Přejít na obsah

DPF čištění


Doporučené příspěvky

Kluci pokud mate jine dotazy tak prosim smerujte do daneho vlakna.

 

Zobrazeni zapopeleni a teploty filtru lze zobrazit i na maxidotu, ale je k tomu potreba dodelat zarizeni, ktere je jiz popsano tusim nekde na foru.

Cena tusim 6000

 

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk

Upraveno uživatelem Radas
Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...

Chlapi,jak poznam,ze se DPFregeneruje? Jel sem po dalnici,sledoval sem,jestli se neco nerozne na palubovce,a nic. Tocil jsem 2000ot po 30min. Jezdim ted větsinou kratke trasy, tak mam obavy, aby se mi auto nezaclo dusit. A vykon taky nic moc, pri rozjezdu to musim trochu krmit, aby se to rozjelo, coz mi prijde na tdi divne.

Odkaz ke komentáři

A na to jsi přišel jak?? Nesmíš jet na dálnici 120 klobouk a nesmíš mít dřevěnou pr....

A teď vážně, bez zátěže to moc poznat opravdu není, maximálně dle okamžité spotřeby. Vzroste asi o litr.

Pokud jedeš , např D1 do kopce a předjíždíš, tak už by jsi musel být velký nevolant aby jsi nepoznal náhlý úbytek výkonu.

Řadově jde tak o 8-18 procent. Jediné kde to není tolik cítit jsou velké diesely 3.0 a 4.2 navíc většinou je pocit utlumen

automatem.

Upraveno uživatelem motorpower
Odkaz ke komentáři

tahám to auto poměrně na doraz a na dálnici jsem nikdy regeneraci nepoznal. Poznám jí jen když jezdím po okreskách, protože slyším dobře motor a zvuk motoru se změní hlavně když po něm nechci top výkon ale jen tak ho převaluji, ten zvuk je mnohem víc surový, proč to vlastně řešit ? Když zastavím tak to poznám hned a když jedu tak je to stejně buřt...

Ono už z principu tam žádná ztráta výkonu být při regeneraci na dálnici nemůže, protože když dáš při regeneraci ve 130 pedál na podlahu, tak krom toho že se stejně nic moc neděje s i bez regenerace, tak se regenerace kvůli zatížení motoru přeruší, dokud nesnížím nároky na motor... VAG DPF mi to prásknul... Není přístřik, není regenerace.

Odkaz ke komentáři

regenerace neprobíhá když chceš po motoru plný výkon, ale to co popisuješ ty jsou podmínky pro vynucenou akceleraci, nicméně je fakt že ze 4 post injektů, to při otáčkách nad asi 2800 nepřidává 4 post injekt, což je při takovém zatížení motoru zbytečné, ta teplota se stejně vygeneruje i kdyby to vynechalo 3... Jde to celkem dobře pozorovat v reálném čase přes diagnostiku...

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Tak kontrolka po jízdě na dálnici v rychlosti cca 80 při 2500 po nějaké době zhasla, takže asi si to regeneraci ještě spustilo samo... Najeto je 233 130. Zatím to nechám tak a uvidíme... Sice teď jak stojím chvíli na místě tak mám otáčky cca 1000 což by odpovídalo pasivní regeneraci ne?

Odkaz ke komentáři

Nevím jestli jsi se dostal k této stránce kde je ve směs základní popsáno.

http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=34434

Článek je popsán orientačně.Každý obsah(kód) motoru se projevuje co se týče otáček na volnoběh při průběhu regenerace jinak.

Víceméně pokud máš tu možnost použít aplikaci bylo by velice dobré hodit zde screen hodnot poslední regenerace.

Pokud ne tak pouze informaci z posledního měření po regeneraci.Tvůj případ zapopelení je na předepsané max. hranici a byl by užitečný jistě pro více uživatelů této vynikající ucpávací techniky odvodů plynů.

 

Max.hranice je udávána z nějaké studie, ale jak se dočteš zde v článcích tak tomu tak vůbec nemusí být.

Odkaz ke komentáři

Tak kontrolka po jízdě na dálnici v rychlosti cca 80 při 2500 po nějaké době zhasla, takže asi si to regeneraci ještě spustilo samo... Najeto je 233 130. Zatím to nechám tak a uvidíme... Sice teď jak stojím chvíli na místě tak mám otáčky cca 1000 což by odpovídalo pasivní regeneraci ne?

 

To máš auto od novoty nebo bazarové ? mělo by mít minimálně 270 000 km když ti to hlásí 72g...

 

Jinak pokud je pod 5 stupňů, zvednou se vám otáčky i při topení dokud nemá motor 70 stupňů...

Odkaz ke komentáři

Aplikaci nejspíše nepoužiju, používám VCDS, mohu max. nahodit screen z měřených hodnot, ale hodnoty před (při rožnuté kontrolce) nemám, musel bych načíst hodnoty teď aktuální max.

