2009 Tak isto som mal problém s kolísaním otáčok po studenom štarte v zime ,po minúte to už nerobilo a ani po opakovanom štarte...VAG vypísal tiež pokles tlaku medzi škrt.klapkou a turbom ,ale nebolo to v popraskaných hadiciach,ale v odpálených sviečkach... Vychádza mi,že sviečky NGK makali 90 tis km... Sviečky mali byt menené bývalým majitelom pri 120 tis km no neboli.Preto som bol dlho v omyle čo to mohlo sposobovat...2 týždne po výmene sviečok odišla zapalovacia cievka,možno pre neopatrné vytahovanie mechanika čo sa vraj stáva..Vtedy mala 150 tis km.Neviem či sú ostatné cievky od výroby alebo boli už menené.Pri 170 tis km začalo slabo hučat predné lavé ložisko,vymenil som ho a je pohoda....Od kúpi som najazdil 37000 km,mám ju 3 roky, takže zatial pohoda som spokojný... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest nosal Odesláno Červenec 22, 2009 Sdílet Odesláno Červenec 22, 2009 Já mám 1.8T AGU přes tři roky a pohoda, kdybych nezanedbal podivné vycházející pískání z motoru po kterém se mi zadřela vodní pumpa tak jezdím úplně bez problémů ... Ale chtěl sem se zeptat na jinou věc, nedavál jste někdo pod tento motor ten plastový kryt co mají nafťáci??? Takovej ten velkej co je přes celej motor. Jestli tam půjde dát, jelikož nám tu řáděj kuny a choděj mi spát na ten vrchní kryt na motoru, tak je musím nějak odradit, a ten malej kryt pro benzíny je celkem k ničemu ... Já tam dal plech od BAWORA. Myslím, že je to lepší než plast. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Piar Odesláno Srpen 2, 2009 Sdílet Odesláno Srpen 2, 2009 Zajimala by me vydrz tech motoru,hlavne u rs co takhle 230 t.km najezdeno ma nekdo? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MartinRS Odesláno Září 18, 2009 Sdílet Odesláno Září 18, 2009 Máme v rodině 3x 1.8T s toho jedno RS ale podstatně jsou všechny stejné 110kw upravené na 150kw a RS 132kw na 154kw najeto mají 170tkm 110tkm a 44tkm všechno maká jak má jen na zapalovací cívky vadné v podstatě u všech......způsobeno mytím na vapce ted už si na to dávám pozor a vše OK..... krom běžného servisu na autech vše ok......až na některé výměny podtlak.hadiček a hadic u vozu s 170tkm 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Patrajs Odesláno Říjen 10, 2009 Sdílet Odesláno Říjen 10, 2009 Mám 1.8T uz 3roky,najeto 215tis.km a bez jedíné zavády. Je to nejlepší motor,co koncern WV vyrobil. Ještě k problému se zapalovacíma cívkama. Problemy se zapalovacíma cívkama maji hlavně ročníky 2001, proto že si je WV nechal výrábět v Turecku za velice lacino a nekvalitně,pak se výroba vrátila zpět do Německa. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
hamik Odesláno Listopad 5, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 5, 2009 Mám motor AUM ,1/ Řešil jsem problém s kolísáním otáček motoru " chyba 17705 " - pokles tlaku mezi turbodmychadlem a škrtící klapkou ( na fóru ŠH se s tím potýkalo mnoho majitelů O1 s motory 1,8T ) Projevovalo se to v mém případě hlavně v zimním období po nastarování studeného motoru - otáčky motoru kolísaly, po vypnutí klíčku a druhém startu už motor jel pravidelně, chyba byla v netěsnosti hadic, které byly popraskané a není to na první pohled vidět, po výměně vše OK. 2/ Dále jsem vyměňoval zapalovací cívky, dnes při skutečně najetých 105 tis. Km je mám už vyměněny na všech 4 válcích, odcházelo to postupně, nepravidelně, z ničeho nic najednou auto začalo "kulhat" na 3 válce . V prvním případě jsem jel ke známému do dílny a další 3 jsem pak už měnil sám když nastala závada, č. chyby nevím ale myslím že VAG psal něco jako " řada válců ..... " a vždy při vzniku závady se na palubovce rozsvítila oranžová kontrolka. 