15degren Odesláno Leden 11, 2018 Sdílet Odesláno Leden 11, 2018 Věřím že je to o zvyku, ale prostě řadit levou rukou je divný a bylo by mi to nepříjemné. Zkoušeli jste někdo masturbovat levou rukou ? Je to prostě nepřirozené... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomas F Odesláno Leden 11, 2018 Sdílet Odesláno Leden 11, 2018 Mi přijde, že to taková tragédie nebude teda až na ty dráhy řazení - ty jsou opravdu stejné jako u levostranného řízení? By mě asi nutilo tahat jedničku k sobě, ne na druhou stranu.. Jinak to je skutečný Angličan a skutečné auto z Anglie? Jsem kdysi někde četl, že pokud v Británii dávali nový motor (CDAA), tak si účtovali 12000 liber, toť pravda? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Leden 11, 2018 Sdílet Odesláno Leden 11, 2018 ano, háčko řazení je stejné pro obě strany řízení, píšu, že to byl opruz a mazec :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
omicron Odesláno Leden 11, 2018 Sdílet Odesláno Leden 11, 2018 Vůbec bych se toho nebál, zvykneš si celkem rychle ;) , před pár týdny jsem takto najel přes 3.500 km po Jižní Africe, Mosambiku a Lesotho s Toyotou Hillux, a to místy v celkem náročných terénech. A to normálně doma jezdím jen s automatem... Až na pletení blinkrů se světly zpočátku, to zásadní problém není, pokud by jsi tedy jezdil současně vlevo. V našem pravostranném euro provozu to ale asi bude celkem blbé pro špatný výhled z pravého místa řidiče :wacko: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Leden 11, 2018 Autor Sdílet Odesláno Leden 11, 2018 100 pro anglican a koupeny v anglii... pani anglicanka, pritel od Brna 0 Citovat Odkaz ke komentáři
BadyS Odesláno Leden 11, 2018 Sdílet Odesláno Leden 11, 2018 Se vcelku divim ze se pousti do opravy vs. cena auta v UK. Polaci tydle FL modely uz ve velkem vozi z UK na ND. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Leden 11, 2018 Sdílet Odesláno Leden 11, 2018 V Anglii hlavně prodávají auta za přijatelnou cenu..... Jenom obrácený volant, na běžný ježdění nic moc..... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sikora Tomáš Odesláno Leden 14, 2018 Sdílet Odesláno Leden 14, 2018 Mne to nezivi... ja to delam jako konicek...[/quote Jak to člověk dělá jako koníček taky ta práce podle toho vypadá Super viděl jsem fotky proto jsem chtěl adresu vašeho servisu kdyby náhodou. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Leden 14, 2018 Autor Sdílet Odesláno Leden 14, 2018 Nektere veci opacne... rizeni, abs... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mara2000 Odesláno Únor 6, 2018 Sdílet Odesláno Únor 6, 2018 Já se za Jurem chystám co nevidět , až bude mít na mě čas 0 Citovat Odkaz ke komentáři
dawwid17 Odesláno Únor 6, 2018 Sdílet Odesláno Únor 6, 2018 Vyzerá to, že áno. Ale verím, že už auto ...bude robiť len radosť ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Únor 15, 2018 Autor Sdílet Odesláno Únor 15, 2018 Doddelana dalsi GO 4x4 ... Chudak, koupil to z AAA za necelych 300 tkc... Bude se dal dohaadovat na nejakou vratku... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dava@Seva Odesláno Únor 15, 2018 Sdílet Odesláno Únor 15, 2018 Dodej víc informaci. S AAA mám zkušenost s reklamacemi. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Únor 15, 2018 Autor Sdílet Odesláno Únor 15, 2018 To musi majitel... reknu mu to snad se ozve... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jejenda Odesláno Únor 18, 2018 Sdílet Odesláno Únor 18, 2018 Včera jsem prolézal naše CDAAčko a našel jsem naprosto totožně "vynechaný" šroubek, viz příspěvek p2p, žeby stejný mekanik? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Únor 18, 2018 Autor Sdílet Odesláno Únor 18, 2018 Stejný mechanik.... Dojeďte Jura to da dohromady... Odesláno z mého Redmi Note 5A pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
15degren Odesláno Únor 21, 2018 Sdílet Odesláno Únor 21, 2018 Zrovna v AAAčkách vědí dobře co prodávají, že to žere olej nejspíš věděli a vykoupili to za směšnou cenu, ale i tak mu nic nevrátí. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Únor 22, 2018 Autor Sdílet Odesláno Únor 22, 2018 Dali 20 ale vydelali podstatne vic... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
matyasrichard1995 Odesláno Březen 1, 2018 Sdílet Odesláno Březen 1, 2018 chtěl jsem se zeptat na kontakt na nějakou firmu která v brně repasuje motory 1,8 TSI 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Březen 1, 2018 Sdílet Odesláno Březen 1, 2018 :D :D :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Březen 1, 2018 Sdílet Odesláno Březen 1, 2018 před 1 hodinou, matyasrichard1995 napsal: chtěl jsem se zeptat na kontakt na nějakou firmu která v brně repasuje motory 1,8 TSI aaa auto 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Březen 1, 2018 Autor Sdílet Odesláno Březen 1, 2018 Autoservis Jureck... Zavolej nebo napiš... Dělá je cca 3 roky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
