lumi Odesláno Leden 15, 2017 Sdílet Odesláno Leden 15, 2017 (upraveno) Stalo sa mi to myslim 2x ze neslo aj ked bol zahriaty ... ono mne na diag momentalne nic nepise ale pred par dnami mi hadzala nezmyselne chyby Upraveno Leden 15, 2017 uživatelem lumi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Bret43 Odesláno Leden 18, 2017 Sdílet Odesláno Leden 18, 2017 Tak je to Egr ,zase to nechtelo capnout tak jsem si tady precetl tema egr ventil kde nekdo psal ze to clovek pozna tak ze odpoji trubku sani do egr ventilu a prubnout start a hned to caplo kdyz jsem trubku dal zpet tak to opet neslo nastartovat ,takze me cekaj druhe vanoce :) jinak diky za rady !! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Bret43 Odesláno Únor 4, 2017 Sdílet Odesláno Únor 4, 2017 Tak egr vymeneny a je po problemech :) cena s prací 9500 je to original vzal to na sebe znamej co dela ve skodovce ,jeste jednou diky klucí:) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Generic Odesláno Březen 13, 2017 Sdílet Odesláno Březen 13, 2017 Zdravím chlapi, poslední dva týdny mám problém se zátahem mojí Octy. Má natočeno 175K a vše je původní. Auto má normální spotřebu, normálně startuje, drží otáčky, ale jede jak kdyby za sebou táhlo vozík s cementem. Turbo mi přijde že zabírá o něco výš než zabíralo. Po přeřazení např ze 2 na 3 je to spíš jak kdybych tam omylem dal čtyřku. Chvilku nic a pak se to tak nějak zbráborá a zase to jede. Čím to může být? Zkoušel jsem vyčíst chyby přes BT adaptér do diagnostiky a ten nic nenašel.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jary24 Odesláno Červen 8, 2017 Sdílet Odesláno Červen 8, 2017 Mám octu 2010, momentálně cca 202tis km a před 14dny se mi začalo stávat, že nejde nastartovat. Startér normálně točí, ale motor nechytne. když se to stalo poprvé tak po cca 3 hodinách přijel kamarád s diagnostikou a auto chytlo na první natočení. V paměti žádné chyby nenašel. Pár dní se problém neobjevil, ale potom se opakoval. To jsem, jen vyndal a znovu zandal klíč do zapalování a chytlo to hned. Poté zas několik dní bez problému a dnes ráno znovu. Když to točí tak mám pocit jak když se celé auto třese. Nějaký tip co zkouknout, nebo na co připravit? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jan Zetocha Odesláno Červen 25, 2017 Sdílet Odesláno Červen 25, 2017 Zdravím,mám takový problém motor 1.6TDI 77kW CR asi špatne vstřikovací čerpadla.Auto špatne po ranu startovalo.Vyměnil jsem filtr a auto vuben nechce nastartovat. Diagnostika hlasi porucu 10119 - High Pressure Fuel Rail P00C6 00 [096] - Minimum Pressure Not ReachedIntermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory ClearFreeze Frame:Fault Status: 00000001Fault Priority: 2Fault Frequency: 3Mileage: 92731 kmDate: 2064.14.19Time: 15:35:09 0 Citovat Odkaz ke komentáři
15degren Odesláno Červen 25, 2017 Sdílet Odesláno Červen 25, 2017 Jestli to nemáš v záruce tak to hoď ze skály... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Madvlk Odesláno Srpen 10, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2017 Ahoj , mám problém u své Octy 1,6 77kw 11/2011 112 tis najeto s ranním startem , nebo vždy když auto déle stojí . Točí to cca 3-4 s pak chytne otáčky ok , drží volnoběh . Další starty bez potíží na brnk spotřeba taky v pořádku cca 5,1L žhavice jsou vyměněné , jen baterka původní , pal. filtr vyměněn . 0 Citovat Odkaz ke komentáři
15degren Odesláno Srpen 10, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2017 Chce to startovat přes vag a zkontrolovat vstřiky. Možností je několik z hlavy mě napadá: Vadné vstřiky a nebo špatné čerpadlo. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Madvlk Odesláno Srpen 10, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2017 Včera odpoledne jsem s tím na diagnostice byla a byla bez chyb . U vstřiků a čerpadla jsem myslela ,že by byl spíš problém s teplých startem a auto by nedrželo volnoběh nebo by se dusilo a nemělo tah , víc by žralo . 0 Citovat Odkaz ke komentáři