3/ Brzdový spínač - také jsem měnil Ahoj, mám podobný problém, po nastartování motor normálně běží, po rozjezdu (ujedu 2 metry) začnou kolísat otáčky v rozmezí 200-800 otáček a ke všemu přestane reagovat plynový pedál. Po vypnutí zapalování a opětovném nastartování je vše OK. Projevuje se to hlavně v zimním období. A čím dál častěji. Jakou hadici jsi měnil? Motor mám ARX. Milan 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirek1.8T Odesláno Listopad 7, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 7, 2009 V příloze jsou informace, stáhl jsem to z fóra ( nového nebo starého to už nevím ) je to pro motor 1,8 T - AUM, v mém případě jsem vyměnil hadici 9A, 13A a ventilek. Postupoval jsem přesně podle přiloženého návodu. Kontrola_a_oprava_hadic_na_motoru_1_8T_AUM.doc 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Tomas_ek Odesláno Listopad 18, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 18, 2009 13A jsem měnil, díra jako prase, čili mám počítat s tím, že 10 bude ve stejném stavu? stav 13A u AUM 2003/04 najeto 100 tkm (měněno při 90 tkm červen) http://forum.octaviaclub.cz/index.php?act=...st&id=15188 Hádám, že ano, uvidíme v pátek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirek1.8T Odesláno Listopad 19, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 19, 2009 10 jsem měl v pořádku, ta díra na 13 to je teda síla ! Ať se ti dílo podaří, měl sem pěkně poškrabaný ruce, je tam všude málo místa, ale návod je bezva autorovi patří velký DÍK ! Pak sem šupni foto. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ondra.endru Odesláno Únor 13, 2010 Sdílet Odesláno Únor 13, 2010 Já mám 1.8T AGU přes tři roky a pohoda, kdybych nezanedbal podivné vycházející pískání z motoru po kterém se mi zadřela vodní pumpa tak jezdím úplně bez problémů ... Ale chtěl sem se zeptat na jinou věc, nedavál jste někdo pod tento motor ten plastový kryt co mají nafťáci??? Takovej ten velkej co je přes celej motor. Jestli tam půjde dát, jelikož nám tu řáděj kuny a choděj mi spát na ten vrchní kryt na motoru, tak je musím nějak odradit, a ten malej kryt pro benzíny je celkem k ničemu ... Ten motor uvaříš, nedávej ho tam benzínáci musí mít malej 0 Citovat Odkaz ke komentáři
charlie55 Odesláno Únor 18, 2010 Sdílet Odesláno Únor 18, 2010 Já mám RS Combi motor AUQ a teď mi tam taky budou dávat ten plastový kryt, já jsem spíš trhnul ty dva u podběhů, a v servisu mi přímo doporučil dát tam i ten spodní, je pravda, že je tam hrozná díra, když se auto zvedne ... a jak je RS nízko, docela tam ten kryt chci ... a jediná oprava která se týkala motoru (hned po nákupu z bazaru (typicky)) byla menší závada na ventilu turba, opravda 2000 a Okťa létá ... O) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest airbus Odesláno Únor 22, 2010 Sdílet Odesláno Únor 22, 2010 13A jsem měnil, díra jako prase, čili mám počítat s tím, že 10 bude ve stejném stavu? stav 13A u AUM 2003/04 najeto 100 tkm (měněno při 90 tkm červen) http://forum.octaviaclub.cz/index.php?act=...st&id=15188 Hádám, že ano, uvidíme v pátek tú hadicu 13A mám tiež pekne prasknutú, vid foto,označenie má 06A 103 221 AH. mám najazdených 181 tis km, 1,8 T 110kw AUM 2001 a na druhej strane hadice je podobná puklina! Dlho mi známy skúsený servisák nevedel nájst závadu...VAG písal vždy nejako -zlé miešanie zmesy a dalších asi 5 závad tam bolo pod tým kodom. Myslel si, že je voda v benzíne, zmenil som pumpy a nepomohlo ,kontrolka zase svietila... Potom pozeral palivový filter ,bol čistý,prechádzal hadičky okolo motora rukami...vymenil 3 gumičky tesniace v dolnej hadici... Až dal dolu kryt motora a bolo to jasné! Prejavovalo sa to ako vyžšie uvedené-motor pri studenom štarte skapínal ,otáčky od 300 do 700 min, po 10- 20 sekundách to zmizlo a druhý den znova len na studeno...Tá blbá hadica stojí 43 € !! :lool: (kus gumy) a to sa mi nechce platit u škodovky,inde ju nemajú... mám to prelepené páskou ,zatial to týžden ide, zhánam ju pomaly z bazárov ,snád sa zadarí :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
olda77 Odesláno Březen 2, 2010 Sdílet Odesláno Březen 2, 2010 V příloze jsou informace, stáhl jsem to z fóra ( nového nebo starého to už nevím ) je to pro motor 1,8 T - AUM,v mém případě jsem vyměnil hadici 9A, 13A a ventilek. Postupoval jsem přesně podle přiloženého návodu. Kontrola_a_oprava_hadic_na_motoru_1_8T_AUM.doc tyto hadice se daji koupit pouze ve skodovce???ja mam spatnou 06A103213AF a skoda cena 1800 :) vag pokles tlaku mezi klapkou a turbem.zatim sem nic nepocitil. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirek1.8T Odesláno Březen 3, 2010 Sdílet Odesláno Březen 3, 2010 Zkus tady : http://www.skoda-dily.cz/online-obchod.html 0 Citovat Odkaz ke komentáři
