stavo Odesláno Červenec 31, 2013 Sdílet Odesláno Červenec 31, 2013 Rozsvítila se mi kontrolka emise (symbol oranž. motor) a na diagnostice to nahlásilo _ chyba průtoku rek. spalin. Máte někdo zkušenost jak poruchu odstranit? Údajně lze EGR ventil + chladič vyčistit, ale raději bych ho úplně vyřadil. Jde to u 1,6 TDI CR 77Kw? Poraďte prosím. 🙂 Návod na čištění EGR ventilu u Octavie 0 Citovat Odkaz ke komentáři
DIAGNOSTIK. Odesláno Červenec 31, 2013 Sdílet Odesláno Červenec 31, 2013 Flash ř.j. motoru. Jinak výměna... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
stavo Odesláno Srpen 1, 2013 Autor Sdílet Odesláno Srpen 1, 2013 Promiň, ale co znamená Flash ř.j. motoru. ( co máš na mysli)? Postup? Myslíš že ten ventil alespoň nějak nevyčistím? Je to on? (+ chladič) http://www.cc-autodily.cz/chladic-vedeni-zplodin?sort=cena_dph&order=desc&count=60 Postup čištění... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Srpen 1, 2013 Sdílet Odesláno Srpen 1, 2013 Však to máš v záruce tak šupej do servisu ať se snažej oni ne ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
DIAGNOSTIK. Odesláno Srpen 2, 2013 Sdílet Odesláno Srpen 2, 2013 Je to ono. Pokud to chceš mastit doma, tak Ti přeji dobrou chut. Vytáhnout to na světlo není nijak jednoduché...Turbína, Dpf,4x4, atd... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
stavo Odesláno Srpen 2, 2013 Autor Sdílet Odesláno Srpen 2, 2013 Už ne! :( Tak hurá na dílnu. Asi mi nic jiného nezbývá. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
tomasek Odesláno Září 21, 2013 Sdílet Odesláno Září 21, 2013 Už ne! :( Tak hurá na dílnu. Asi mi nic jiného nezbývá. Ahoj, chci se zeptat, jak si vyřešil tento problém. Začíná se mě to taky objevovat, cca co 2000km, vždy jsem nechal chybu odepsal a byl klid. Ale je jasný, že to nebudu moc dělat pořád a bude potřeba udělat nějaké řešení. Nevím jestli mám EGR ventil nechat odstranit, bojím se aby to v budoucnu prošlo emisemi. Mám Octávku z 7/2009 a jestli bude dobře sloužit tak si jí chci nechat co nejdéle, protože s autem jsem spokojený. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest HonzaKr Odesláno Říjen 11, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 11, 2013 Ahoj, tak EGR vydrží každému asi trochu jinak. MR2010, už po záruce Právě jsem auto odvezl na dílnu, doufám, že vydrží déle než původní. Adresa 01: Motor (J623-CAYC) Labely: SVO\03L-906-023-CAY.clb Řídící jednotka SW: 03L 906 023 AG HW: 03L 906 023 AG Díl: 1,6l R4 CR td H23 5697 Revize: -------- Seriové číslo: Kódování: 00114014032400080000 Dílna #: WSC 73430 031 00999 ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023AG 001003 ROD: EV_ECM16TDI02103L906023AG.rod VCID: 6BD3887182260140E59 2 závad nalezeno. 7461 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce P0403 00 [096] - - Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 87606 km Datum: 2041.14.24 Čas: 10:38:31 7563 - Snímač 1 zpětného vedení výfukových plynů P046C 00 [237] - neplatný signál Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 10 Kilometry: 87513 km Datum: 2041.14.15 Čas: 08:46:20 Readiness: 0000 0000 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Říjen 11, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 11, 2013 A ako sa spravalo auto, ked ti vyhodilo tuto chybu? Po kolko km ti odisiel EGR? Aby som vedel kedy sa mam na to prichystat :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
tomas322 Odesláno Říjen 12, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 12, 2013 A ako sa spravalo auto, ked ti vyhodilo tuto chybu? Po kolko km ti odisiel EGR? Aby som vedel kedy sa mam na to prichystat :( Zdravím koukám že EGR je asi častá závada u 1.6 TDI :-( mám stejný problém ale ještě navíc mi auto ráno chytne normálně a po chvíli se začne hádat jako když jde na 3 válce ale za chvíli se to srovná a pak už to za celý den neudělá,ale příjde mi že auto je líné,vag nic nepsal až ted začal práskat a vyhodil chybu 7337 zpětné vedení výfukových plynů-průtok příliš nízký,tak nevím jestli mám řešit nový EGR nebo to jen vyčistit,elektrickou závadu to nepíše příjde mi jako když je ucpaný a neotvírá do maxima,chtěl bych se zeptat jestli někdo nemá zkušenost s demontáží,dočetl jsem se že to je pakárna :( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
DIAGNOSTIK. Odesláno Říjen 13, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 13, 2013 Je to pakárna... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
