Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


czab

pravdy a polopravdy o šroubech v ojnicích a ojnicích jako celku

26 příspěvků k tomuto tématu Poslední odpověď

Doporučené příspěvky

Zdravím ocťáci, dlouho jsem vybíral auto a nakonec jsem se rozhodl pouze pro Octavku II 1.9 TDI 77kw. Ale co tady čtu o těch problémech, tak se mi to nějak nezdá.

Mohl by prosím někdo přesně objasnit kterým motorům se vyhnout?? Rok, typ a podobně?? Jde mi o to protože už mám rozjednané nějaké autíčka a vždycky chci jen do roky 06 a klidně do prosince.

 

Já osobně jsem tady na fóru vyčetl že 07-08 BXE. Takže všechny motory BXE 12/06> by měly být v pořádku? Dál tady psal jeden člen že se me roztrhla ojnice dokonce na motoru z roku 2005, tak to už jsem s toho jelen...

 

Takže prosím jen seriozní odpovědi a žádný flame. Děkuji, moc rád bych se octávku koupil, ale nechci si "natlouct noc".

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

problémy jsou dva

1. pánvičky - ojniční ložiska jsou nezajištěny zásekem, jen jsou an tmel, ten za určitých okolností povolí a tím se ojnice přidře na klice a dost často i praskne - týká se všech 1,9 a 2,0 PD u OII

 

2. vada okolo šroubů - jen motory BXE kolem modelu 2008 - utrhne se šroub a následně vyletí ojnice

 

BXE motory se dělaly tuším od 02-3/2006 do 10/2011

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak to to dost osvětluje. Všechny 1.9 tdi u OII jsou PD? Potom to snad vypadá že tento motor radši nebrat... :-/ A člověk slyší jen chválu na 1.9.... Tak teda nevím. Jak velká šance je že u motoru z roku 2006 (jakéhokoli) se stane 1. možnost o které píše Rolbař??

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ano vsetky v O2 su PD (uprimne, do oktavie lepsia volba ako CR - objem nicim nenahradis). Ja mam 250 000 km a vobec ziaden problem ...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Takže, když vezmu Octu rok 2006 a mesíc 10.11 nebo 12, tak bych se měl vyhnout problému č.2 (nahoře v příspěvku) a problém č.1 je loterie... :-)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Zdar chlapáci,

uvědomme si jeden důležitý a zásadní fakt, kolik těchto motorů jezdí - MRAKY. Takže by byl opravdu zázrak, kdyby se nepokazil ani jeden. Já mám též 1.9TDI, kód BLS, najeto 250000tis km bez jediného zásahu do motoru a šlape, jak nový,bez úniku oleje. I DPF mám původní, bez sebemenšího problému.

Nehledě na to, že určitě drtivá většina, kterým se tento problém s rozsypáním motoru stal, koupili auto z druhé ruky a nikdo neví, jak se o auto předchozí majitel staral, jak s ním jezdil a hlavně jak dodržoval intervaly pro výměnu oleje...

Zajímalo by mě, kdyby byly takhle rozšířená auta jako jsou Škodovky třeba auta od Oplu, Renaultu, apd. DTI, DCI, TDCI, apd., tak jak by to vypadalo potom ve statistice poruchovosti... Škodě zdar :-)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Kolegyně to teď taky řešila na FII,motor po 100 000km KO.Prej ložisko na ojnici auto nezdechlo hned ale klepalo jako blázen-najela s tim ještě cca 200km.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Sleduji tento problém na vzorku cca 20ks OII 2007/2008 BXE z firemní flotily. K dnešnímu dni nám opustily bloky motorů 2 ojnice (rozbité bloky). Třetí BXE se před časem přidřel na klice, ten nyní dávají dohromady v autorizovném servisu. Všechna auta jsou poctivě servisována a mají nájezd kolem 150.000km.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Prozrad vice, jezdi LL olej? Vymena sroubu probehla? Predpokladam ze ne ... K tomu pridrenemu mas nejake zpravy ( ze servisu, proc, saly nebo malo mazalo ... ). Diky za info D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No s pridiranim sal ma celkem dost spolecneho ... a jeste 100% nikdo nevi jestli to praskani ojnic je zpusobeno jen spatnym utazenim sroubu ... DD

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Prozrad vice, jezdi LL olej? Vymena sroubu probehla? Predpokladam ze ne ... K tomu pridrenemu mas nejake zpravy ( ze servisu, proc, saly nebo malo mazalo ... ). Diky za info D

Ano, jezdí se na Long life oleje. Přidřený motor je stále ještě v servisu, až budou detaily, sdělím je.

