Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


41 příspěvků k tomuto tématu Poslední odpověď

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny majitele RSek. Asi tu brzy proběhne debata, jaké chipy jsou dostupné pro Vaše auta, tak to sem lehce sepíšu. APR úprava řídící jednotky se stala nejrozšířenější úpravou v čechách s již více jak 50ti upravenými automobily.

Značení APR úprav:
APR Stage 1 - úprava kalibrovaná pro sériové auto bez větších úprav
APR Stage 2 - úprava kalibrovaná pro auto osazené kompletním výfukovým systémem
APR IS38 - úprava kalibrovaná pro RS s dosazeným turbodmychadlem z modelu Superb 280
APR Stage 3 - kompletní úprava zahrnující větší turbodmychadlo s na míru kalibrovanou úpravou řídící jednotky

Motor v RSu je z výroby až extrémně podladěný, takže chiptuning je téměř "must have". Už jen se základní úpravou řídící jednotky na fázi APR Stage 1 se dá dostat na 316+ koní a 516 Nm viz graf. Pro ty, kteří nechtějí tak extrémní zvýšení výkonu je zde i umírněnější varianta na 290 koní a 457 Nm, která je více šetrná ke spojce a dalším komponentům. Zároveň má citelnější výkonovou špičku posazenou do vyšších otáček, která může vyhovovat více. Zákazník si může vybrat jak mezi výkonnější a umírněnější variantou, tak u každé varianty má možnost volby specifikace paliva, na kterou bude chip optimalizován.

V každém chipu je zakomponovaná kalibrační strategie "Torque Management", která snižuje výkon na první dva rychlostní stupně (pouze u modelů s pohonem předních kol) tak, aby se šetřila převodovka, rozjezdy byly komfortní, nepálily se zbytečně pneumatiky a auto aby nebylo nepříjemné na řízení v běžném provozu.

Více o úpravě APR stage 1 v odkaze: http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-iii-13/motor/apr-stage-1-316hp-516nm-chiptuning-skoda-octavia-3-rs-2-0-tsi-5298.html
APR Stage 1
Graf pro silnější variantu:
1211_20_tsi_gen3_mqb_s0_vs_s1_93_cc_640.
Graf pro umírněnější variantu:
1154_20_tsi_gen3_mqb_s0_vs_s1_93_low_cc_
APR Stage 2
Graf úpravy APR Stage 2 s APR prvním dílem výfuku a APR karbonovým sáním:
1208_20_tsi_gen3_mqb_s0_vs_s2_in_dp_93_c
Rozdíl výkonů mezi úpravami APR Stage 1 a 2
1209_Stg1vs2.png
APR IS38
Úprava pro automobil vybavený APR prvním dílem výfuku
1579_IS38_Lo_640.jpg
Úprava pro automobil se seriovým výfukem:
1578_IS38_Hi_640.jpg

* grafy ukazují naladění na 98 oktanový benzín. Pro více informací klikněte na obrázek grafu

Všechny tyto úpravy prošly důkladným testováním tak, aby se docílilo optimálního naladění. Zákazníci mají plnou podporu od APR. V případě, že se díky novým kalibračním postupům objeví nové možnosti ve zlepšení chipu, popřípadě se po zkušenostech z provozu objeví nějaké neduhy, vydá APR novou inovovanou verzi této úpravy, kterou budou moci zákazníci využít samozřejmě zdarma.

U APR máte možnost v případě pozdějších dalších úprav, jako je dosazení APR výfukého systému, upgradu vaší APR Stage 1 na Stage 2 zdarma. Tím ušetříte peníze za další doladění a vždy tak budete moci využít maximální potenciál přidaných komponent.
* Pro zákazníky s výfukovým systémem od jiné značky bude upgrade na Stage 2 za příplatek.

29.7.2014 - Uvedení APR Stage 1 úpravy V1.0
Vydána úprava pro 2,0 TSI 220/230hp

12.1.2015 - Aktualizace V1.2
Vydána aktualizace chipu:
- vyhlazení chipu v nižších otáčkách. Příjemnější chod, dřívější náběh turbodmychadla
- protažení výkonové špičky. Výkon drží více až k omezovači.
- u DSG zlepšení přechodů při přeřazení, obecně hladší řazení.
- odstraněna neduha u jedné série aut, kde výkon klesal kolem hranice 6tis ot

23.2.2015 Uvedení APR Stage 2 úpravy
- kalibrovaná pro použití APR prvního dílu výfuku

2.11.2015 Uvedení úpravy pro IS38 turbodmychadlo

Topspeed.sk testuje úpravu od APR u slovenského dealera APR:



Celý test najdete zde:
http://www.topspeed.sk/test-skoda-octavia-rs350-apr/9430

Změřený výkon aut s úpravou od nás:
Octavia III RS APR Stage 1:
1908_Skoda_Octavia_3_RS_2,0_TSI_STG1_329


