Přejít na obsah

Studený start a zvýšené otáčky po nastartování


Doporučené příspěvky

Zdravím všechny,

 

je tu někdo, kdo má po nastartování hladký chod? Mně to po nastartování různě mění otáčky a i trochu vibruje, po cca 20 vteřinách se vše uklidní a spadnou otáčky na volnoběh, pak už běží sametově. Po nastartování mám ale pokaždé pocit, jako kdybych natankoval nekvalitní benzín, což se mi nezdá, tankuju u kvalitních značkových pump. Pokud tankuju podruhé během dne je vše OK, horší to je, pokud nejedu např. 2 dny. Pokud někdo stojí vedle auta, tak se mu zdá, jako by to ani nebylo nový auto.

Mám najeto cca 4.000 km a dělalo to už od prvních nastartování.

Někde na netu jsem četl, že je to tak schválně nastaveno kvůli emisím-je to možný? Brácha má 1,2 tsi a vše je OK.

 

Máte to stejné? Díky za odpověď.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Ano je to kvůli emisím.

 

panove chtěl bych se zaptat - když startuji studeny motor tak když naskoči , starter ma zvuk jako by ještě chvilinku točil pak zvuk utichne při dalších startech už to neděla jen vždy při startovani studeneho motoru je to normalni? ma to tak byt? motor 1,4 TSI

děkuji

 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

 

panove chtěl bych se zaptat - když startuji studeny motor tak když naskoči , starter ma zvuk jako by ještě chvilinku točil pak zvuk utichne při dalších startech už to neděla jen vždy při startovani studeneho motoru je to normalni? ma to tak byt? motor 1,4 TSI

děkuji

 

Mám stejný problém....

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

dával jsem kvůli tomu na "reklamaci" svého Yetiho. dělalo mi to vždycky na jaře a na podzim. v létě a v zimě nikdy (souvisí to s okolní teplotou). diagnostika nikdy nic neukázala. vždycky to trvalo tak 40 vteřin a pak se to samo vrátilo do normálu.

pěkně je to slyšet na tomhle videu:

ve škodovce mi bylo sděleno, že se jedná o předehřev katalyzátoru kvůli emisím. takže je to normální. dokonce mi ukázali pokyny přímo z automobilky, kde bylo napsáno: "vysvětlete zákazníkovi, že snižovaní emisí je důležitější, než hrubý chod motoru krátce po startu" :palec:
řešil jsem to tak, že jsem vždycky tu necelou minutu čekal než to přestane, protože když se rozjedete hned, tak motor strašně cuká a nemá výkon.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Dobrý den,

mám možnost koupit octavii, r.v. 1/2014. Má najeto 34 000 km. V 15 a 30 tisících kilometrů byla na pravidelné servisní prohlídce.

Akorát když jsem byl na prohlidce, majitel nastartoval studený motor a udělal tento zvuk

Prý to dělá jen když to je studené, a to měl auto v garáži - pravda, teplo tam nebylo.

Je to vážná chyba, nebo bych to měl vzít?

Děkuji za odpověď.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
    • twl by me jeblo a zaroven zajimalo kolik by zachranilo PPF nastesti se to nedozvime
    • BUBUTECH, vedel by si dat vyrobit 2ks tych gumenych veci ? Mam vsetky suciastky ale tie stople co tu mas model sa uz nikde nedaju kupit a nemam nikoho co by mi to vytlacil na 3d tlaciarni. Dik za odpoved.
×
×
  • Vytvořit...