Přejít na obsah

netáhne, max rychlost tak 130-140km/h


TomasB

Doporučené příspěvky

tak jsem dneska po delší době sednul do Octy a vůbec netáhne. Je skoro jednou jaká tam je rychlost a otáčky, má to prakticky furt stejné zrychlení. Maximálně to doleze tak na 140, a to jen když to hodně dlouho potrápím na 4ku a pak 5ku. Naposled jsem s ní jel asi před 2 týdny a vše bylo OK. Jezdí s tím žena, která si ničeho nevšimla...

Ale před asi týdnem někde servala nárazník, když při parkování zajela do díry a jak couvala, tak urvala kus nárazníku. Tak nevím, jestli to s tím třeba nesouvisí. Jinak jsem zjistil, že i když je motor poctivě zahřátý, chladič je totálně ledový a spíná se větrák u chladiče.

Tak nevím, co se děje.

Je to samozřejmě 1,9 81kW, výroba přelom duben/květen 2004.

Odkaz ke komentáři

právě že to nehulí ani trošku. Doma u baráku jsem poslouchal, jestli třeba neservala hadici od turba někde, ale to vůbec nesyčí. Zaráží mně ten studený chladič, i když je teplota na teploměru kde má být, a spouští se vrtule u chladiče, to by myslím nemělo. První mně napadla váha, ale to si vůbec nejsem jistý. Je to naprosto gumové, vůbec to nechce zrychlovat. Jinak voda v chlazení je, protože hadice jsou normálně horké, i přívodní na chladič ta nahoře.

 

Na vag to teď v noci ani zítra asi nikde nedám. Jsem z toho nějaký nasratý. Já nevím, když s autem jezdím já, tak se nic neděje, když jezdí s autem manželka, tak furt něco. Ať je to teď s tímto nebo s předešlou Octou.

Odkaz ke komentáři

A řekl bych, že spotřeba je OK, když se jede v poklidu, tak si toho člověk ani nevšimne, že je něco v prdeli a spotřebu to má tek asi stejnou. Jinak to nijak necuká, nekucká, nevydává neobvyklé zvuky. Jen se tomu prostě nechce jet v celém spektru otáček. Na 3ku jsem to dotlačil na 4000 ot. Sice to trvalo dlouho, ale nakonec to tam dolezlo.

 

BTW, píšeš o nouzáku, jak poznám, že je to spadlé do nouzáku?

Odkaz ke komentáři

Hele takhle se to strašně špatně diagnostikuje může tam toho být víc ideální by to bylo napíchnout odkud jsi? Jinak pohedej hadičky od turba jestli není nějaká prasklá a nebo vypadlá

Odkaz ke komentáři

Chip: zase hadička od turba, to by asi syčelo, vím jak mi prdla u Mondea, co to bylo za sykot a hlavně čoud neskutečný. Jsem z Pardubic.

 

Hoblik: prej chtěla vyjet z parkovacího místa a někdo se postavil tak, že nemohla vyjet, tak to vzala nějak přes obrubník a za ním asi byla ďoura. Dosedla nárazníkem na ten obrubník a tak asi 30cm kus nárazníku dole je urvanej. Teda není urvanej komplet ale prostě jako když natrhneš papír ve dvou místech, nevím jak to popsat. Jinak nárazník evidentně nelícuje s blatníkem a koukal jsem, že i plastový podběh je nějak divně u levého předního kola.

 

Motor se tváří naprosto v pohodě, jen jako kdyby neměl 81kW, ale tak možná 40kW.

Odkaz ke komentáři

jezdit ona umí suprově, to strčí do kapsy i kdejakého chlapa, ale prostě necítí s autem a bere to jako spotřebák, takové to pipinovské myšlení. A jak něco někde vyrobí, tak řekne "no a co, se z toho neposer". Včera mi řekla, že jsem jí měl koupit nějakou plečku a nebyl bych nasraný. Prostě tohle se jí do hlavy natlouct nedaří, aby trošku přemýšlela, jestli třeba neserve nárazník, protože tam za obrubníkem je díra, a podobně. Ale ono není vůbec jisté, jestli to s tím souvisí nebo ne, myslím s tím výkonem někde na polovině.