Octavia III RS APR Stage 2:
- máme zde nejsilnější Octavii RS se seriovým turbodmychadlem
1905_Skoda_Octavia_3_RS_2,0_TSI_STG2_357
1906_Skoda_Octavia_3_RS_2,0_TSI_STG2_373

Octavia III RS APR IS38:
1966_Skoda_Octavia_3_RS_2,0_TSI_IS38_424

Uvedení úprav na trh:
29.7.2014 - Uvedení APR Stage 1 úpravy V1.0
Vydána úprava pro 2,0 TSI 220/230hp

12.1.2015 - Aktualizace chipu na V1.2
Vydána aktualizace chipu:
- vyhlazení chipu v nižších otáčkách. Příjemnější chod, dřívější náběh turbodmychadla
- protažení výkonové špičky. Výkon drží více až k omezovači.
- u DSG zlepšení přechodů při přeřazení, obecně hladší řazení.
- odstraněna neduha u jedné série aut, kde výkon klesal kolem hranice 6tis ot

23.2.2015 Uvedení APR Stage 2 úpravy
- kalibrovaná pro použití APR prvního dílu výfuku

2.11.2015 Uvedení úpravy pro IS38 turbodmychadlo

Možné problémy spojené s úpravou:
1) VW zpočátku použilo nové IHI turbodmychadlo s nevhodně řešenými ložisky, které často odcházelo, a to jak u seriového auta, tak i u upraveného auta. V průběhu roku 2014 vydalo náhradu, která již problém vyřešila a novější turba neduhou netrpí. APR neručí za případné potíže s tímto dílem, který je již z výroby takto poruchový. Nicméně APR se snaží udělat jejich úpravu řídící jednotky pro VW servis maximálně neviditelnou. Díky tomu byli naši zákazníci zatím 100% úspěšní a ve 3 případech (z cca 50ti upravených aut) jim byla uznána reklamace a dostali nové turbodmychadlo nejnovější revize. Již nyní máme informace, že zákazníci, kteří se rozhodli pro konkurenční úpravu takové štěstí neměli, přišli o záruku a opravu si museli hradit sami.

2) U jedněch z prvních vyrobených aut (revize softwaru S0007) se kolem 6ti tis otáček mohl u některých aut objevit prudší pokles výkonu. Verzí chipu V1.2 odstraněno.

Vše najdete na http://www.H-H-S.cz

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Hardwarové doplňky:
APR přichází i s řadou hardwarových produktů, které jsou potřeba v případě dalšího zvyšování výkonu.

APR Karbonové sání:
Toto odcloněné sání s přímým přívodem chladného vzduchu zpoza přední masky zaručí reálné zvýšení výkonu, snížení prodlevy turbodmychadla a protažení výkonové špičky do vyšších otáček. Běžný nárůst výkonu u APR Stage 1 na GTI je cca 10 koní v maximu výkonu a více jak 17hp kolem 6600 ot.
1158_intake_mqb_parts_640.jpg

Více o APR karbonovém sání v odkaze:
http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-iii-13/motor/sportovni-filtry-a-sani/apr-karbonove-sani-2-0-tsi-skoda-octavia-rs-vw-golf-7-r-gti-performance-s3-5333.html

APR Karbonové přívodní vedení k turbodmychadlu
Produkt určený pro estetické doladění motoru, kdy tento díl ideálně pasuje k APR Karbonovému sání
1583_TIP_640.jpg

Více o tomto rozšíření zde:
http://www.hothatchshop.cz/vw/golf-7-r-14/motor/apr-karbonove-vedeni-pro-sani-2-0-tsi-skoda-octavia-rs-vw-golf-7-r-gti-performance-s3-5987.html

APR Silikonová hadice chladící kapaliny
Tato přetrasovaná hadice nahrazuje nevzhlednou gumovou hadici, která vede nad sáním. Nově je trasována pod sáním a vyhýbá se i APR Oil Catch tanku
1582_CH_640.jpg

Více o této hadici zde:
http://www.hothatchshop.cz/vw/golf-7-r-14/motor/apr-silikonova-hadice-chladici-kapaliny-2-0-tsi-skoda-octavia-rs-vw-golf-7-r-gti-performance-s3-5988.html

APR Intercooler kit:
APR Intercooler kit silně doporučujeme, jelikož nejen, že zlepšuje účinnost chlazení, ale také odstraňuje originální restriktivní chladič, který působí ve vedení vzduchu jako špunt. Dosazením APR chladiče ulevíte turbodmychadlu a prodloužíte tak jeho životnost, jelikož se nebude muset tolik namáhat.
1581_MQB_IC_640.jpg

Více o intercooleru v odkaze:
http://www.hothatchshop.cz/vw/golf-7-r-14/motor/apr-intercooler-kit-1-8-2-0-tsi-mqb-5986.html