15degren Odesláno Srpen 10, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2017 Vstřik může špatně těsnit když to dlouho stojí může přes nej vytéct nafta z okruhu proto to při prvním startu trvá než se vytvoří tlak a motor chytne... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Madvlk Odesláno Srpen 10, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 10, 2017 Děkuji to by mohlo být ono ,padá mi nejspíš nafta . Třeba by stačilo vyměnit přepadové hadičky u vstřiků Když vezmu dnešek tak ráno trochu delší start ty 3s , pak jsem popojela asi 30 km tam auto stálo asi 3 hodky a nastartovalo pak okamžitě . Vždy aby byl start delší musí stát tak 8 hodin , jinak startuje okamžitě . 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cacinek Odesláno Srpen 12, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 12, 2017 Zkusil bych dat original skoda aditivum do nafty, urcite se to zlepsi. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest tomxass Odesláno Srpen 31, 2017 Sdílet Odesláno Srpen 31, 2017 Baterka je povodna vymenit 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sforek Odesláno Prosinec 26, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 26, 2017 Zdravím, potřeboval bych poradit s 2 věcmi než zajedu na servis to řešit. Teď v zimě se mi stává že když nastartuji a jedu do práce tak než se motor zahřeje na cca čtvrtku ukazatele dělá to že když vyřadím a dojiždím ke křižovatce tak otáčky poskakují nad 1000 nebo naopak pod 1000 ale když zastavím srovnají se jak mají. A při zahřátí to přestane kolísat a už drží na 1000 a když zastavím spadnou jak mají. Vždy to dělá jen při studeném motoru a začlo to teď v chladnějším období v letě nikdy nic a nejsem si jist zda je to správně. A druhá věc se mi stala nedávno a to ta že při zahřátém motoru jsem najížděl do podzemních garáží pomalu v koloně zničeho nic začali kolísat lehce otáčky až málem auto zdechlo a při nastartovaní nechtělo vůbec táhnout Až při lehčím prošlápnutí plynu ve volnoběhu se to jakoby napravilo. Zkoušel jsem stát v místě nastartovat prošlápnout plyn a moc se tomu ani nechtělo do otáček a pak při druhém prošlápnutí už se to jakoby chytilo už to teď párkrát udělalo a nevím zda něco odchází nebo je to naftou. Párkrát se to stalo i když jsem vyjel od domu zastavil u výjezdu a zdechlo to a při nastartovaní se tomu zprvu nechtělo pak ok. Nevím si rady. Začlo to teď před týdnem. Díky za každou odpověď 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lumi Odesláno Prosinec 26, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 26, 2017 (upraveno) Treba napojit na diag ci cosi neukaze no ten druhy pripad tipujem na EGR ... kolko mas nabehane ? Upraveno Prosinec 26, 2017 uživatelem lumi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sforek Odesláno Prosinec 27, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 27, 2017 115tis mam, ale normalni jev to neni ten prvni pripad ne? Asi budu muset stejne zajet ten egr me takynapadl tak uvidime jak se to bude chovat dal. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