Výměna šroubů ani jejich dodatečné dotažení neproběhlo.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Já mám 1,9 BKC najeto 220tkm, na motoru kromě rozvodů a setrváku se nic nedělalo. Co jsem se tak bavil s mechanikama je nedržet se longlife intervalů a měnit to 15tkm/rok osobně tomu LL nevěřím. Hlavně při systému PD záleží na kvalitě oleje. Já to dodržuju leju Castrol EDGE Turbo Diesel a vše je OK. :palec: Osobně si myslím že vše je o tom jak s tím člověk jezdí ;)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím.Ještě mě napadá jestli tyhle problémy nejsu aj od postupně odchazející dvouhmoty,která už nedělá tolik co má ale všichni stím jezdíme a čekame až vibrace budou neunosné nebo začne klouzat spojka. U nové dvouhmoty nejsou vibrace na pedálu cítit a někde kolem 100000 (nevím přesne u každého je to jinak) vibruje pedal při jemném sešlapnutí tzn.že se něco v dvouhmotě dějě k horšímu...........můj postřeh nikomu nic nenutím.mam bxe 08 185 tis a možná ju komplet preventivně udělám, auto si chcu nechat......

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Jestli ams puvodni dvouhmotu a 185tkm najeto, tak to je slusny... Odbornici co nato, podle mne s tim dvouhmota nema co delat ... Ale o motorech vim malo ... DD

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

měil jsem spojku ve 230tis i dvouhmotu a ještě to bylo ok, ale žádný couračky, 70tis km ročně

ale šrouby nna ojnici jsem echal preventivně udělat

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

OII po faceliftu 1,9 TDI 4x4, BXE, výroba 02/2009, pravidelný servis po 15 tisících, ojnice prorazila blok motoru při návratu z Chorvatska (naštěstí už u Brna). Najeto v tu chvíli 178 tisíc. Stáli jsme naposledy na hranicích u Mikulova, naprosto žádný podezřelý zvuk z motoru (podle mého mechanika se to prý muselo ozývat předem). Pokud se to hlásilo na D1, v tom bordelu od kol jsem to prostě neslyšel. Prý praskl šroub ojnice a bylo to. Každopádně ta díra v bloku motoru byla impozantní (kdyby to tedy nebyl můj...).

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Rolbař tu psal něco o zajištění pánví tmelem. O tom jsem se zatím nikde jinde nedočetl. Měnil si někdo doma sám? Koupil jsem manzelce Seata s BXE 2008 (naj. 167tis, shell 5W-30 na CG0), pánve a šrouby už mám připravené, čekám jen až bude mít mehánik čas. Zkušenost s tím nemá, jen držkoval, proč tam není zajištění.

Tak bych rád věděl jak to s tou výměnou je. :). Díky

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak bracha sa pozrel na moje ojnicne salky, auto 1.9 tdi BXE r.v 11/2006 MR 2007, motor vyrobený este v 2006 najazdené 150 000km. Vyrobca vyrazeny na sálkach bol KS, skoro neznicené, na aute chip na 107kw olej pravidelne menený 10-14tisic km. Prikladám aj foto (len jedno z 3. valca ale to isté bolo na vsetkých valcoch) takze sa vymenili iba sruby.

35223396_1680937805358927_1004954568385101824_n.jpg

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním cookies na vašem zařízení pro správnou funkčnost této stránky (nastavit cookies si můžete zde, pokud tak neučiníte, bereme v potaz, že s jejich použitím souhlasíte, a politikou ochrany osobních údajů - Ochrana osobních údajů.