APR Downpipe výfukový systém
Výměnou seriového prvního dílu výfuku za precizní APR díl vyrobený přesným odlitím nerezové slitiny je perfektní způsob jak dále zlepšit výkon a přidat sofistikované vrčení ke zvuku výfuku. Ideální naladění je dosaženo odvedením výfukových plynů maximální rychlostí skrze nízko turbulentní, litý první díl výfuku. Navrženo a zkompletováno přímo u APR za použití těch nejkvalitnějších materiálů a užitím vrcholných světových technik pro dosažení nesrovnatelné kvality a spolehlivosti. Při dosazení tohoto dílu máte update Vaší již zakoupené úpravy APR Stage 1 na Stage 2 zarma.
1210_DP.png

Více o APR Downpipe výfukovým systému pro RS v odkaze:
http://www.hothatchshop.cz/vw/golf-7-13/vyfuk/apr-cast-downpipe-system-1-8-2-0-tsi-5708.html


APR Oil Catch Tank
Odlučovací nádoba pro olejové výpary z motoru zabraňuje zanášení Vašeho motoru. Chcete-li udržet svůj motor v kondici, pak je to ideální produkt. Montuje se na APR Karbonové sání
1584_CT_640.jpg

Více o APR Oil Catch tank v odkaze:
https://www.hothatchshop.cz/vw/golf-7-r-14/motor/oil-catch-tank/apr-oil-catch-tank-1-8-2-0-tsi-mqb-5991.html

APR Turbo Muffler Delete
APR představilo díl, který odstraňuje tlumič hluku a pulzů, který je namontovaný na turbodmychadle. Ideální díl, pokud chcete své auto více vnímat.
1159_turbo_muffler_delete_mqb_001_640.jp

Více o APR Turbo Muffler delete v odkaze:
http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-iii-13/motor/apr-turbo-muffler-delete-5406.html

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

spíš ta trojka, ideálně na předjíždění na okresce/1 třídě silnic, typicky se za někým vlečeš při 70-80km/h :)

Upraveno uživatelem marekczek

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Mazec, to chci :D

Akorát na ten 5.RS se mi zdálo že to kolem 2500 tis. ot. prokluzovalo, na spojce řekl bych.

Co ta úprava vše obsahuje?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No tohle je už o dost lepší, ten propad výkonu je až od 6000 ot (né jako u grafu víše už od 5000ot :( ), a hlavně to drží i nad 6500ot.... což je v případě převodovky DSG, která řadí až na začátku červeného pole nutnost....

 

Jinak krouták i výkon je až zbytečnej, kldně by stačilo cca 198kW (270hp) a 420Nm... zejména kvůli té převodovce....

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud myslíš tento graf od profituningu, tak je to otázka ukončení měření, ne vždy se čeká na omezovač. Výkon jde i tak už vždy dolů.

Vzhledem k tomu, že se jednalo o jednu zřejmě z prvních úprav výsledek je dobrý, propad po 5700 není tak výrazný, a hlavně není přefouklé turbo/ které koncepčně stojí za h.../. Nechápu na co je dobrých 500 a více na přední nápravu. Mám 440 na 4x4 a v tomto počasí to hrábne i za 3.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

A nebo si neporadili s "vadou", kterou trpí jedna vyrobená serie těchhle motorů... Spíš bych se chtěl tebe zeptat, jaký vliv na měření může mít ta teplota, při které se to měřilo. Už dříve tu Vašekk nadhodil, že teploty byly u měření v SK často hodně divný...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Vašekk nadhodil..... může nadhazovat co chce, za prvé jsme na otevřeném fóru, za druhé tomu nerozumí. Teplota je jaká je a změní se jen velikost korekce. Pokud bude nasávaná nižší než teplota okolí, což v zimě při nasávání vnějšího vzduchu není nic divného, tak to výsledek poníží. Hlavně to neovlivní průběh.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Já bych řekl, že teplota vzduchu 2 a 20°C je rozdíl významný, tedy pro motor a každého, kdo ve fyzice nespal :-D

 

Odjakživa jsem byl k chip tunningu skeptický a když už pomalu začnu otáčet, dočtu se tu v prvním příspěvku jak perfektní úpravy jsou k mání a o pár příspěvků níž, že to je první pokus, že to překvapilo a tak podobně...možná je to absence bližší znalosti, ale nemělo by se aplikovat a nabízet široké veřejnosti něco, co už je vyzkoušené?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Topspeed.sk otestoval Škodu Octavii III RS s APR úpravou na Slovakiaringu.

 

Video:

 

Test: http://www.topspeed.sk/test-skoda-octavia-rs350-apr/9430

Moc pěkný video a líbí se mi úroveň (tohoto) slovenskýho testování ve srovnání s ČR. :palec: A asi musí být zábava s tímhle upraveným kouskem jezdit.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla a používáním We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..