Přejít na obsah

1.9SDi 50 kW Základní technická data


Doporučené příspěvky

Technická data motoru 1.9SDi 50Kw:

 

Kódové označení: AGP, AQM

Zdvihový objem: 1896ccm

Emisní limit: EURO2-EURO3

Vrtání/zdvih: 79,5/95,5mm

Počet ložisek klikového hřídele: 5

Ventilový rozvod: OHC

Válce/ventily: 4/2

Max. výkon při otáčkách: 50Kw při 4200ot./min.

Max. točivý moment při otáčkách: 133Nm při 2200-2600ot./min.

Kompresní poměr: 19,5:1

Vstřikování a příprava směsi: přímé vstřikování, elektronicky řízené vstřikovací čerpadlo BOSCH VP37 EDC

 

atmosferické plnění, oxidační katalizátor, elektrický pedál akcelerace(E-gas)

 

---------------------------------------------------------------------------

 

Základní provozní vlastnosti:

 

Zrychlení z 0 na 100Km za : 18,2s

Maximální rychlost: 161Km/h

Spotřeba(při 90km/h-při 120Km/h-město-1/3mix): 3,8-5,3-6,1-5,1

 

---------------------------------------------------------------------------

 

Obrázek motoru a graf průběhu výkonu a točivého momentu:

post-28-1245871482_thumb.jpg

post-28-1245871492_thumb.jpg

Upraveno uživatelem TomášT
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tvl, já jsem teď poslední dva nasranej permanentně, ale tohle najít na autě by mě asi rozbrečelo.
    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
    • No ty kravo, tak to je teda stesti jako prase! 🙂
×
×
  • Vytvořit...