Každopádně to co se mnou auto přežilo ty brutus cesty 5000km na Ukraině bez úhony, tak je schopna dohnat na našich cestách, který jsou v pohodě...

 

Ale teď potřebuju hlavně motorového doktora.

Odkaz ke komentáři

Takže už vím, co znamená, když motor spadne do nouzáku :palec: Byl jsem s tím na VAG. Píše 17965-regulace plnícího tlaku, mez regulace překročena, P1557-3500.

Že by N75?

Po vyputí motoru a nastartování to jede normálně, ale nepravidelně a cíleně nesimulovatelně si to spadne do nouzáku na 4ku těsně pod 100km/h. Nepřišel jsem ale na způsob, jak spadnutí do nouzáku dosáhnout cíleně. Buď to udělá nebo ne.

 

Jinak voda jde skrz chladič OK, termostat je v pořádku, ale vypadá to na čidlo ebo kontakt co spíná ventilátor na chladiči. Takže to s problémem nesouvisí a bude se řešit separátně.

Nárazník je zhozenej teda festovně, jak jsem koukal dneska za světla a škrtal jsem i u kámoše při nájezdu do garáže.

Odkaz ke komentáři
Takže už vím, co znamená, když motor spadne do nouzáku :blink: Byl jsem s tím na VAG. Píše 17965-regulace plnícího tlaku, mez regulace překročena, P1557-3500.

Že by N75?

Po vyputí motoru a nastartování to jede normálně, ale nepravidelně a cíleně nesimulovatelně si to spadne do nouzáku na 4ku těsně pod 100km/h. Nepřišel jsem ale na způsob, jak spadnutí do nouzáku dosáhnout cíleně. Buď to udělá nebo ne.

 

Jinak voda jde skrz chladič OK, termostat je v pořádku, ale vypadá to na čidlo ebo kontakt co spíná ventilátor na chladiči. Takže to s problémem nesouvisí a bude se řešit separátně.

Nárazník je zhozenej teda festovně, jak jsem koukal dneska za světla a škrtal jsem i u kámoše při nájezdu do garáže.

No vidíš nejdřív bych prohlédnul komplet hadičky já jí měl prodřenou a docela pakárna než jsem to našel no a potom zkus vyměnit ten ventil měnil jsem ho kamarádovy a potom s legrace jsem ten nefukční rozdělal a můžu ti říct že takovej bordel kterej tam byl no hnus

Odkaz ke komentáři
hele, kolik je za ten N75 adekvátní cena a kde ho koupit? Na netu jsem našel jen ten starší typ co se dával do 66kW a starších 81kW. Ale v r.v.2004 už je jiný typ, ten s bílou čepičkou. A ten jsem na netu nějak nenašel.

Zdar podívej se na škoda díly tam ho mají za nějakých 1100kč

Odkaz ke komentáři

Ja mnel podobneho neco (ne s tim narazdnikem ale s nouzakem)!

 