libero1071 Odesláno Říjen 13, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 13, 2013 nápravnica,DPF 0 Citovat Odkaz ke komentáři
tomasek Odesláno Říjen 14, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 14, 2013 Zdravím koukám že EGR je asi častá závada u 1.6 TDI :-( mám stejný problém ale ještě navíc mi auto ráno chytne normálně a po chvíli se začne hádat jako když jde na 3 válce ale za chvíli se to srovná a pak už to za celý den neudělá,ale příjde mi že auto je líné,vag nic nepsal až ted začal práskat a vyhodil chybu 7337 zpětné vedení výfukových plynů-průtok příliš nízký,tak nevím jestli mám řešit nový EGR nebo to jen vyčistit,elektrickou závadu to nepíše příjde mi jako když je ucpaný a neotvírá do maxima,chtěl bych se zeptat jestli někdo nemá zkušenost s demontáží,dočetl jsem se že to je pakárna :( mám stejná problém u 4leté Octávky a 107tis. Km najeto. A řeším co s tím, a hlavně kdo to vyřeší co nejlevněji. Jestli pomůže výměna EGR ventilu, jeho vyblokování a nebo je to jen nějaké čidlo, nebo i něco horšího. Blbé, je že se i na křižovatce když je neutrál auto někdy chvěje,ale diagnostika nic nehlásí :-( a je to náhodný jev, takže se to v případnému opraváři bude blbe identifikovat, teda si myslím já. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
DIAGNOSTIK. Odesláno Říjen 16, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 16, 2013 TOMASEK- Můžeš tam mít uplně něco jiného. Zajed si do škodovky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
tomasek Odesláno Říjen 20, 2013 Sdílet Odesláno Říjen 20, 2013 TOMASEK- Můžeš tam mít uplně něco jiného. Zajed si do škodovky. tak asi mě to brzo nemine, protože už se to začíná objevovat cca co 200km, takže už nastal čas na řešení. Tak jestli mi tu někdo neporadí něco jiného, tak půjdu asi do škodovky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Iwo7 Odesláno Listopad 19, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 19, 2013 tak asi mě to brzo nemine, protože už se to začíná objevovat cca co 200km, takže už nastal čas na řešení. Tak jestli mi tu někdo neporadí něco jiného, tak půjdu asi do škodovky. AHoj mal som tu istu chybu ako ty pri zatazi mi niekedy hodilo auto do nuzdaku... A raz rano som nastartoval presiel par metrov a zacalo mi blikat zhavenie a napisalo mi zavada motor do servisu a zhaslo auto ... No dal som to pozriet a povedal mi chlapik ze mam nahovno chladic vyfukovych plynov ... Takze je to 8 hodin roboty vymenit to + 150 robota + 350 ten chladic... Takze asi tak pani 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest majky777 Odesláno Listopad 19, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 19, 2013 AHoj mal som tu istu chybu ako ty pri zatazi mi niekedy hodilo auto do nuzdaku... A raz rano som nastartoval presiel par metrov a zacalo mi blikat zhavenie a napisalo mi zavada motor do servisu a zhaslo auto ... No dal som to pozriet a povedal mi chlapik ze mam nahovno chladic vyfukovych plynov ... Takze je to 8 hodin roboty vymenit to + 150 robota + 350 ten chladic... Takze asi tak pani ahojte,ja som mal presne ten problém co vy a zhruba pred 2.tyznamy som menil EGR aj s chladičom vyfukových plynov a dnes mi opat blikalo žhavenie keď som to dal na delphi diagnostiku písalo mi že :prietok vzduchu je pri regenerácii príliš nízky....stretli ste sa už s tým ???? vďaka za odpovede 0 Citovat Odkaz ke komentáři
DIAGNOSTIK. Odesláno Listopad 22, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 22, 2013 Třeba něco netěsní. Výrobce upravil AGR chladiče, aby k tomu nedocházelo. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Iwo7 Odesláno Listopad 24, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 24, 2013 No aby ste vedeli nic mi nehlasi po vymene toho chladica vyf. plynov ale zase teraz v piatok sa mi stalo ze auto na volnobehu trosku kaslalo akokeby islo na 3 valce ... Tak ja uz neviem ale vagina nic nepisala... No co tam este moze byt zle ??? lebo zase potom mi to neurobilo... A da sa nejako vycistit EGR ventil ? naco tam vôbec je ?? popripade cena noveho ??? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Listopad 24, 2013 Sdílet Odesláno Listopad 24, 2013 Ved vyssie mas link: http://www.cc-autodily.cz/chladic-vedeni-zplodin?sort=cena_dph&order=desc&count=60 a video na postup cistenia tiez. Naco to je? Je to len kurvitko, ktore tam ani nemusi byt 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest ondrix Odesláno Prosinec 29, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 29, 2013 Zaslepoval niekto EGR na tomto motoru? Taktiež mi bliká kontrolka žhavenia a piše chybu spatneho vedenia výfukových plynov. Važne uvažujem o zaslepení, na firemnej octe nám EGR menili 2x behom 100tkm. Odchazajú tam plastové ozubené prevody. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