lumi Odesláno Prosinec 27, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 27, 2017 (upraveno) Km na odchod egr mas .... vacsina odchadza v rozmedzi 100-150tis km ... podobne haluze egr robil aj mne Upraveno Prosinec 27, 2017 uživatelem lumi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sforek Odesláno Prosinec 27, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 27, 2017 A ten prvni pripad haprovani volnobehu pri studenem motoru muze to mit spojitost? No budu muset zajet uvidim co to bude delat dal. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kyselinka Odesláno Prosinec 27, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 27, 2017 (upraveno) Moze to mat spojitost s egr, pripadne este daj pozriet vstreky, ake hodnoty vykazuju ked nie je zohriaty motor. Upraveno Prosinec 27, 2017 uživatelem Kyselinka 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sforek Odesláno Prosinec 27, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 27, 2017 Dobra tedy dneska a vcera jsme jezdil a neudelalo to nic jen ten volnobeh zase nez se auto rozehralo pak klid. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
15degren Odesláno Prosinec 27, 2017 Sdílet Odesláno Prosinec 27, 2017 Nemusíš ho nutně měnit, tohle je evidentně zasekávající se rohatka- sundat elektromotor, nastříkat čistidlo, rozhýbat, stříknout mazivo a budeš mít minimálně na rok zase pokoj, když to neuděláš, tak elektromotor schoří, nicméně do 160 se ti určitě ucpe chladič zpětného vedení, takže výměny se nevyhneš ale 50K km navíc za 30 minut práce a trochu chemie stojí řekl bych. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sforek Odesláno Leden 8, 2018 Sdílet Odesláno Leden 8, 2018 Tak byl to tedy EGR ventil. Teď otázka zda výměna cca okolo 13tis.. nebo zaslepit ? Nebude problém s DPF ? Díky za rady. Zatím jsme zaslepily manuálně auto zatím jezdí normálně bez nějaké kontrolky a hlášení. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest tomxass Odesláno Leden 9, 2018 Sdílet Odesláno Leden 9, 2018 Ak chces aby auto jazdilo normalne tak to vymen. Je to sice drahsia polozka, ale mozno bude na 100+ tisic km klud. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vegavincw Odesláno Červen 11, 2019 Sdílet Odesláno Červen 11, 2019 Zdravím a prosím o radu 🙂 Při zapnuté klimatizaci kolísají a zvyšují se otáčky, je to u tohoto motoru normální jev? Moc děkuji za odpověď, pokud toto téma už existuje, nenašel jsem ho, proto prosím o odkaz. Octavia 1.6 tdi CR 2010 189k najeto. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Juridzy Odesláno Červenec 20, 2019 Sdílet Odesláno Červenec 20, 2019 Tohle je úplně normální věc. Na volnoběžný otáčky ten motor nemá nic moc výkon a ani krouťák a klimakompresor je příslušenství který si vezme hodně výkonu..... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vegavincw Odesláno Červenec 20, 2019 Sdílet Odesláno Červenec 20, 2019 před 4 hodinami, Juridzy napsal: Tohle je úplně normální věc. Na volnoběžný otáčky ten motor nemá nic moc výkon a ani krouťák a klimakompresor je příslušenství který si vezme hodně výkonu..... Moc děkuju za odpověď, udělal jste mi radost, že je to v pořádku. :))) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Juridzy Odesláno Červenec 21, 2019 Sdílet Odesláno Červenec 21, 2019 Ja si kolikrat myslim, ze jede regenerace DPF diky tomu kolisani a ono je jen pustena klima... 🤗🤗 0 Citovat Odkaz ke komentáři
nereknunic Odesláno Září 19, 2019 Sdílet Odesláno Září 19, 2019 Ahoj, po dlouhých problémech s octou 1.6 tdi 77 kw 2011- auto začalo padat do nouzáku, vyměněny všechny vstřiky, repas pumpy, myslím, že i řemen na rozvodech, nový egr. Stále padalo do nouzáku - vyměněno víčko u palivového filtru. Auto sice už nepadá do nouzáku, ale cuká, je hodně cítit, když se sundá noha z plynu, nejvíc na dvojce a trojce. Nějaké rady? Díky moc 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Malteas Odesláno Prosinec 11, 2020 Sdílet Odesláno Prosinec 11, 2020 Mám 1,6tdi 77kw občas při jízdě začne blikat žhavéni a spadne to do nouzaku. Zastavím chcipnu a nastartuje a vše ok. Nevíte co by to mohlo být za problém 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.