Pri prerazovani z 3 na 4-ku ve visih otackah (cti: vytocena trojka) se my to stavalo pokazde, a hlavne jak jsem to vytacel do kopce. Auto spadlo do nouzaku a az po vypnuti zase nejakou dobu bezelo jak ma ale zase to same. Tak jsem zajel do Skoda servisu tam my vycistily saci potruby a sundali katalizator. Bezelo to nejakou donu suprove ale zase to same po pul roce. Takze ja zajel do servisu (tentokrat do neautorizovaneho) a on to "zapihnul" a napaslo to tam ze mam vadu v plnicim tlaku a ze nejakej ventilek nebo co (prisroubovane je to na stenu motorovou vedle toho ventilku maleho od EGR-ka) odeslo do haje, ze mu musim nehat auto pres noc aby ho hladneho rozebral (ten EGR, ocistil Turbo a saci potuby a aby vymenil ten ventilek a ty hadice co vedou k nemu) a ze to nebude levna prace, bude to komplikovane a podobne. Ja uz z toho byl nasranej, tak auto privezl domu, nehal vyhladnout, vzal kompresor na umivani auta, Ferry, nejakej autosampon a jeste nejake hemikalie, pekne ten mastny EGR a vse kolem umil ze to lesklo jako nove, natankoval a poradne na plyn (samozrejmne zahrate) a furt vytaceni do 5000 otacek, a po pul hodini testerovani plynoveho se to stratilo (tuk tuk - abyh to neprivolal zpet). Uz skoro rok s tim mam klid a od te doby najel cca 25.000 mestke jizdy a poho. Jen obcas (cca jednou tydne kvuly prevenci) musim to poradne vytocit tak skoro na 5000 otacek proste aby se ten haous trosku ocistil.

 

Zkus todle udelat nestoji to nic a mozna pomuze jako u mne. Pokud ne tak asi v servisu si poradi s tim :o

Odkaz ke komentáři
Zdar podívej se na škoda díly tam ho mají za nějakých 1100kč

no právě že ho nemají. Mají jen tu kostku, ale já mám takovej ten s bílou čepičkou. Na 81kW mají jen do modelového roku 2000. Já tom mám vyrobeno přelom duben/květen 2004. A nebo to mají blbě označeno, nebo ho jen nemají na stránkách. Právě těch co vypadají jako kovová kostka je všude 3 prdele, ale ten co hledám, nikde nevidím.

Odkaz ke komentáři
no právě že ho nemají. Mají jen tu kostku, ale já mám takovej ten s bílou čepičkou. Na 81kW mají jen do modelového roku 2000. Já tom mám vyrobeno přelom duben/květen 2004. A nebo to mají blbě označeno, nebo ho jen nemají na stránkách. Právě těch co vypadají jako kovová kostka je všude 3 prdele, ale ten co hledám, nikde nevidím.

Jj taky na to koukám že toe ten starší já mám taky s tím bílým plastem ještě se mrknu jinak tu mám na zkoušení jeden opravený škoda že jsi tak daleko jsme mohly se v tom trošku povrtat :huh:

Odkaz ke komentáři
Měl bych mít skladem všechny originál ventily N75. Potřebuješ ho ještě? Samozřejmě cena jiná, než ve Škoda :palec:

a je to opravdu ten na TMBGP41U042928369 ? Ten s bílou čepičkou? A cena? Odkud jsi?

 

BTW: a co oprava dole očesaného předního nárazníku a jeho správné usazení? Žena to drobet pocuchala.

Odkaz ke komentáři
a je to opravdu ten na TMBGP41U042928369 ? Ten s bílou čepičkou? A cena? Odkud jsi?

 

BTW: a co oprava dole očesaného předního nárazníku a jeho správné usazení? Žena to drobet pocuchala.

 

Jé super spolupráce, když pošleš VIN. Tak to má být :palec: Tak jsem koukal a měl by jsi tam mít 1J0906627A. Ten máme originální skladem. Cena 956kč. Normálně ve Škoda 1682kč. Více info o mne: WWW.AUTOSLUZBY-JERABEK.CZ . Mohu v případě zájmu poslat balíkem a do 24h je u Tebe, nebo možná montáž u nás v servisu.

Ten nárazník je na tento vůz? Takže modrá tmavá metal. Mohu se podívat, jestli nemám new nárazník v originál laku...

