Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny. Tak to vypadá že jsem se taky dočkal a žačal mi zlobit EGR. Začíná problikávat kontrolka žhavení a padá do nouzáku. Má cenu vymýšlet nějaké čištění, nebo rovnou řešit výmenu? A nebo je nějaká šance na záruční opravu v servisu? Auto je 2.0 TDI CR, 12/2010 najeto 1150000km, serviska je taky. Co myslíte? Díky.

Odkaz ke komentáři

No něco z diagnostiky mám ?

 

VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator
VCDS verze: SVO 12.12.2.0
Verze dat: 20131014
Číslo dílny: 060 54321 001234
VIN: TMBGE61Z6B2075941 Výrobní štítek: 5M3 5505
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 018 C HW: 03L 906 018 BR
Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC H22 7100
Kódování: 00190012042400080000
Číslo dílny: WSC 73430 031 00085
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018C 003005 (SK35)
VCID: 2A5E8CE14D7BAE4EE53-807F
2 závad nalezeno.
4891 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce
P0403 00 [104] - -
Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 4
Kilometry: 115312 km
Datum: 2043.14.01
Čas: 17:21:15
4892 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce
P0403 00 [104] - -
Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 4
Kilometry: 115312 km
Datum: 2043.14.01
Čas: 17:21:15
Readiness: 0 2 0 0 0
Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...
  • o rok později...

V nízkých teplotách se mi stává, že při ranním nastartování auta se po dobu cca 3 s ozývá nepravidelný chod motoru.Po 3 s je klid.Dnes vag ukázal zpětný ventil.Chyba vymazána.

Uvidíme zítra jestli se to projeví znovu.

Dělal někdo zaslepení a sof. ošetření? Má s tím někdo zkušenosti? A co STK

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Zdravím, mám 2.0 CFHC s 182t km, chtěl bych pro jistotu vyčistit EGR, vytáhnu ho ven bez zvednutí auta?

Jsem úplný lajk v této oblasti, ale zručnost mi myslím nechybí :D

Ale pro jistotu, nemáte někdo obrázek co všechno ven?

Co jsem se díval jak má vypadat na 2012 CFHC, tak to sem tam neviděl, je vidět dobře po sundání krytu motoru?

Předem děkuju

Odkaz ke komentáři
  • o 6 měsíců později...
  • o 2 měsíce později...
  • o rok později...
  • o 4 měsíce později...

Tak i mě se poštěstilo a čeká mě výměna Egru. Prosím zkušené o radu  !!!!!

Je nějaký zásadní rozdíl mezi originálním a druhovýrobou třeba od MAGNETI MARELLI  ??? myslím ve funkčnosti a výdrži ???? Nebo se vyplatí dát originál ???

Další otázka je zda po výměně Egru je třeba něco nastavit na řídící jednotce ????? děkuji  za rady

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Prosím znalé ještě jednou o radu, nějak to tu vázne !!!

Kdo má zkušenosti s výměnou EGRu, poraďte

zajímá mě :

- je zásadní dát originál nebo mohu druhovýrobu  ???   viz . třeba

https://autodilos.cz/autodily/skoda/octavia-ii-combi-1z5/2.0-tdi-16v-103kw/priprava-paliva-regulace-slozeni-vyfukovych-plynu-recirkulace-vyfukovych-plynu-egr-ventily-saci-potrubi/agr-ventil-525963590

- musí se po výměně EGRu něco nastavit ?????????

- lze nějak vyčistit zbytek, potrubí atd...

- na co si dát bacha???

díky za vaše rady 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
    • twl by me jeblo a zaroven zajimalo kolik by zachranilo PPF nastesti se to nedozvime
    • BUBUTECH, vedel by si dat vyrobit 2ks tych gumenych veci ? Mam vsetky suciastky ale tie stople co tu mas model sa uz nikde nedaju kupit a nemam nikoho co by mi to vytlacil na 3d tlaciarni. Dik za odpoved.
×
×
  • Vytvořit...