Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Kdyby to někomu při domácím bádání pomohlo, udělal jsem přes VCDS log před úpravou, kdy to nepravidelně házelo chybu.

079 Charge press. ctrl.; adapt. higher than max. threshold 0.78 %
080 Charge Pressure Actuator; acknowledgment 4.429 V
081 Charge pressure actuator; actual position 0.00 %
082 Charge pressure actuator; adaptation for lower stop 4.424 V
083 Charge pressure actuator; adaptation for upper stop 0.870 V
084 Charge pressure actuator; operating status Operating mode
085 Charge pressure actuator; specified position 0.00 %
086 Charge pressure actuator; specified value 0.00 %
087 Charge pressure control; less than min. threshold adaptation 0.78 %
088 Chg. press. ctrl. valve; sensor voltage max. value 4.489 V

A po úpravě v servisu :

079 Charge press. ctrl.; adapt. higher than max. threshold 0.78 %
080 Charge Pressure Actuator; acknowledgment 3.506 V
081 Charge pressure actuator; actual position 1.10 %
082 Charge pressure actuator; adaptation for lower stop 3.550 V
083 Charge pressure actuator; adaptation for upper stop 0.870 V
084 Charge pressure actuator; operating status Operating mode
085 Charge pressure actuator; specified position 0.00 %
086 Charge pressure actuator; specified value 0.00 %
087 Charge pressure control; less than min. threshold adaptation 0.78 %
088 Chg. press. ctrl. valve; sensor voltage max. value 3.614 V

Je zřejmé, že proběhlo seřízení na dolním dorazu klapky z 4,42V na 3,55 V. Podle ODISU by tato hodnota při seřízení měla být v rozsahu 3,50-3,58 V. Je tam tedy docela velký prostor pro autoadaptaci, nicméně, pokud se ta hodnota blíží 4,5V, tak už to ECU vyhodnotí jako chybu.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o měsíc později...

Já tedy jen pro pořádak taky potvrzuji, že po kalibraci aktuátoru turba je auto v pořádku.

Akorát auto asi nechtělo abych tam jel jen s takovou drobností, tak mi ještě pár dnů před servisem odešel odlučovač oleje odvětrání klikové skříně. Od motoru to silně pískalo v nízké zátěži, bez ohledu na otáčky. Jakmile se zavřela škrtící klapka, začalo to pískat...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
    • No ty kravo, tak to je teda stesti jako prase! 🙂
    • Příběh "Jak mi globální oteplování zachránilo auto". Protože bylo teplo, tak už jsem samozřejmě jezdil a měl jsem auto 3 týdny na dvoře... když nehlásí nějaky mordor nebo krupobití, tak to mám radši po ruce, když ta garáž není u bytu ... No, a jak ted hlasili a pripadny snezeni, tak jsem auto predminulou sobotu umyl a měl v plánu ho schovat ... přijedu ke garáži, otevřu a tam tohle překvápko ze stropu ... jakože, nevím, kdo při mě stál, ale fakt štěstí :-) Tak jsem zase odjel na dvorek, sníh nesníh ... lepší než mít na autě tohle... některý kousky byly silný tak 2 palce ... No a budu mít teda jinou garáž...
×
×
  • Vytvořit...