ritorezky Odesláno Červenec 25, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 25, 2015 Ma nekdo čip od teto firmy na 150/154kw? mam 1.8t 110kw AUM, jsou varianty čipovani na 132rs/140/150kw,mel sem čip už na 132kw a dobry no :-) ale proč z toho nevymačkout vic :-) Tady je mail od Sportmotoru,rozdil proti rs: Dobrý den, děkuji za váš zájem o naše služby. Co se týká rozdílů, já jsem tomu věnoval před lety dost času a z katalogu náhradních dílů, jejich podrobnou kontrolou jsem zjistil, že motory 110 kW ARX/AUM a motory AUQ Octavia RS 132 kW jsou po mechanické stránce naprosto shodné, včetně turba a rozdíl je pouze v sofwaru v řídící jednotce motoru a sportovní výfuk u RS (proto je RS na 154kw a ARX/AUM na 150kW). Menší turbo měl starší motor 110 kW typ AGU (dodávaný do 07/2000), který měl i jiný, starší typ vstřikování a škrtící klapku ovládanou lankem. Takže proto motory ARX a AUM chipujeme na 150 kW, a to již od roku 2002. (seriový motor ARX je pro 4x4 a splňuje EURO3, motor AUM pro předokolku a splňuje EURO4) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
michal1181 Odesláno Červenec 29, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 29, 2015 Zdravim tenhle čip na 150kw má známej a je spokojenej,prej je sportmotor nejlepší,já taky uvažuju o čipu od sportmotoru na moji RS :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ritorezky Odesláno Červenec 31, 2015 Autor Sdílet Odesláno Červenec 31, 2015 znam už dalši 2 co to maj a prej spokojenost,tak asi do toho pujdu taky :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Červenec 31, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 31, 2015 Říct, že je nejlepší Sportmotor... Není nad individuálním chipem u kvalitního úpravce, asi tak :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Filos Odesláno Červenec 31, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 31, 2015 Mám a maximální spokojenost :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jirik01 Odesláno Srpen 9, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 9, 2015 A co cena??? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
motorpower Odesláno Srpen 18, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 18, 2015 Pro ty co potřebují turbokopanec od spodu správná volba. Změření vlastního výkonu už tak dobře nevycází , takový benzinový diesel. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest keenworth Odesláno Listopad 1, 2015 Sdílet Odesláno Listopad 1, 2015 Ahoj, rád bych se vás tu na něco zeptal. Máme v rodině 1.8T 4x4 rv 03 prakticky od novoty a hned se nechala chipnout... hrál si s ní tenkrát jakýsi pán, který se věnoval ladění motorů u škoda motorsportu... půl dne ji tam ladil a ve výsledku má 200 koní. To auto jede jako píchlá svině... od 2 tis otáček je kopanec a letí opravdu hrozně... Ted mám možnost koupit prakticky tu samou, jen je předělaná na LPG, a čip na 190 koní od sportmotor... jenže potom, co jsem se s ní projel, jsem měl pocit, jako kdybych seděl v autě bez čipu. Turbo bylo cítit až skoro od 3 tis ot. a to auto prostě nejelo ani zdaleka tak, jako ta naše... takže by mě zajímalo, má někdo zkušenost s čipem u LPG? Může to dělat plyn nebo je to normální u čipu od sportmotoru? Nevadilo by mi ani tak to, že tolik netáhla, spíš mi vadilo, že se zmátořila až skoro u 3 tis otáček. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
