Přejít na obsah

Koroze - pravý přední práh


Doporučené příspěvky

Ahojte,

 

chtěl jsem se jen podělit o zajímavou zkušenost popř. zeptat se, zda-li náhodou nemáte někdo stejný problém. Auto, viz. podpis a při přezouvání kol jsem si všiml koroze u pravého předního kola - práh.

Již opraveno, Škoda to bude ještě posuzovat, nicméně viděl jsem fotky po demontáži a byl jsem docela překvapen, jak moc to tam bylo zasaženo. Nicméně údajně se s tím ještě nesetkali....tak že by ojedinělý problém ?

 

 

 

 

 

post-4250-0-94166200-1461610643_thumb.jpg

post-4250-0-81985400-1461610648_thumb.jpg

post-4250-0-99199500-1461610652_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Jestli jsi měl auto od nova tak nevím, jinak někdo z předchozích majitelů parkoval někde u stromu a nečistil prostor a plastovým podběhem , prach a vlhko udělaly své. Pak to někdo vyčistila neošetřil. Rez tam už zůstala. Na své oktě to pravidelně čistím kdy přezouvám kola. Už jsem viděl i oktu, která byla zhnilá do půl sloupku.

Honza

Odkaz ke komentáři

Pokud je to auto pravidelně servisované ve značkovém servisu, nic nebrání opravě na záruku.

Určitě to není ojedinělý případ (mě před lety na O2 měnili dveře, kapotu a lakovali půl auta), holt se majitelé O2 a O3 musí smířit s tím, že tyto vozy již nemají kvalitu včetně povrchové ochrany jako O1! Náhodně jsem byl minulý týden v jedné lakovně a tam stálo několik O2 a YETY na opravu koroze. Tady musím říct, že ani ty zástěrky by moc nepomohly, nevím, kdo je udělal tak nesmyslně krátké. Naštěstí jsou u O3 zase delší (dávám na každé auto). H

Odkaz ke komentáři

Jsem uživatelem/majitelem od novoty...L&K výbava, o zástěrkách jsem neměl tušení....jdu si je tam dát, díky za tipy.

Jinak prostor jsem tam čistil zrovna "nedávno", měl jsem dole celý podběh asi 2 roky zpět, kvůli alarmu. Žádná velká hrůza to nebyla, ale pravda je, že něco se tam přeci jen drží. Safra to by měli mít předepsaný servisní úkon v servisech tohleto....

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...

Já mám také prahy na výměnu-kolik taková sranda může stát-výměna prahu+ materiál+lak

 

Na výměnu ? "Oprava" s výměnou blatníku u mne byla naceněna myslím něco mezi 10-15 tisíc. Ale jak říkám, to byla oprava s tím, že se měnil přední blatník....prý jsou lepené.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 4 měsíce později...
  • o měsíc později...
  • o 5 měsíců později...
  • o 4 měsíce později...

Ahojte,

 

chtěl jsem se jen podělit o zajímavou zkušenost popř. zeptat se, zda-li náhodou nemáte někdo stejný problém. Auto, viz. podpis a při přezouvání kol jsem si všiml koroze u pravého předního kola - práh.

Již opraveno, Škoda to bude ještě posuzovat, nicméně viděl jsem fotky po demontáži a byl jsem docela překvapen, jak moc to tam bylo zasaženo. Nicméně údajně se s tím ještě nesetkali....tak že by ojedinělý problém ?

 

 

 

 

 

 

Čau,

 

mě se vytvořily puchýřky na pravé a levé straně, vždy mezi zadním blatníkem a zadním nárazníkem - tam, kde O2 reznou.

Je nějaká šance to vyreklamovat na záruku? V servisní knížce jsem četl "neprorezivění karoserie, a to po celkovou dobu 12 let ode dne převzetí kupujícím (tj. 2 roky základní záruky + 10 let prodloužené záruky za dále stanovených zvláštních podmínek - viz kapitola II bod 5)."

 

Zkoušeli jste to někdo na toto uhrát? Mám chuť s tím zajet do škodovky a optat se na to. Máte někdo zkušenost?

Díky

Odkaz ke komentáři

Jednoduše, první podmínka kterou musíš splnit pro uplatnění této záruky je, že musíš mít kompletně vyplněnou servisní knížku, a zároveň splněny veškeré servisní úkony v autorizovaném servise. Pokud toto nemáš, nemá cenu to vůbec zkoušet.

 

Pokud tuto podmínku splníš, můžeš to zkusit ale spíš si myslím že to zamítnou z důvodu mechanického poškození.

A i kdyby to udělali, tak co si budem nalhávat tak většinou lakovny v autorizovaných servisech nemají úplně dobré recenze.

Uplně vidím opravu způsobem, jen to zlehka odrbkat ocelovým kartáčem, na to najebat nějakou chemii, prásknout plastizol a lak.

Nedělám si iluze o tom, že by se s tím piplali do detailu což je u koroze potřeba takže za dva roky to tam máš znova.

 

Můj názor, pokud si chceš auto nechat, svěř to kvalitnímu lakýrníkovi který si s tím vyhraje i za tu cenu že to bude něco stát.

Pokud máš v plánu auto v horizontu několika let prodat, tak to může udělat kdokoliv.

 

edit: až teď jsem si všiml, že řešíš zadní blatník u nárazníku, tam se samozřejmě plastizol nedává.

Upraveno uživatelem header009
Odkaz ke komentáři
Guest tomxass

Nemam dlho O2, chcem sa opytat.

Niekedy som mal Golf 4 a ten mal pod blatnikom molitan, ktory nasaval vodu a po rokoch zacali blatnik hrdzaviet.

Ako je na tom O2?

Pytam sa skor do buducna, planujem mat auto na dlhsi cas a predist tomu.

Podbehy som cistil na jar.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Jestli máš Golfa IV, radši si ho nech hele... je to ještě poctivý auto, sám mám obdobný koncern z těch let... Už jsem přemýšlel o výměně za OCT 2, nicméně chodím za kamarádem do lakovny a když vidim ty pár let starý oktávky, jak jsou shnilý jak brambory, rád si svoje stařičký auto nechám. Dvojky jsou na tom s ochranou bídně, je to ojebaný jak jen to jde. V práci máme dvouletou fábii a ona už co? No začíná korodovat na exponovaných místech (hlavně vědět kam se podívat :) ). Čím novější = tím nižší životnost. Bohužel.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...