Přejít na obsah

1.9TDi-PD 74 kW Nejčastější závady a problémy


Doporučené příspěvky

  • o rok později...
  • o 7 měsíců později...
  • o 11 měsíců později...
Guest LadislavHutyra

Zasvietila mi kontrolka motora,vymenili mi cidlo otáčok aj jeden zhavic a vymazali chybu v servise,o týždeň mi znovu zasvietila kontrolka motora,vraveli že to môže mat niečo spoločne s radiom lebo som vymenil za ine,ja som čítal že môže byt chyba v kabli ku riadiacej jednotke.Motor ide beží zmeny všetko ok .Octavia I 1.9Tdi r.v.2006 viete niekto poradiť ?

 

Zasvietila mi kontrolka motora,vymenili mi cidlo otáčok aj jeden zhavic a vymazali chybu v servise,o týždeň mi znovu zasvietila kontrolka motora,vraveli že to môže mat niečo spoločne s radiom lebo som vymenil za ine,ja som čítal že môže byt chyba v kabli ku riadiacej jednotke.Motor ide beží zmeny všetko ok .Octavia I 1.9Tdi r.v.2006 viete niekto poradiť ?

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...

Zdravím, tak moje kokina 74kV PD mne trocha zklamala. Prasklá hlava, popraskané hydra zdvihátka načatá vačková.

hřídel. Prý se to u PDček stáva při 200-250tis. km ja mam ted nahoupano 226tis takže asi bylo na čase.

Uvidime na kolik vyjde oprava.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Maniak: kupoval si novou nebo ojetou? KM jsou 100%?

kupoval jsem jetou s 95tis, střelenou na předek oprava v ČR, podle mě jsou km 100% auto bylo rozebrany a žadný "pajc" z jinýho auta jsme nenašli. Prý PD čka nemají rády dlouhé trasy v tahu daval jsem 100km do italie tahem a predtim v roce 2009 bulharsko 1950 jen tam. Nevím každej mechanik jinej názor :-(

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...
Guest Jindra123

Super motor ale neměl jsem štěstí na 92000km mi praskla vačka ohnula se hřídel a klika komplet motor v háji oprava 100000kč je to hold kus od kusu uvidím jak se k tomu postaví škoda auto mladá boleslav .

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...
  • o 3 týdny později...

Problem ze nevim,jedu a najednou pink zacla blikat spirala zhaveni a na maxiku motor do servisu.Jenze auto jelo uuplne normalne bez jakejchkoliv zmen uplne krasne plynule to tahlo.Cca po 20 km spirala prestala blikat a od ty doby nic.Takze otazka zni nevite co to k***a melo bejt ?? Je fakt ze tam mam dodelavanej maxik takze me napada jedine to.Za kazdej nazor budu rad...

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Tento motor mám ve 4x4 a zatím docela spokojenost. Je teda pravda, že jsem zatím nahrkal kolem 15tkm, ale po koupi jsem vyměnil náplně všude a zatím jede. Jen mi přijde divné, že při vypínání motoru se motor jakoby naprudko zastaví...žádný plynulý dojezd. Nevím jak to líp popsat :D Jen jednou bylo zaváhání při startování, ale to seděla za volantem manželka, to lecos vysvětluje :D

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

prosím o pomoc. pod 15 stupnu nad nuklou mi PD 74 blbe chyta jakoby jeden valec opozdene. korekce jsou vsak docela dobre max -0,7 neni to vyborne,ale tragicke si myslim asi ne. resil sem zbytecne zhaveni,protoze ten motor ma chytat aj pri nule bez zhaveni vpohode. zkousel sm aj teplotni cidlo zbytecne samozrejme. mel sem sundany tandme abyhc zjistil,ktee tam je tesneni a projistotu tam nebylo zadny mezi hlavou a cerpadlem proste nic neni(pry casta zavada) olej nepribiva ,takze nevim jestli zkouset menit gumicky neni to otazka par stovek,ale s praci pry aj 3 tis. jinak rovody rok stare vporadku,spotreba vyborna. mel sem venku podavacku abych ocistil sitko. a druhy den mi auto zacalo pri plnem plynu cukat a pri prijezdu na benzinku zdechlo i kdyz tam bylo nafty na 70 km. po natankovani to enchtelo chytit a strasne se to trepalo jakoby to jelo na jeden valec takovy hrozny vibrace. nidky sem to s zadnym zavzdusneym autem nezazil,tak nevim jestli slo o vzduch. todle se opakovalo jeste 3x. a pak tyden vpohode jen horsi chatani,ale dneska znova otocim klickem a nic jakoby to nemelo zadny tlak. nevim,kterym smerem se da. rad bych to resil sam,protoze v servise nebudou vedet vubec,protoze sme to resil aspon v 5 servisech,kam vozim dily. a rikam si,ze by bylo pak lepsi to zahodit,protoze oprava muze byt za 1étky tisic. jo vacka vypada pekne aj zdvihatka ma to najeto 186 tis

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...
  • o 2 měsíce později...
  • o měsíc později...

Zdravim vas vsechny.doufam ze mi poradite.pri rozjezdu a zarazeni dvojky pod rukou jakoby zaskripou zuby. Kdyz chci radit musim chvili pockat az otacky spadnou pod tisic a pak jde dvojka bez zvuku.projizdel jsem vsechny mozny fora a reseni pry je vymenit olej v prevodovce. Poradite mi nekdo ? Nekdo pise ze ne a nekdo zase ze ano.tak nevim abych neudelal vic skody jak uzitku.budu rad za kazdej nazor. Nemam octavii ale fabii s timto motorem. Rok 2006. 160 000 km.. diky

Odkaz ke komentáři

 

Ahoj.

Já měl problém při řazení 1. stupně, ostatní občas zadrhávaly a . Vyměnil jsem olej - moc nepomohlo...pak jsem promazával kulisu řazení a až jsem promazával táhla řazení tak jsem si vše rozštěloval a nešlo mi pak zařadit už nic :D tak mě to bratránek znovu sešteloval a už to řadí jako téměř nové auto a to má octula najeto skoro 250 tis. :)

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...
  • o 4 roky později...

Zdravím mám to ve fabii combi rv 2001 kupováno v de při 95tkm dnes má 203tkm provozuji ji 9 let moje první auto a mám ho doteď jako pracanta. Nikdy jsem s motorem nic nedělal stále původní turbo, spojka od koupi žhavicky taky. Maximální spokojenost a to mi každý říkal že pd je sračk* a tak. 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tvl, já jsem teď poslední dva nasranej permanentně, ale tohle najít na autě by mě asi rozbrečelo.
    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
    • No ty kravo, tak to je teda stesti jako prase! 🙂
×
×
  • Vytvořit...