duke_luke Odesláno Listopad 1, 2015 Sdílet Odesláno Listopad 1, 2015 ahoj ,no nemyslim,ze chip moze za take chovanie. Mohol by teoreticky, ak bolo auto ladene a malo uz slabsiu spojku,tak mozno nedali plny tlak a krutak od spodu ..ale to len dohad.. Skor myslim,ze je zavada na aute, uteka niekde tlak atd...Ci ma vplyv LPG. ved jazdi bez prepnuta na LPG a uvidis,ako sa to chova. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laurin Klement Odesláno Listopad 2, 2015 Sdílet Odesláno Listopad 2, 2015 Chipem to klidne byt muze 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest keenworth Odesláno Listopad 2, 2015 Sdílet Odesláno Listopad 2, 2015 Zkoušel jsem přepnout čistě na benzín a chovalo se to prakticky stejně...ten turboefekt tam byl, ale až ve 3 tisících, což se mi nelíbí. Prodávající mi říkal, že původně tam měl od sportmotoru ten "slabší" čip a auto prý bylo živější, ale nerozumělo si to s plynem a ten se sám odpojoval při akceleraci. Takže to nechal přečipovat tím "silnějším" a s plynem to sice kamarádí, ale bohužel to jede až od 3t/ot. Pročítal jsem tady recenze na sportmotor a dost to tu lidi chválí. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tommy23 Odesláno Duben 14, 2018 Sdílet Odesláno Duben 14, 2018 Chtěl bych nechat chipnout svoji 1.8 Turbo aum, co byste doporučili a proč? Cimbu nebo tpower racing. Mám tam lpg... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Duben 14, 2018 Sdílet Odesláno Duben 14, 2018 A proč ne SGS motorpower? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tommy23 Odesláno Duben 15, 2018 Sdílet Odesláno Duben 15, 2018 Na to jsem popravdě ani nekoukal a hlavně jsem o tom neslyšel. U cimbu se mi libi ze děla pouze skodovky a bude tomu trochu rozumět, na druhou stranu co jsem se s nim bavil, tak mi tvrdil, že na brzdy stejně nameri každý jiný vykon a ze to není směrodatné to se mi trochu nezdá.. taky mění řidiči jednotku kus za kus a nevím zda by to šlo případně někdy vrátit zpět... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Duben 15, 2018 Sdílet Odesláno Duben 15, 2018 Motorpower je odsud z fóra a ohledně 1.8T bych k nikomu jinému nejel. To, že Cimbu dělá Škodovky, neznamená, že dělá kvalitně. O kvalitě už něco vypovídá i to, že mění jednotky a neladí každé auto individuálně, což motorpower dělá. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tommy23 Odesláno Duben 15, 2018 Sdílet Odesláno Duben 15, 2018 Přesně toto mě zarazilo, s tou výměnou jednotky a prave proto už nemám chip od nej v autě. Koukal jsem, že motorpower děla i o hodně lepší auta než je jen "stará" Octavka. Zkusím se sním spojit a pobavit se o tom trochu. Jinak tpower racing také ne? Jinak jsem akorát nenašel u motorpoweru hodnoty krouticiho momentu a taky zda by mi moje AUM ladil stejně jako AUQ když motory jsou totožné. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Duben 15, 2018 Sdílet Odesláno Duben 15, 2018 O Tpower toho moc nevím, kdysi jsem četl nějakou negativní recenzi. Známý u nich byl s TDI a do jednotky mu nahráli jiný SW. Kr. moment se běžně pohybuje kolem 300Nm, podobné hodnoty má i motorpower. AUM vs AUQ, nevím, jestli je tam opravdu rozdíl ve výfuku (ale vím, že se dělají i užší downpipe pro 1.8T, jestli AUM má zrovna tu užší nevím), ale někde nalezneš pro AUM jiné hodnoty než pro AUQ, každopádně je zbytečné tohle řešit. Rozhodně je lepší jet ke kvalitnímu úpravci, který má třeba nižší hodnoty, než k někomu, kdo slíbí hory doly a kvalita je ta tam. Na hodnoty výkonu se vybodni, těch pár koní navíc nepoznáš, největší rozdíl dělá krouťák. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tommy23 Odesláno Duben 15, 2018 Sdílet Odesláno Duben 15, 2018 Me prave vůbec nejde o vykon, to je to poslední co bych tady honil bude mi milejsi přesně jak říkáš kroutak, když to proste seslapnu ať to ma zátah, jestli tam je 180, 190 nebo 200 koni mi je jedno. Hlavně aby to jelo v nejpoužívanějším spektru otáček 2,5 - 4,5 pak už to muže být víceméně série. Zkusím mu po víkendu zavolat a uvidíme na čem se případně domluvíme. Doufám, ze nebude pak problém s LPG, vstriky mám menene již, reduktor nový a silnější, trubky údajně 8mm. Výfuk mám udělaný od Laityngu, stred pryč a vzadu Sportovni. Když mi ho dělali tak říkali, ze to není jako na klasickou 1.8 turbo, ale jako ma RSo, že navazuje jinak v jiných místech či co.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.