stavo Odesláno Únor 8, 2014 Autor Sdílet Odesláno Únor 8, 2014 Ahoj,tak kolega v servise mně tu chybku smazal a otestoval EGR. Měl jsem asi 4000km klid a ted znovu. Auto napred začalo cukat a pri rozjezdu chcipat. Chvilku pak zase norm. jezdilo a pak se zase rosvitila kontrolka spalin.v pondělí to budu zase resit a asi EGR vyřadime. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Únor 8, 2014 Sdílet Odesláno Únor 8, 2014 Najlepsie to vyhodit von a zaslepit to, je to skratka kurvitko a kazit/zasierat sa to bude vzdy :( Inak, kolko mas najazdene? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Únor 8, 2014 Sdílet Odesláno Únor 8, 2014 Lepší je nechat si ho jen softwarově vypnout. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
DIAGNOSTIK. Odesláno Únor 9, 2014 Sdílet Odesláno Únor 9, 2014 Momentálně je lepší ho vypnout. Ale do budoucna to bude problém. Jakmile se změní emisní předpisy, způsob měření, tak vznikne nepředstavitelný problém. Taky bude velká sranda s filtrama DPF. Moc se mi líbí reklamy na odstranění DPF se zárukou. Asi jim nedochází, že na ně může někdo skočit a pěkně to osladit. A když se najde vyscaný majitel takového auta, tak mu zaplatí celý motor. Nový zákoník je prostě príma věc.... Vyjedte si s takovým autem např. do zahraničí, do Rakouska, Německa.....vrátíte se s autem na odtahovce a ještě s flastrem. To je už realita, znám několik takových případů.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
stavo Odesláno Únor 10, 2014 Autor Sdílet Odesláno Únor 10, 2014 Najlepsie to vyhodit von a zaslepit to, je to skratka kurvitko a kazit/zasierat sa to bude vzdy :( Inak, kolko mas najazdene? Ahoj. 120000km 0 Citovat Odkaz ke komentáři
stavo Odesláno Únor 12, 2014 Autor Sdílet Odesláno Únor 12, 2014 Zdravím koukám že EGR je asi častá závada u 1.6 TDI :-( mám stejný problém ale ještě navíc mi auto ráno chytne normálně a po chvíli se začne hádat jako když jde na 3 válce ale za chvíli se to srovná a pak už to za celý den neudělá,ale příjde mi že auto je líné,vag nic nepsal až ted začal práskat a vyhodil chybu 7337 zpětné vedení výfukových plynů-průtok příliš nízký,tak nevím jestli mám řešit nový EGR nebo to jen vyčistit,elektrickou závadu to nepíše příjde mi jako když je ucpaný a neotvírá do maxima,chtěl bych se zeptat jestli někdo nemá zkušenost s demontáží,dočetl jsem se že to je pakárna 0 Citovat Odkaz ke komentáři
stavo Odesláno Únor 14, 2014 Autor Sdílet Odesláno Únor 14, 2014 Dnes jsem to řešil. Tak čeká mě tohle. Musí se na to zespodu. Takže náprava ven. Pak řízení ven. Potom je na řadě filtr pevných částic a až pak jsi u chladiče plynu s reg. ventilem. Vyměníš a skládáš zpátka. Nakonec vyměníš i kosti a uděláš geometrii. Pohoda. Takže vyměna i s prací cca 12000. Hodně štěstí. Kdo tohle vymyslel.....vem tyčku a hned ho jebni po hlavě!!! Momentálně je lepší ho vypnout. Ale do budoucna to bude problém. Jakmile se změní emisní předpisy, způsob měření, tak vznikne nepředstavitelný problém. Taky bude velká sranda s filtrama DPF. Moc se mi líbí reklamy na odstranění DPF se zárukou. Asi jim nedochází, že na ně může někdo skočit a pěkně to osladit. A když se najde vyscaný majitel takového auta, tak mu zaplatí celý motor. Nový zákoník je prostě príma věc.... Vyjedte si s takovým autem např. do zahraničí, do Rakouska, Německa.....vrátíte se s autem na odtahovce a ještě s flastrem. To je už realita, znám několik takových případů.... Ty víš jak to vypnou? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
DIAGNOSTIK. Odesláno Únor 15, 2014 Sdílet Odesláno Únor 15, 2014 Ty víš jak to vypnou? nevypínám, montuju tam poslední provedení , které by mělo vydržet dýl... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Únor 15, 2014 Sdílet Odesláno Únor 15, 2014 Ty víš jak to vypnou? Každá dobrá firma na úpravu výkonu vozu to umí ( TDIFUN, DIESELPOWER, MOTORPOWER ) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.