Přejít na obsah

Jaka je vitalita tohoto motoru?


Doporučené příspěvky

Zdravim vsechny. Chci se zeptat tech kteri maji zkusenosti s timto motorem 1.2 tsi 77Kw v O3. Ptam se proto ze jsem pred par dny jel v golfu7 combi se stejnym motorem, a pripadalo mi to ve dvouch dospelich docela svizne ale jel jsem jen tak 1,9km. A to vetsinou jen v kolonach! Vic mi nebylo dovoleno. Auto je to velice dobre ale ma na zadnich sedackach malo mista na nohy bohuzel a proto jsem se cestou domu zastavil ve Skode Auto a tam jsem si nechal spocitat cenu na tento motor v kratke verzi. Uz tak s mensi vybavou byla drazsi nez Golf!!! Natoz v Combi?. Ale nemeli tenhle motor na pujceni a ani jeden z prodejcu v mem okoli. Octavka ma snad vic jak o deset centaku i v kratke verzi vic mista! Jezdili bychom dva dospeli dve deti a nalozen kufr. Nerikam ze furt jen na chalupu nebo na dofcu. Prosim o vase subjektivni nazory. ?

Odkaz ke komentáři

Ja jsem to myslel tak ze se nechci stat brzdou provozu a na druhou stranu nechci ten motor jak se rika drtit porad pod plynem. To nesvedci spotrebe a vubec pak clovek z toho nema pocit pohodove jizdy. Silnejsi je 1.4 tsi ale ta je az nesmyslne o dost drazsi bohuzel. Pocitam tak se spotrebou okolo 7 litru na 100km tak se chci zeptat jestli je to realne.?

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Oskar: záleží, co všechno v tom autě s tímto motorem zamýšlíš převážet. Jde-li jen o přejíždění určitých vzdáleností, pak je to ok. Máš-li však v plánu např. 2x v roce dovolenou do Alp ve čtyřech a v létě k moři, pak se vyplatí 1,4TSI.

1,2TSi je k doporučení fakt jen do města; zbytek je s prominutím trápení nervů posádky a přílišný tlak na mozek řidiče.

 

Podvozková platforma je stejná u G7 jako u OIII a Seatu, a proto mne udivuje Tvé tvrzení ohledně málo místa na nohy na zadních sedadlech. Jak byly výškově nastavená přední sedadla během testovací jízdy? Byly elektricky ovládané, nebo manuální?

A poté u té vystavené OIII na salonu u Škodovky ;)

 

Díky za postřehy B)

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
Guest senna1988

Zdravim vsechny. Chci se zeptat tech kteri maji zkusenosti s timto motorem 1.2 tsi 77Kw v O3. Ptam se proto ze jsem pred par dny jel v golfu7 combi se stejnym motorem, a pripadalo mi to ve dvouch dospelich docela svizne ale jel jsem jen tak 1,9km. A to vetsinou jen v kolonach! Vic mi nebylo dovoleno. Auto je to velice dobre ale ma na zadnich sedackach malo mista na nohy bohuzel a proto jsem se cestou domu zastavil ve Skode Auto a tam jsem si nechal spocitat cenu na tento motor v kratke verzi. Uz tak s mensi vybavou byla drazsi nez Golf!!! Natoz v Combi?. Ale nemeli tenhle motor na pujceni a ani jeden z prodejcu v mem okoli. Octavka ma snad vic jak o deset centaku i v kratke verzi vic mista! Jezdili bychom dva dospeli dve deti a nalozen kufr. Nerikam ze furt jen na chalupu nebo na dofcu. Prosim o vase subjektivni nazory. ?

Zdravím , také jsem měl stejné dilema, jestli koupit G7 , nebo OIII . Vzadu na nohy je tam více místa - O3 má sice stejnou platformu , ale delší rozvor. G7 jsem si nevybral proto , že jsme měl s předchozím VW Golf VI , 1,4 TSI , 90 kW velké problémy s motorem a VW nic neuznalo - příšerný přístup k reklamacím, neuznali vůbec nic ( řetěz a napínáky jsem měnil během 30.000 km třikrát) a tak jsem jej po třech letech musel prodat . Nakonec jsme zvolil OIII s motorem 1,2 TSI , 77 kW ( E211 ). Podvozek je sice tvrdší, jízdní vlastnosti horší než GVI, ale motor v porovnání s předchozím Golfem je jen o málo slabší,ale má neuvěřitelně nízkou spotřebu paliva - zatím po 5000 km je celková spotřeba 5,3 l/10 km , poměr město /venku 60% / 40 % . Asi jsem narazil na dobrý kousek . Ale poznamenávám , že jezdím sám , max. ve dvou lidech. U prodejců hlavně musíš srazit cenu dolů , mně se podařilo dostat slevu až na 14.8 % a pak už je to zajímavé. Stojí to chvíli času , ale vyplatí se to

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
    • No ty kravo, tak to je teda stesti jako prase! 🙂
    • Příběh "Jak mi globální oteplování zachránilo auto". Protože bylo teplo, tak už jsem samozřejmě jezdil a měl jsem auto 3 týdny na dvoře... když nehlásí nějaky mordor nebo krupobití, tak to mám radši po ruce, když ta garáž není u bytu ... No, a jak ted hlasili a pripadny snezeni, tak jsem auto predminulou sobotu umyl a měl v plánu ho schovat ... přijedu ke garáži, otevřu a tam tohle překvápko ze stropu ... jakože, nevím, kdo při mě stál, ale fakt štěstí :-) Tak jsem zase odjel na dvorek, sníh nesníh ... lepší než mít na autě tohle... některý kousky byly silný tak 2 palce ... No a budu mít teda jinou garáž...
×
×
  • Vytvořit...