Přejít na obsah

kopající brzdy na 1.9 TDi 81KW


vsh

Doporučené příspěvky

nedávno jsem tu měl OI 1,8T 288mm ukázkově ojeté kotouče od házícího náboje, KO náboj, ložiska, tlumič, čep a je po problému, tento jev je dán konstrukcí osy, resp těhlice s nábojem, u 254 s eto neprojevuje, jelikož jsou tyto brzdy mají lehké motorizace, zbytek jsou už těžké motory a samo je to i o nájezdu km, takže nafty s 280 budou top v žebříčku problémů.....

Odkaz ke komentáři

Zdravím všechny s kopajícími kotouči.

Tento problém se mě osobně vyskytl již třikrát.Přečetl jsem si,co všechno vyměnili ostatní,aby odstranili problém,většinou bez úspěchu.

Takže mi z toho plyne otázka: Když není problém v přední nápravě,tak kde?

 

1.Může ABS špatně řídit rozdělení brzdného účinku předek versus zadek?Pokud předek schytá každé byť sebemenší přibrždění a zadek se jen veze,mohly by i nejlepší kotouče začít kopat.

 

2.Zadní třmeny chodí špatně,výsledek je podobný.

 

Spíš bych se přiklonil k variantě 1.

Možná by nám dokázal odpovědět soudruh konstruktér z koncernu,který měl za úkol vylepšit brzdný účinek O1.

Sám mám doma O1 a O2. Brzdy z O2 se nedají vůbec porovnávat.Dvojková brzdí velice dobře. To se však o jedničkové říct rozhodně nedá.

Podotýkám,že nejsem automechanik,ani strojař,taky nejsem z NASA a už vůbec ne z ODS.

Jen mě už neskutečně sere sypat prachy do auta který mám stejně jenom na to,abych mohl chodit do práce a tím podporovat naši vzkvétající zemi.

Tak tohle by mě také zajímalo. Kotouče se mi po nějakých 4-5 tisicích také vždy zvlní. Mám tam ferodo. Naposledy když je soustružník točil, tak mi na ně napsal, že je to sračka materiál. Nicméně teď když jsem byl na technické, tak mi zjistili, že zadek mi strašně málo brzdí. Když jsem zatáčel prasátka, tak to šlo hoooodně ztuha, takže asi taky budou špatně chodit ve třmenech a budu to muset zkusit vyčistit. Otázka tedy zní, mohlo by zvlnění předních kotoučů způsobovat to že táhnou celou váhu auta, když zadek brzdí na pytel?

Odkaz ke komentáři

Ano ABS tam mám. Minulý týden jsem byl u jednoho mechanika a ten mi potvrdil to co mi řekl soustružník, že ferodo je sračka. Říkal že vždycky dává ATE

Tak teď přemýšlím, jestli dát tedy nějaké ATE jaké desky k tomu a nebo jestli dát třeba zde dost často zmiňovanou kombinaci Brembo Max a Textar desky. Nebo jestli k tomu Brembu dát brembo desky?


A nebo jestli dát originály.

http://www.cc-autodily.cz/kotouc-brzdovy-predni-4?brand=SKODA&model=OCTAVIA

a

http://www.cc-autodily.cz/segmenty-treci-predni-4_4?brand=SKODA&model=OCTAVIA

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Ahoj, mám octávii 2004, 81Kw a udělal jsem přestavbu z 280 na 312/kotouč Bosch a vzadu/kotouč Ferodo/ na 256,destičky přední bosch,destičky zadní ferodo. Třemeny originál nové RS předek i zadek, pružiny předek bilstein,zadek sachs,tlumiče bilstein B6,silentlblok lomferder,čidla ABS Bosch.,ložiska moog,ložisko zadní germany. Mám úplně nový podvozek - kompletně vše nové.

 

Problém: při dobrždování,víceméně pomalu zastavení,brzdy křoupou,ovšem při zpátečce brzy nekřoupou,takže pouze ve směru vpřed při minimální rychlosti. Při vyšší nic neni slyšet. Mechanik našel hlášení ABS čidlo - chybu vymazal,leč to stále křoupe.Zítra bude volat do škodovky a pokusí se zjistit,co by to mohlo být.Můžete mi někdo poradit,na co se máme zaměřit ?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...