Přejít na obsah

Eibach Bilstein B12 a Eibach stabilizator


Daniel20

Doporučené příspěvky

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli někdo nemá:

 

Mám O1 RS.

 

https://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-1u-96-10/podvozek/tlumice-pevne/eibach-bilstein-b12-sportline-pevny-podvozek-skoda-octavia-1-8-20v-1-8t-1-9-tdi-2-0-mpi-3348.html

A

https://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-1u-96-10/podvozek/stabilizatory/eibach-anti-roll-kit-predni-22mm-stabilizator-vw-golf-bora-skoda-octavia-seat-leon-toledo-audi-a3-tt-1670.html

 

Zajímalo by mě jaké to bude, jak moc se to sníží a přitvrdí, jaký rozdíl bude mezi 22 a 25mm stabilizátorem.

Chtěl bych to ještě trochu přitvrdit, zatím mám silentbloky z TT (ty kulaté) a eibach -30. Na stk mi řekli, že mám špatné tlumiče, takže bych to vyměnil rovnou celé, se stabilizátorem mám taky docela problém, takže spíš zvažuji jeho výměnu. Jaký význam má, když je na tlumič nebo na rameno.

 

 

 

Další věc co by mě zajímala jsou brzdy, mám sérii 312 ale no není to žádný zázrak. Takže by mě zajímalo jestli stačí vyměnit kotouče a desky a jak moc se zlepší brzdný účinek (teď mám asi 23.4mm) nebo padne volba na čtyřpístky z cupry. A tady by mě zajímalo jak tam ty brzdy pasují, jestli tam musím dat podložky (mám kolo ET35). Spíš celkově výhody a nevýhody těch čtyřpístků. A jestli má cenu je koupit nebo vyměnit jen kotouče a desky.

Odkaz ke komentáři

S kolama pod Bremba je to různý, nezáleží jenom na ETčku, ale taky na tloušťce paprsků. 35 by se vejít mohlo, ale chce to vyzkoušet. Trochu sem se po tom pídil a zjistil sem, že bych musel vyměnit obě sady kol, na což se můžu vysrat. Navíc problémy se schánením kotoučů, to za to nestojí. Když dáš nějaký lepší desky brzdnej účinek se zlepší.
Dávat na RS podvozek uchycenej za rameno je trochu chcaní proti větru. Soudruzi ze škodovky to tam takhle nevymysleli z rozmaru ;) .

Odkaz ke komentáři

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli někdo nemá:

 

Mám O1 RS.

 

https://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-1u-96-10/podvozek/tlumice-pevne/eibach-bilstein-b12-sportline-pevny-podvozek-skoda-octavia-1-8-20v-1-8t-1-9-tdi-2-0-mpi-3348.html

A

https://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-1u-96-10/podvozek/stabilizatory/eibach-anti-roll-kit-predni-22mm-stabilizator-vw-golf-bora-skoda-octavia-seat-leon-toledo-audi-a3-tt-1670.html

 

Zajímalo by mě jaké to bude, jak moc se to sníží a přitvrdí, jaký rozdíl bude mezi 22 a 25mm stabilizátorem.

Chtěl bych to ještě trochu přitvrdit, zatím mám silentbloky z TT (ty kulaté) a eibach -30. Na stk mi řekli, že mám špatné tlumiče, takže bych to vyměnil rovnou celé, se stabilizátorem mám taky docela problém, takže spíš zvažuji jeho výměnu. Jaký význam má, když je na tlumič nebo na rameno.

 

 

 

...ty tlumiče jsou už pro moc velký snížení, to už nevyjde na plechovou nápravu,pro tuto konfiguraci už jsou pořeba R32 těhlice pokud možno i s ramenama

...ten stabilizátor na tlumič má význam ten, že u normální nesnížené nápravy vede nad poloosou a je přes malou kost přišroubovaný do ramene...ale u snížené nápravy by toto při propružení zasahovalo do poloosy, tak je stabik veden mezi poloosou a ramenem a uchycen do tlumiče...

Odkaz ke komentáři

...s tím ST mám blbou zkušenost, že fungoval uplně špatně,zlepšení nastalo až po výměně pružin ale bylo to na Golfu...na oktávě to může fungovat zas třeba jinak...

..klidně ten první....ten se jeví dobře i s tím stabikem akorát k němu má správně patřit R32 podvozek protože jinak to bude technicky špatně...

Odkaz ke komentáři

Hele vůbec bych neřešil takový kraviny a dal bych na RS co na RS patří, tudíž Bilstein B8 tlumiče s uchycením na stabík k tomu nějaký sportovní pružiny dle tvý volby a stabík spravit, pokud s nim máš nějakej problém, protože ten "sportovní stabík" uchycenej za rameno < origo RS stabík

 

akorát k němu má správně patřit R32 podvozek protože jinak to bude technicky špatně...

?? a to jako proč?

 

Odkaz ke komentáři

Přesně nad tím teď uvažuji taky, že asi koupím jen RS tlumiče, pružiny už mám eibach -30, a se stabilizátorem zatím nevím musím tam mít hodně velké silentbloky ať to nevrže ale zatím mam už asi měsíc klid. Zase se mi nechce zkoušet něco z čeho bych byl pak zklamaný, že to tam nepasuje nebo nefunguje.

 

Jak víš, že to je B8 ?

