Přejít na obsah

zvýšené otáčky na volnoběh


Doporučené příspěvky

zdravím,

 

už to pozoruji několik dní - nastartuji motor - za studena otáčky se automaticky zvýší na 1000rpm, ale už neklesnou na obvyklých 700, vždy, celou dobu jízdy jsou na 1000rpm. jel jsem to projet do prahy a zpět(200km), protože jsem myslel že se vypaluje filtr, ale dělá to stále.

 

pokud nastartuji ohřátý motor tak otáčky klesnou na obvyklých 700, jakmile ale vyjedu tak se zase drží na 1000rpm.

 

taky se mi pravidelně po vypnutí motoru zapína ventilátor a cca 20 vteřin fouká, občas je cítit něco spáleného.

Odkaz ke komentáři

Nedávno jsem pořídil starši Octavii II 1,6 TDI GreenTec a zatím rozlišuji, co je normální a co nenormální. Mě dělají otáčky něco podobného, jsou skoro pořád na 1000. Jen když vypnu úplně Climatronic, tak po sešlápnutí plynu klesnou na standart. Jakmile pustím nějaké nastavení, tak se samočinně zase zvednou a je jedno, jaká je teplota motoru. Také jsem přišel na to, že lze v klidu motor vytočit na max.2500 otáček, jako by tam byl nějaký omezovač, ale za jízdy je to v pohodě. Je to normální?

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Taky se musím přidat. Mám sice O III 66kw, ale chová se stejně. Někdy už z těch zvýšených otáček rostu. Přešel jsem z benzinu, tam jsem na nic podobného nebyl zvyklý. Pouze při studenem motoru na chvíli sytic a pak už vždy jen normální volnoběžné otáčky. Z počátku jsem byl z těch zvýšených otáček na vyvrtku, nevěděl jsem co to děla, hlavně proč. Časem jsem třeba vysledovat, mám manuální klimu, když v chladném autě vytocim ovládání teploty na max aby to topilo sepne PTC, okamžitě otáčky vyletí na 1100, to chápu, zvýšený odběr, altik musí dobíjet, auto se zahřeje, teplotu snizim, avšak otáčky na volnobeh jsou pořad okolo 1100 a samy neklesnou, když po nějaké době jízdy, vypnu motor pak znovu nastartuju klesnou hned na 700. Nejednou se mi stalo, ze i při delší jízdě cca 80km při zahratem motoru na max jsou otáčky po celou dobu jízdy na volnobeh lehce pod 1000, filtr to nevypaluje, vypnu motor, opětovne nastartuju a volonobezne otáčky jsou rázem na 700, proč to tak děla, však nechápu. Kdyby to třeba kompenzovalo zvýšený odběr tak, aby altik stíhal dobíjet to bych chápal, ale při běžné jízdě bez klimy s topením na půlku a vetrak na druhou rychlost nemá dle mého zvýšený odběr. Ptal jsem se i v servise proč, řekli jo to tak děla, ale proč samo nevěděli.

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...
  • o 7 měsíců později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • sice jsi v sekci OIII,ale pokud jsi na FB-spoj se s Daniel Haborák,ten 100% poradí co a jak  
    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
×
×
  • Vytvořit...