Přejít na obsah

Modelový rok 2017


160R

Doporučené příspěvky

Dnes sa opicia vsetci po vsetkych a ako bol trebars zo zaciatku aj u Fordu nezmyslom trojvalec ecoboost pri Focuse,dnes je v nom vo verzii 74 a 92 kw najpreferovanejsim motor.Ja si myslim,ze u Octavie tomu moze byt obdobne a Skodovka,resp.koncern VW to dobre vie a preto ide tymto smerom,aj ked koncernova klientela primarne preferuje TDI motorizacie,bude to urcite zaujimave.

Odkaz ke komentáři

Když nechceš u Focusu dýchavičnou atmosférickou 1.6 v základní výbavě, anebo zase dražší 1.5 EcoBoost, tak ti nic jiného nezbývá. Tudíž to ve skutečnosti není preference - nemáš totiž na výběr. Za všechno se poděkujte emisnímu šílenství. Pokud škodovka přestane dodávat 1.2 TSI, tak také nebudeš mít na výběr. Seat třeba zatím drží u Ibizy jak 1.0 TSI, tak i 1.2 TSI. Přičemž ve výkonové variantě 81 kW je 1.0 TSI o deset tisíc dražší než 1.2 TSI 81 kW... Samozřejmě v identické výbavě.

Odkaz ke komentáři

1.2 nebo 1.0, to je prašť jak uhoď. Když může dávat BMW tříválec do trojkové řady, proč by ho nemohla mít Fabia, Rapid nebo Octavia. Kdo jde po základní motorizaci (což bude asi většina běžných zákazníků malých levných modelů), tomu to bude jedno a kdo kouká po trošku solidním motoru, tak stejně sáhne po něčem z opačného konce nabídky (a Octavia nebo Superb tu alternativu nabízet budou) ;)

Odkaz ke komentáři

no právě, že tuším, že to základní motorizace nebude ..... jestli zůstane 1,0 MPi, pak 1,0 TSI a dál ..... nic, krom nafty, pokud do toho půjde nový 1,5 TSI? obávám se že nee, navíc ho ještě nikdo neviděl a cena 1,4 TSI v Rapidu je opět, jak jinak, obludná

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

To s těma odrazkama ve dveřích si někdo dělá prdel, ne? Kdo doprčic tohle vymýšlí? Ještě mohli dát zase švihadla i do předních dveří a klasicky zámek na kufr. A příplatek za menší motor, se fakt podělám z tohodle.

A proč není u motoru možnost volby? Zas mi někdo nutí nějakého litrového sráče. Padá na mě z celkového vývoje depka :-(

Odkaz ke komentáři

Mně spíš přijde divné, že tam nějaké jsou, když bývají nesmyslně prakticky v půlce dveří. Už kvůli tomu je jedno, jestli je tam odrazka nebo světýlko. Mě tohle fakt netrápí. Spíš bych tam chtěl ten deštník dřív než v 32KT.

 

Životadárný CO2 je prý zločincem, lidi ekoteroristy volí, tak co se divíte litrovým motorům.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

@marekczek:

 

To jako vážně? Zdroj?

 

EDIT: aha, takže co koukám na etku tak asi jen opět marekczekova unáhlená hater reakce. Vypadá to totiž, že 312 jen pro TDI verzi a tam při jejím výkonu to opravdu bohatě stačí (do obdobně výkonné 1.8 TSI se dává od začátku).

Upraveno uživatelem iphonik4
Odkaz ke komentáři

@marekczek: To jako vážně? Zdroj? EDIT: aha, takže co koukám na etku tak asi jen opět marekczekova unáhlená hater reakce. Vypadá to totiž, že 312 jen pro TDI verzi a tam při jejím výkonu to opravdu bohatě stačí (do obdobně výkonné 1.8 TSI se dává od začátku).

tdi verze měla 340 mm brzdy a bylo to akorát. u 1.8 je 312 taky málo. ono těch cca 135kw je docela dost už ...

ne hejt to není, spíš čumím proč zase šetří, když to takhle bylo 2 roky a nějak to fungovalo...

 

podívej se nejdřív na prodeje obyč RS a většina je TDI...

Upraveno uživatelem marekczek
Odkaz ke komentáři

Martine, v tomhle konretnim pripade ale ty brzdy byly na 180 benzin naprosto predimenzovane.

 

Mareczku ano. Vetsina jsou TDi, ale stojim si za tim, ze ty 340 byly pro TDicko naprosto zbytene predimenzovane brzdy. Asi jen na to koukas z cisel a pocitu, ale uz to par lidi psalo z vlastni zkusensti. Mezi 312 a 340 poznas skutecny rozdil jen na tracku a tam nikdo s dieselem snad nepojede. Ma stejne vic neduh na okruh. Spis by me Skodovka nasrana, kdyby do RS220 (obyc benzinu) zacla davat 340. Benzin si kupuji lide na pozitek. TDi si kupuji obchodaci na sluzebky. Ti to v provozu nepoznaji ani nahodou.

 

A 1.8 TSI ma vyborne brzdy. A pokud se nepletu, tak 340mm pouziva Cupra s 280 a vic konema. Dieselova RS ma o minimalne 100 koni mim :D a stejne brzdy? Byl to od zacatku nesmysl. Meli na tomhle usetrit na zacatku a radsi pridat nekde v interieru (treba prepinac svetel z Golfu a dalsi blbosti). A berte to tak, ze od MY2017 bude s performance selectorem ve vybave i DCC. Takze zas tam hosi pridaj.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Upraveno uživatelem iphonik4
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
    • Zdravím, začala mi skákat závada airbagů, na diagnostice to píše tyto chyby viz. foto. Mate s tím někdo zkušenost? Diky za rady… 
×
×
  • Vytvořit...