Přejít na obsah

Sportovní filtr K&N


Doporučené příspěvky

Přesně tak, tyhle filtry mají cenu, jen když by jsi upravoval celý motor - tedy, jak sání, tak svody atd. (respektive nechal si ho někde upravit), jen samotný filtr u seriového motoru je k ničemu a vyhozené peníze...

 

To už je lepší ten seriový (papírový) měnit častěji a rozdíl - jak auto půjde za plynem - poznaš hned a ještě ušetříš.... ^_^

Odkaz ke komentáři

k čemu měnit funkční seriovy filtr, který funguje... Jestli chceš zlepšit sání, tak kup nějakou pořádnou sadu sání, jestli už existuje. ano je to zbytečnost a vyhození peněz, nic to nepřinese.....

pro auto uděláš nejlépe, když budeš měnit olej max po 15000km a každý 30000km vyměníš palívák a vzduchový filtr...

 

pokud chceš větší vykon, tak si zajed na zvyšení vykonu, dieselpower,,motorpower,tdifun, profituning.sk a další...

Upraveno uživatelem marekczek
Odkaz ke komentáři

Napalm: k&n koupim za 1 700kč a jelikoz se da vyprat a znovu pouzit po tech cca 15 tis. km, tak ti musi vydrzet dlouho, pokud bych měnil časteji seriovy tak bych ho za cca 3-4 vymeny mel zaplacenej. Jde me i o to jestli ma stejne filtracni schopnosti sportovni jako seriovy, jelikoz pročítám ruzne clanky atp. a nekde pisou ze je ma stejne a nekde zase ze propousti vic necistot a rychleji jde do haje turbo, váha atp.

Odkaz ke komentáři

No pokud se nepletu tak interval doporučený pro výměnu vzduchového fitru (standartního) je od ŠA dokonce cca 60 až 80 tis. km - samozřejmně tady můžeme řešit zda je to málo nebo ne, navíc záleží na tom, v jakém prostředí (prašnost) jezdíš (takže ta častější výměna by byla cca po 35 tis km). Dále započítej ještě cenu čistící sady od K&N - to mů být klidně kolem 800 Kč. A samozřejmě práci s tím číštěním <_<

 

Když jsem kdysi používal tenhle filtr, tak to bylo na autě bez turba ... takže tuhle otázku jsem nikdy neřešil... ale to čištění, pokud dodržuješ přesně postup, mě fakt nebavilo... to si pomatuju ;)

 

 

Odkaz ke komentáři

U mašiny jsem měnil sériový vzduchový filtr za sportovní K&N a výkonostní rozdíl tam byl. Logicky, větší průtok vzduchu -> větší výkon. A lambda sonda vyhodnocuje vstřik paliva, takže se zvýšila o něco i spotřeba.

U auta by to mohlo být obdobný, ale vyzkoušený to zatím nemám. :)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...