Přejít na obsah

Rozvody


Doporučené příspěvky

Tak jsem nechal dneska vyměnit ve své Octavia 2.0 FSI spoustu věcí, tak jenom pro představu:

- výměna rozvodů (řemen + kladka)

- výměna klínového řemenu

- výměna rětězu + napínače

- výměna termostatu

- výměna svíček NGK

 

Cca den práce. Největší odrb je sundat časování vačky, drželo to tam jak sviňa. Výměna termostatu je opravdu zažitek, musí dolů spousta věcí a není tam zrovna místo. Při výměně rětězu je nutné objednat také nové těsnění pod ventilové víko. Rozhodně doporučuji neměnit rozvody po 180 tisících. Jsou případy kdy už po 120t prasknul rěmen.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Prosím vás je u kodu motoru BVY měnit celý komplet termostat (tzn celý ten plast s konektorem - stojí od 2ky nahoru) nebo stačí jen pružný díl http://www.cc-autodily.cz/skrin-termostatu-2 ?

Nebo je nejlepší vzít jak skřín termostatu tak termostat samotný?

 

Díky moc. Jo a kdybyste přihodili poznatek kolik času to v servisu zabere ta výměna tak jsem nejvíc happy :)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...