Přejít na obsah

chip od Sportmotor


Doporučené příspěvky

Ma nekdo čip od teto firmy na 150/154kw?

mam 1.8t 110kw AUM, jsou varianty čipovani na 132rs/140/150kw,mel sem čip už na 132kw a dobry no :-) ale proč z toho nevymačkout vic :-)

 

Tady je mail od Sportmotoru,rozdil proti rs:

 

Dobrý den,

 

děkuji za váš zájem o naše služby.

 

Co se týká rozdílů, já jsem tomu věnoval před lety dost času a z

katalogu náhradních dílů, jejich podrobnou kontrolou jsem zjistil, že

motory 110 kW ARX/AUM a motory AUQ Octavia RS 132 kW jsou po mechanické

stránce naprosto shodné, včetně turba a rozdíl je pouze v sofwaru v

řídící jednotce motoru a sportovní výfuk u RS (proto je RS na 154kw a

ARX/AUM na 150kW).

 

Menší turbo měl starší motor 110 kW typ AGU (dodávaný do 07/2000), který

měl i jiný, starší typ vstřikování a škrtící klapku ovládanou lankem.

 

Takže proto motory ARX a AUM chipujeme na 150 kW, a to již od roku 2002.

(seriový motor ARX je pro 4x4 a splňuje EURO3, motor AUM pro předokolku

a splňuje EURO4)

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
Guest keenworth

Ahoj, rád bych se vás tu na něco zeptal. Máme v rodině 1.8T 4x4 rv 03 prakticky od novoty a hned se nechala chipnout... hrál si s ní tenkrát jakýsi pán, který se věnoval ladění motorů u škoda motorsportu... půl dne ji tam ladil a ve výsledku má 200 koní. To auto jede jako píchlá svině... od 2 tis otáček je kopanec a letí opravdu hrozně... Ted mám možnost koupit prakticky tu samou, jen je předělaná na LPG, a čip na 190 koní od sportmotor... jenže potom, co jsem se s ní projel, jsem měl pocit, jako kdybych seděl v autě bez čipu. Turbo bylo cítit až skoro od 3 tis ot. a to auto prostě nejelo ani zdaleka tak, jako ta naše... takže by mě zajímalo, má někdo zkušenost s čipem u LPG? Může to dělat plyn nebo je to normální u čipu od sportmotoru? Nevadilo by mi ani tak to, že tolik netáhla, spíš mi vadilo, že se zmátořila až skoro u 3 tis otáček. :wacko:

Odkaz ke komentáři
Guest keenworth

Zkoušel jsem přepnout čistě na benzín a chovalo se to prakticky stejně...ten turboefekt tam byl, ale až ve 3 tisících, což se mi nelíbí. Prodávající mi říkal, že původně tam měl od sportmotoru ten "slabší" čip a auto prý bylo živější, ale nerozumělo si to s plynem a ten se sám odpojoval při akceleraci. Takže to nechal přečipovat tím "silnějším" a s plynem to sice kamarádí, ale bohužel to jede až od 3t/ot.

Pročítal jsem tady recenze na sportmotor a dost to tu lidi chválí.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...

Na to jsem popravdě ani nekoukal a hlavně jsem o tom neslyšel. U cimbu se mi libi ze děla pouze skodovky a bude tomu trochu rozumět, na druhou stranu co jsem se s nim bavil, tak mi tvrdil, že na brzdy stejně nameri každý jiný vykon a ze to není směrodatné to se mi trochu nezdá.. taky mění řidiči jednotku kus za kus a nevím zda by to šlo případně někdy vrátit zpět...

Odkaz ke komentáři

Přesně toto mě zarazilo, s tou výměnou jednotky a prave proto už nemám chip od nej v autě. Koukal jsem, že motorpower děla i o hodně lepší auta než je jen "stará" Octavka. Zkusím se sním spojit a pobavit se o tom trochu. Jinak tpower racing také ne? Jinak jsem akorát nenašel u motorpoweru hodnoty krouticiho momentu a taky zda by mi moje AUM ladil stejně jako AUQ když motory jsou totožné.

Odkaz ke komentáři

O Tpower toho moc nevím, kdysi jsem četl nějakou negativní recenzi. Známý u nich byl s TDI a do jednotky mu nahráli jiný SW. Kr. moment se běžně pohybuje kolem 300Nm, podobné hodnoty má i motorpower. AUM vs AUQ, nevím, jestli je tam opravdu rozdíl ve výfuku (ale vím, že se dělají i užší downpipe pro 1.8T, jestli AUM má zrovna tu užší nevím), ale někde nalezneš pro AUM jiné hodnoty než pro AUQ, každopádně je zbytečné tohle řešit. Rozhodně je lepší jet ke kvalitnímu úpravci, který má třeba nižší hodnoty, než k někomu, kdo slíbí hory doly a kvalita je ta tam. Na hodnoty výkonu se vybodni, těch pár koní navíc nepoznáš, největší rozdíl dělá krouťák.

Odkaz ke komentáři

Me prave vůbec nejde o vykon, to je to poslední co bych tady honil bude mi milejsi přesně jak říkáš kroutak, když to proste seslapnu ať to ma zátah, jestli tam je 180, 190 nebo 200 koni mi je jedno. Hlavně aby to jelo v nejpoužívanějším spektru otáček 2,5 - 4,5 pak už to muže být víceméně série. Zkusím mu po víkendu zavolat a uvidíme na čem se případně domluvíme. Doufám, ze nebude pak problém s LPG, vstriky mám menene již, reduktor nový a silnější, trubky údajně 8mm.  Výfuk mám udělaný od Laityngu, stred pryč a vzadu Sportovni. Když mi ho dělali tak říkali, ze to není jako na klasickou 1.8 turbo, ale jako ma RSo, že navazuje jinak v jiných místech či co..

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...