Alchemix Odesláno Leden 28, 2015 Sdílet Odesláno Leden 28, 2015 Ahoj,každý mi doporučuje NGK-BKR8EIX, ale co jsem našel tak pro benzínové RSO by měly být NGK-PFR7S8EG. Tak jak to tedy je?A které jsou lepší, iridiové nebo platinové? díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
libero1071 Odesláno Leden 30, 2015 Sdílet Odesláno Leden 30, 2015 -doporučené sú BOSCH F5KPP332SBN (obj.číslo 06H 905 611) -alternatívami sú NGK PFR7S8EG (obj.číslo 06H 905 601 A) alebo BERU 14F-5DPUR02 (obj.číslo 06H 905 621) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Alchemix Odesláno Leden 31, 2015 Autor Sdílet Odesláno Leden 31, 2015 tak to mi vysvětli proč třeba na hhs shopu maji pro RS TSI jen NGK-BKR8EIX?? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
libero1071 Odesláno Únor 1, 2015 Sdílet Odesláno Únor 1, 2015 neviem prečo by som ti to mal vysvetlovať ja ,to sa opýtaj snáď nich ...nie? ...ja som ti dal odpoveď čo píše škodovka 0 Citovat Odkaz ke komentáři
swenak Odesláno Únor 28, 2015 Sdílet Odesláno Únor 28, 2015 Protože tuning:) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Alchemix Odesláno Duben 14, 2015 Autor Sdílet Odesláno Duben 14, 2015 Dal jsem nakonec ty NGK-BKR8EIX a úplně v pohodě :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Září 18, 2016 Sdílet Odesláno Září 18, 2016 Jak to na ně jezdí? Máš je tam přes rok, stále v pohodě?Tady jsou detaily od NGK, pro tenhle motor je nemaj určený, jsou o stupeň studenější než předepsané, ale to samo neznamená, že to nejezdí i na ně, jde o to jak. Evropský stránky PFR7S8EG a pro srovnání BKR8EIX Pro srovnání i katalog ve státech uvádí to samé, navíc iridiové maj větší odpor a to 5kOhm vs 1kOhm u platinových. Tady jsou ty rozdíly mezi iridiovýma a platinovýma svíčkama. A tady je moc hezky popsáno, kam by se měly právě iridiový svíčky dávat a proč TSI maj mít dvouplatinový svíčky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Alchemix Odesláno Únor 8, 2017 Autor Sdílet Odesláno Únor 8, 2017 Hele úplně v pohodě, vůbec žádnej problém. Všichni s TSIčkama dávaj tyhle a jak je vidět ta to funguje. Doporučujou to i ve specializovaných obchodech. Každopádně na to srovnání se jdu podívat, to mě zajímá. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Únor 8, 2017 Sdílet Odesláno Únor 8, 2017 The primary difference is the price. The iridium plugs are cheaper than their platinum counterparts, and not without reason. Each spark plug has two electrodes, a firing electrode and a ground electrode. In the iridium plugs, the firing electrode is iridium plated, while the ground electrode is still bare copper. NGK’s double platinum plugs are platinum plated on both electrodes. What this means is the iridium plugs, while longer lasting than the bare copper, also suffer from a reduced lifespan when used in a direct injection application. Only the platinum plugs can offer reliable long life service in FSI and TSI engines. Asi to nejdůležitější, iridiový asi nevydrží u přímovstřiku tolik co dvouplatinový, takže to bude na častější výměnu. Co se týká tepelný hodnoty, to je na každým co vybere. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest JanXY Odesláno Únor 9, 2017 Sdílet Odesláno Únor 9, 2017 ray povedal by som ze nie asi ale urcite iridiove nevydrzia tolko 0 Citovat Odkaz ke komentáři
joker Odesláno Červenec 25, 2023 Sdílet Odesláno Červenec 25, 2023 Cauves hoši takže jaký iridiové anebo ty dvou platinové ? A kdyžtak nějaký odkaz nebo číslo dílu na ty 2 platinové 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.