olda77 Odesláno Březen 3, 2010 Sdílet Odesláno Březen 3, 2010 Zkus tady : http://www.skoda-dily.cz/online-obchod.html tak jen opravim ta hadice je od odvetrani klikovky! a ta hadice nakonec stala v te same skodovce 760kč,ale pres kamarada co ma autodily. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
stihacka Odesláno Březen 9, 2010 Sdílet Odesláno Březen 9, 2010 Ten motor uvaříš, nedávej ho tam benzínáci musí mít malej Prt uvaří. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
BadyS Odesláno Březen 24, 2010 Sdílet Odesláno Březen 24, 2010 tak jedna závada co mě ted potrápila: 1.8T 110kW motor AGU popis závady: zahřátý motor nelze nastartovat, po schladnutí ano....došlo to tak daleko, že při cestě kdykoliv se auto zahřálo na provozní teplotu se vypnul motor a konec (při 140km/h na dálnice velice přijemné)...počkat až schladnul a zase naskočil. Vag vyhazoval teplotní čidlo chladicí kapaliny, snímač otaček... řešení: výměna snímače otáček - BINGO - už to jede. Vymontovaný snímač otáček jsem zahříval horkovzduškou a po zahřání přestal mít odpor-přerušen. Cena: snímač otáček origo BOSH 900,- práce tak na 20minut 0 Citovat Odkaz ke komentáři
FOX Odesláno Březen 24, 2010 Sdílet Odesláno Březen 24, 2010 Prt uvaří. :lool: přesně tak.Mam AGU a velký plast. kryt hned co sem jí koupil a nic nevaří. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
FOX Odesláno Březen 24, 2010 Sdílet Odesláno Březen 24, 2010 tak jedna závada co mě ted potrápila: 1.8T 110kW motor AGU popis závady: zahřátý motor nelze nastartovat, po schladnutí ano....došlo to tak daleko, že při cestě kdykoliv se auto zahřálo na provozní teplotu se vypnul motor a konec (při 140km/h na dálnice velice přijemné)...počkat až schladnul a zase naskočil. Vag vyhazoval teplotní čidlo chladicí kapaliny, snímač otaček... řešení: výměna snímače otáček - BINGO - už to jede. Vymontovaný snímač otáček jsem zahříval horkovzduškou a po zahřání přestal mít odpor-přerušen. Cena: snímač otáček origo BOSH 900,- práce tak na 20minut ty musíš mít vždy nějakou extrovní závadu :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
erichh Odesláno Březen 27, 2010 Sdílet Odesláno Březen 27, 2010 Mne nechcel teply motor nastartovat, pri zimnom to islo normlane ale dosiel som do takeho stadia ze uz ani zimnny nenastartujem, tocit toci ale nenaskoci, mal som ho napojeny na VAG, ale neukazal ziadnu chybu tak ja uz fakt neviem co s tym moze byt .. Budem vdacny za kazdu radu diik 0 Citovat Odkaz ke komentáři
acter Odesláno Duben 8, 2010 Sdílet Odesláno Duben 8, 2010 Zkus tady : http://www.skoda-dily.cz/online-obchod.html I tady stoji 1048,-Kc....no ale asi nam nic jineho nezbude :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest martasek536 Odesláno Červenec 7, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 7, 2010 Já se chci zeptat jestli někdo neporadí, taky mám problém s nastartováním auta na benzín, asi na po páté ale tak tak jak kdyby to jelo na dva válce.Rv 2001 a mám v tom i plyn ale na ten to startne bez problémů, už jsem vyměnil váhu vzduchu, palivové čerpadlo, vrysky vyčištěny, teplotní čidlo vody, čerpadlo tlačí jak má a vag nic nepíše..Martin 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirek1.8T Odesláno Červenec 10, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 10, 2010 Co tam máš za svíčky ? Máš origo doporučené výrobcem, nebo nějaký jiný, kolik mají svíčky najeto ? V jakém stavu je palivový filtr ( myslím že se mění po 60 000 km !), kolik máš najeto, to auto máš jako 1.majitel ? Když to nastartuješ, tak to auto pak jede v pohodě a má výkon ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Balrog Odesláno Červenec 20, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 20, 2010 Kolik tě stálo palivové čerpadlo a je těžká jeho výměna?díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.