matyasrichard1995 Odesláno Březen 1, 2018 Sdílet Odesláno Březen 1, 2018 Můžu se zeptat na nějaký kontakt.předem děkuji 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Březen 1, 2018 Sdílet Odesláno Březen 1, 2018 Zkus kliknout na to veliký oko nad tvým příspěvkem levým tlačítkem a dál poslat zprávu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Březen 1, 2018 Autor Sdílet Odesláno Březen 1, 2018 Psal jsem ti sz 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dava@Seva Odesláno Březen 3, 2018 Sdílet Odesláno Březen 3, 2018 Ahoj, Brněnští opraváři do tohoto fóra již přestali dávat fotky z oprav GO. Nic neopravujete, nebo sem již foto nedáváte? Docela mně to zajímalo. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Březen 3, 2018 Autor Sdílet Odesláno Březen 3, 2018 Opravuje vesele dal, ale foto nedavam ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MichalJeti Odesláno Březen 7, 2018 Sdílet Odesláno Březen 7, 2018 V 22. 11. 2017 at 8:10, MichalJeti napsal: Dobrý den pánové (a případné dámy), sleduju tohle téma, které se mě osobně dotýká a moc bych ocenil radu. Předem se omlouvám, že sem lezu s Yetim. Mám Yetiho 4x4 manuál, 2009 (MR2010), 1,8 (CDAA), motor vyroben 7.5.2009 :(. Po 90000 km žral olej a byl v říjnu 2013 na Škodováckou kulanci "opraven". Rozvody, ojnice (čep 23mm), písty. Podle faktury písty typu DF - poslední (nejnovější) verze vrtaných kroužků. Nyní mám najeto necelých 200000 km a olejový problém je zpátky. Spořeba je cca 1 litr na na nádrž (600km) - tj. asi tak 1,7l na 1000 km. Když to vidím napsaný, tak je do vlastně 1:50 s benzínem, skoro jak trabant :loool:. Nedávno vyměněn odlučovač, ten je OK. Takže mě čeká repase motoru. A teď babo raď (nebo teda spíš p2p,rayx....). Jak jí provést? Originál kroužky na DF, písty ponechat (a možná vydržet dalších 100000 km....) Originál kompletní písty DL se skládaným stírákem a nebo "mix" - dát kroužky DL se skládaným stírákem na původní písty DF. A zde nevím zda to jde... Písty mají stejný jmenovitý průměr 82,435mm, stejné šířky drážek (1,2 1,2 2,0), stejný čep 23mm. Ale nevím zda se liší jinde (odvod oleje od stíráku, průměry zápichů pro kroužky... Vím, že dost věcí bude záležet na stavu po otevření motoru, opotřebení a tak... Repase hlavy u "Pavlíčka" je víceméně jistota. Moc děkuji za radu a přeji spousty kilometrů s tímto jinak solidním motorem Tak už konečně včera došlo k rozebrání motoru.... Omlouvám se za horší fotky. Překvapil mě (kladně) stav motoru. Na rozdíl od některých zde prezentovaných motorů prakticky bez druhotných poškození. Ventily vypadají OK (hlava ale i tak jde na kontrolu a přetěsnění), válce OK (nejsou podřené, po celé ploše ještě viditelné stopy po honování, rozměry měřené mikrometrem 82,52 až 82,55mm - má být 82,51 až max 82,59). Písty jsou s indexem BN. Svíčky viz foto, všechny prakticky stejné. Napínák viz foto. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Březen 7, 2018 Sdílet Odesláno Březen 7, 2018 Hezký, tohle se těm co maj motory s DF moc dobře jistě nečte ... Ano, písty s BM nebo BN na konci jsou ty komplety DF včetně kruhů, které byly v 2016 změněny na DL se skládaným stírákem. Už máš rozmyšleno, jaký písty tam dáte, origo DL od koncernu nebo jejich levnější náhradu od KolbenSchmidt na 23mm čepy? Nebo pokud ty písty jsou OK dáš jen nové kruhy? Záleží jak na tom písty jsou ... Jinak můj osobní názor, za tohle vše a tedy i problémy CDAA a spol na původních 1,5mm stírácích můžou hlavně emisní normy, VAG to neotestoval před puštěním do výroby a pokud testoval a najel s tím motorem nějaké km, tak velmi dobře věděli, co se bude dít ... Kdo máte možnost si nalogovat jak na volnoběh tak za jízdy, za studena i na ohřátém motoru, skupinu 91 s řízením časování sací vačkové hřídele, bude asi nemile překvapen ... Internal EGR je to co nám kazí motory! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MichalJeti Odesláno Březen 7, 2018 Sdílet Odesláno Březen 7, 2018 Chci dát pouze kroužky, písty jsou OK, není na nich žádné opotřebení, pouze se musejí vyčistit. Otázka je, co za kroužky... Jestli "skládané" nebo řezané. Vrtané už neee. A propo, jaké jsou vlastně čísla těch správných kroužků? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.