Přejít na obsah

unik chladiacej kvapaliny


Doporučené příspěvky

Dobrý večer .jedná sa o auto Škoda octávia 1,6 74kw r.v. 1998....a chcel by som sa opýtať či by mi vedel niekto poradiť lebo ja si už neviem dať radu s tým že kde mi mizne voda v oleji není ani olej vo vode . Na aute už bolo robené tesnenie pod hlavou repas hlavy za každým bola rovnaná hlava a taktiež bola vždy aj na tlakovej skúške no vždy ukazalo ze hlava je v poriadku, ďalej bolo menené všetky čidla , termostat, viečko na expanznej nádobe , rozvody aj s vodnou pumpou . Neviem si už rady len poslednú dobu som si všimol že chladič mám stále zimný a to aj po prejdéní dlhšej trasy a po zohriati motora mi zopínalo oba ventilátory na chladiči ako ventilátor klímy tak aj chladiču . a dnes som si všimol že mám penu v expanzke

Odkaz ke komentáři

Vypadá to, že ti jde voda do spalovacího prostoru, protože taková ztráta vody za tak málo kilometrů není normální a navíc když ti kapalina pění, tak ti to tlakuje do chladícího systému.

 

Jinak viditelný únik nikde není, popř. zkoušel jsi nechat auto chvíli s přidávaním plynu na místě stát (zahřáté, aby byl okruh natlakovaný) a sledovat, jestli někde kapalina neuniká? Kdyžtak se podívej, jestli nejsou výfukový plyny moc mokrý... ;)

Odkaz ke komentáři

lebo vzdy po vymene tesnesia, mi to vydrzi asi 1500 km a unik je spat, tak si myslim keby to bol blok alebo vlozka valca tak to nevydrzi ani tych 1500km. este chcem skusit vybrat chladic spravit preplach ci neni upchaty a neprepusta okruh a tym padom nepusti cely okruh tym padom prehreje a prepali tesnenie a je to zvova spat. ale to su uz len moje zufale uvahy :-)

Odkaz ke komentáři

Tak to je divný, když jsi to měl opravované několikrát a vždy to vydrželo cca 1500km... :blink: Ten chladič můžeš zkusit propláchnout, ale myslím si že bude dobrej. Jaké tam máš dané těsnění? Doufám, že plechové i když nevím, jestli se dělá i jiné než plechové :D

Teď mě ještě tak napadlo, jestli nemůže být špatná dosedací plocha na bloku, když byla hlava několikrát rovnaná...

Odkaz ke komentáři

teraz tam je victor reinz 2 zubkove ale bolo tam aj originalne ale stalo sa to iste. este som si vsimol ze kym som jazdil po meste a kratke vzdialenosti tak bolo vsetko okaked som kontroloval. ale ak som presiel"dlhsiu" trasu cca 6Okm som si na druhy den vsimol, ze uz to neni oka :-(. aj ta dosadacia plocha na bloku, bola zevraj prejdena pri montazi to mi vraveli v servise, lebo mi to iste povedali pri opatovnej kontrole hlavy aby pri montazi pozrel aj dosadaciu plochu na bloku

Odkaz ke komentáři

Pokud jsou obě dosedací plochy rovné a je použité kvalitní těsnění, tak to už fakt nevím... a zajímavé je i to, že když jezdíš krátké trasy, tak voda nemizí :( . Ještě mě napadá, jestli by nešlo změřit jaký je tlat v chladící soustavě, když voda ohřátá, tzn. pokud by byl vyšší tlak než by měl být, tak to musí tlakovat od motoru, pokud by byl tlak OK, tak to uniká jinudy např. špatnou hadicí apod. ;)

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Za poslední 4 měsíce ztráta vody cca 4l asi 3000 km,mírná netěsnost u LPG-reduktoru, hodně šlemu (opakovaně utíraný) a kapky vody na víčku nalévacího hrdla oleje. Včera jsem zhodil hlavu, nechám proměřit případně provést repas.To těsnění vypadalo ovšem dobře, ale laickým pohledem.Snad se dílo podaří.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...

dobr .. nechcem otvarat novu temu tak obnovujem tuto ... auto najnovsie vodu si drzi ... ale na volnobehu ked stojim som si vsimol ze vybehne az po vrch expanky ale nevytecie ked pridam tak klesne .. a ked vypnem motor tak pomaly klesa do normalu ... vie mi niekto poradit v com to je

Odkaz ke komentáři
  • o 3 roky později...
  • o 4 týdny později...

Je tema este aktualna? Octavia 74kw 1.6 AKL. 420k km. Straca sa voda, tak deci na 100km. Tlakovalo hadice ale ako som vymenil vicko na expanke uz hadice niesu az tak tvrde. Moja otazka. Zena namieto oranzovej G12 doliala G11 taka tmava, Bolo to pred cca 5t km. Moze to az tak velmi ublizit ze odpali tesnenie pod hlavou?

 


Este doplnok. Ked je studeny motor, teraz v zime ked startujem tak nastartuje na prve zvrtnutie. Aj ked stoji dva dni. Ale akonahle prejdem 10km odstavim na 5min a chcem znova nastartovat tak ako by sa rozbiehal na 3 valce 2-5sekund. Raz sa mi stalo ze len akoby nieco cvaklo v motore a ziadny start. Nasledne po vytiahnuti klucika a opatovne startovanie chytilo.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tvl, já jsem teď poslední dva nasranej permanentně, ale tohle najít na autě by mě asi rozbrečelo.
    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
    • No ty kravo, tak to je teda stesti jako prase! 🙂
×
×
  • Vytvořit...