Odkaz ke komentáři
Jé super spolupráce, když pošleš VIN. Tak to má být :palec: Tak jsem koukal a měl by jsi tam mít 1J0906627A. Ten máme originální skladem. Cena 956kč. Normálně ve Škoda 1682kč. Více info o mne: WWW.AUTOSLUZBY-JERABEK.CZ . Mohu v případě zájmu poslat balíkem a do 24h je u Tebe, nebo možná montáž u nás v servisu.

Ten nárazník je na tento vůz? Takže modrá tmavá metal. Mohu se podívat, jestli nemám new nárazník v originál laku...

no když by jsi mi případně popasoval přední nárazník, co žena orvala, tak bych i dojel osobně :-) Kousek tam je odštípnutý(ale drží tam), tak jestli by to šlo nějak slepit nebo zavařit nebo jinak udělat a řádně usadit, aby to lícovalo, tak bych se nezlobil :-) Na druhý straně už jsem podobnou "výzdobu" nechal přinýtovat. Měnit ho nebudu, to by mně asi muselo jebnout, jak by ho zase orvala :palec:

Je to orvaný v tý spodní části, kam je vidět jen při pohledu z pokleku.

EDIT: jo, je to na stejný auto. Jen nevím, jestli to není škoda ho měnit celej :o Jinak je to s ostřikem a mlhovkama.

Odkaz ke komentáři
no když by jsi mi případně popasoval přední nárazník, co žena orvala, tak bych i dojel osobně :-) Kousek tam je odštípnutý(ale drží tam), tak jestli by to šlo nějak slepit nebo zavařit nebo jinak udělat a řádně usadit, aby to lícovalo, tak bych se nezlobil :-) Na druhý straně už jsem podobnou "výzdobu" nechal přinýtovat. Měnit ho nebudu, to by mně asi muselo jebnout, jak by ho zase orvala :palec:

Je to orvaný v tý spodní části, kam je vidět jen při pohledu z pokleku.

EDIT: jo, je to na stejný auto. Jen nevím, jestli to není škoda ho měnit celej :palec: Jinak je to s ostřikem a mlhovkama.

Pošli SZ s fotkou, ať mám představu, co se s tím dá dělat...

Jinak mi používáme lepidlo jen na čelní skla a nenýtujeme nárazníky, nějak se snažíme vyhýbat bastlení, tak pokud to je moc poškozené a nárazník je na výměnu, tak bych Ti bohužel nemohl vyjít vstříc :-( Nárazník nový v originál laku by Tě ode mne vyšel tolik, co stojí jeho nalakování, což není myslím špatné. Co jí dát na přední tlumiče distanční orígo podložky, co má verze 4x4. Cca o 2cm se to zvedne. Nebo možná už jsou unavený pružiny a tak kárka sedí víc, než jí je zdrávo.

Ale jestli je to jen ze spodu, mělo by s tím jít něco podniknout...

Odkaz ke komentáři

zítra to zkusím nafotit.

Já to nějak nechápu, co s tím autem furt dělá :palec: Se mnou to přežilo ty šílený cesty na Ukraině, 5tkm neskutečných děr a pro auto i smrtelných nástrah, když je včas nezaregistruješ, a auto celkem v pohodě až na omlácený lak od šutrů. Žena s tím od května co ho má najela taky 5tkm, ale po Pardubicích, kde jsou cesty pěkný, tak to nějak nechápu. Kdybych to měl nějak nízko, tak bych to na té Ukraině orval tutově.

Ale teď je to nízko jak je to od ní orvané. Co stojí nalakování nárazníku? :palec:

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak keď je niekto zbytočne odborník na niečo o čom dokopy nič nevie, tak to asi hovorí za seba. Myslím, že takého niekoho má vo svojom okolí každý. A keď tvrdí, že nie, tak potom je to práve on 😄
    • jakože ja to prikryvam ještě kryci plachtou, takže to by se moc neotestovalo ... spíš by mě zajímalo, kde by byla jaká promáčklina, protoze nektery ty kusy byly fakt tezky...
    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
×
×
  • Vytvořit...