 

A když nad tím tak přemýšlím, nevíte náhodou jaký podvozek má cupra a TT? Jestli má třeba tlumiče, pružiny jako RS nebo je to úplně něco jiného, vím že má plné silentbloky a kované ramena.

Odkaz ke komentáři

 

 

 

?? a to jako proč?

 

...proč? ..mrkni někdy na nějakou sníženou oktávku, jak má ramena přední nápravy...

...aby náprava fungovala jak má, mají být ramena mírně vyvěšena nebo max. rovně ale to už je limit...ale většina sníženců je má opačně..náprava pro přední náhon má mít geometrii nastavenou na nulu nebo malý rozběh a při propružení mají ramena stahovat přes řízení těhlice do nuly nebo sběhu...pokud jsou ramena opačně u velkého snížení, tahají to do rozběhu a auto je nestabilní a v zatáčkách si nemůžeme dovolit to, co se správnou geometrií...jasně, na silnici nejsme závodníci ale konstrukčně je to takhle určeno..

 

 

A když nad tím tak přemýšlím, nevíte náhodou jaký podvozek má cupra a TT? Jestli má třeba tlumiče, pružiny jako RS nebo je to úplně něco jiného, vím že má plné silentbloky a kované ramena.

...a hlavně těhlice s prodlouženým krčkem pro otočák, takže dovolí větší snížení při zachování geometrie...

post-39620-0-96403700-1477854176_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

...proč? ..mrkni někdy na nějakou sníženou oktávku, jak má ramena přední nápravy...

...aby náprava fungovala jak má, mají být ramena mírně vyvěšena nebo max. rovně ale to už je limit...ale většina sníženců je má opačně..náprava pro přední náhon má mít geometrii nastavenou na nulu nebo malý rozběh a při propružení mají ramena stahovat přes řízení těhlice do nuly nebo sběhu...pokud jsou ramena opačně u velkého snížení, tahají to do rozběhu a auto je nestabilní a v zatáčkách si nemůžeme dovolit to, co se správnou geometrií...jasně, na silnici nejsme závodníci ale konstrukčně je to takhle určeno..

...a hlavně těhlice s prodlouženým krčkem pro otočák, takže dovolí větší snížení při zachování geometrie...

 

Takže kovaná ramena by pomohla?

Odkaz ke komentáři

Lumen: jako myslím si, že si oproti rs stabíku nepomůžeš, sice budeš mit silnější stabík, ale zase se ti bude míň zkrucovat, takže rozdíl v síle, která bude působit na kola bude podobnej.

trhan: Máš pravdu, ale my se tady nebavíme o nějakym extra snížení 20mm oproti RS, kolik ti to na dýlce ramene udělá? 4° ?

Odkaz ke komentáři

....to je fakt ....taky RS je proti sérii snížený jen o 15mm ?? ...ale to stopro nevim...abych nekecal..

..já dal na Golfu tlumiče 40/40 a už to bylo v háji....a i teď s erkovým podvozkem je to naknap....ale jízdní vlastnosti uplně jinde...a to je tam TDI čili auto těžký na předek...

Odkaz ke komentáři

Mělo by bejt 15mm oficiálně, ale čet sem, že lidi naměřili spíš 20mm rozdíl. I mě osobně přijde, že je to víc než těch 15.

Ale jo, náprava z R32, 4písty z cupry, to by bylo fajn.... ale pak si stejně bude v zatáčce zadní náprava dělat co chce :D


Jak víš, že to je B8 ?

 

 

Bilsten má řady tlumičů B4 (přebalovanej dvouplášť náhrada série), B6 (tužší jednoplášť pro nesnížený auta), B8 (tužší jednoplášť pro snížený auta).
B12 co jsi posílal je pouze B8 tlumič s pružinama od Eibachu.

Odkaz ke komentáři

Takze to bude asi teda B8 tlumice(orig), eibach -30(ty uz mam ted a zda se mi ze jsou stejne jako orig co tam byly vyskove i tuhostne) a ten stabilizator necham byt dokud se neco nestane ale kdyz uz bych chtel menit tak ten eibach 22 na ramena by sel? Nebo ten R32 ma 23 na tlumic?

RS ma vzadu stabilizator? Nefunguje cela naprava jako stabilizator? Vsimnul jsem si ze v te naprave je jeste jedna tycka. Ctyrkolka ma vzadu stabilizator to vim ale co predokolka. A pokud by tam sel dosadit tak v cem by to pomohlo nebo naopak uskodilo?

Odkaz ke komentáři

Tak podle mě by měla pasovat zadní náprava z 4x4 normálně, ale ověřené to nemám. Mě právě zaujala to s tou nápravou z golfu r32 chtěl bych vzadu něco lepšího než torzní nápravu a tak jsem přemýšlel o nápravě právě z 4x4. Taky by mě zajímalo, jestli je za z r32 ještě nějak rozdílná oproti obyč 4x4.

Odkaz ke komentáři

Já si zase myslím, že ty podélný ramena se normálně dají do stávajícího uložení a namontuje se pomocný rám, tam nevím, jestli bude uchycení i u předokolky, a zbytek už se montuje na pomocný rám a přímo na ramena. Nejsem žádnej odborník, takže se určitě s nikým nechci hádat, ale líbilo by se mi mít vzadu víceprvek a pokud by to bylo "plug and play", tak by i cenová náročnost byla dost malá.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...