Auto je bazarové, navíc AAA Auto, takže originální km netuším.

Je to možné, že se zvedají otáčky pokud je chladněji a motor nemá 90°.

Děkuji za rady...

Odkaz ke komentáři

To bude bohužel stočený tachometr, neboť aby jsi měl při 220K plný DPF na 72g musel by jsi od novoty do ted jezdit za průměrných 9 litrů nafty...

Předpokládám že rozvody už jsi dělal, pokud ne je nejvyšší čas :-)

 

ta spotřeba má na to minimální vliv, daleko větší vliv má množství olejového popílku,které vzniká hlavně delší výmenou oleje a kvalitou používaného oleje. Hlavní faktory jsou nájezd km a počet regenerací.

Odkaz ke komentáři

Ten výpočet oil ash je čistě matematický. Samozřejmě to vypočítává hlavně podle km ale zároven podle km a průměrně spotřeby paliva, reálný stav jednotka vůbec nezjišťuje, častá výměna oleje má možná reálný vliv ale na hodnotu v jednotce má 0 (slovy nula)... Nicméně pokud vše funguje jak má tak při průměrném používání dochází k matematickému zaplnění při 270k km (72g)... Pokud člověk jezdí průměrně za 6l, pokud by jezdil agresivnější např. se 7l nastane situace zhruba při 240K km naopak při 5l až kolem 300K...

 

Nemám to ničím samozřejmě podložené, ale vydedukovali jsme to při různých nájezdech různým stylem s lidmi co mají stejný vůz a různé zaplnění... je to takový většinový konsenzus.

Odkaz ke komentáři

v 50K km může zadušený DPF klidně být ale nevěřím že je to naftou, spíš ignorováním poruchy motoru. Nebo jsi viděl auto co mělo reálně 50k km a diag hlasilo 72g oil ash a motor šlapal jak měl? Celkem dost s autem jezdím a beru naftu dost v německu v rakousku a u nás, nicméně v provozních vlastnostech to není znát, jen rakouská nafta dobře startuje i při -25.

Když jsem u toho jedinou špatnou zkušenost mám s naftou z Německa od shellu, kdy mi auto za studena pokuckávalo...

 

Pokud se filtr zanese v 50K špatným spalováním a problém se vyřeší, tak se dokážel filtr zase sám vyčistit, pokud do toho samozřejmě někdo nenalil chemii nebo benzín, čím poškodil filtr a znemožnil jeho vypálení...

Odkaz ke komentáři

Celé východní německo má prakticky stejnou naftu jako my, taky tam dávají stejná aditiva a poměr bionafty a stejný druh rostlinýho oleje, který je stejně zpracováván, shell celkově u nás i v německu nechutná hlavně 1.6 TDičkám, problém je to u nás i v německu, předpokládám že tam dávají nějaké své aditivum které nesedí hlavně continental vstřikovačům.... v rakousku používají jiný druh výroby pro rostliné oleje, není to klasická žlutý řepka jako u nás, tuším že je to jsou nějaké rostlinné kondenzáty nebo tak něco, každopádně to za mrazu netvoří šlem jako oleje z řepky... už aby u nás tu řepku zakázali, fakt maras jak to zasere kabinový filtr když to kvete a to sraní s hledáním nafty bez biosračky když mají přijít silné mrazy... ty postřiky už otrávili i spodní vody... prý ekologická, i fukušima byla menší ekologická katastrofa než výroba řepky pro ropný průmysl...

 

Si to sečteme:

 

1. Likviduje to půdu a způsobuje rozsáhlé eroze, vysoušení, po pár letech na takovém poli skoro nic nevyroste.

2. Postřiky speciálně pro řepku nám otrávily pitnou vodu prakticky v céle ČR, samotný postřik je silně škodlivý pro lidi v okolí (škoda že se o tom moc nemluví)

3. Všude přítomný žlutý pil z řepky taky nebude košér, nepochybně to způsobuje tunu alergií.

4. Další fáze je provoz v autech to máme otrávení vzduchu, navíc větší poruchovost, větší výroba náhradních dílů další emise.

 

Proč jsou na to dotace ?

Jak to vůbec mohlo v zelené evropské unii projít ?

Proč už to není zakázané pěstovat ?

 

Dokud bude řepka dotována a pěstována pro ropný průmysl, jakékoli keci ekologů a regulace EU pro snížení emisí (samo že pomocí vyšší daní) pokládám za špatný vtip a utahování si z normálních lidí.

 

Ale to už jsem se zase rozvášnil a zbytečně si v neděli před obědem zvedám krevní tlak.

Odkaz ke komentáři

Tak s tím 100% souhlasím, jenže dokud tady budou legálně fungovat ekoteroristé a pravdoláskaři, tak to tak prostě bude, jednou na to tenhle celý systém dojede. Různí xindli co v životě nehrábli působí v různých eko a multikulti organizacích a stát a potažmo celá EU to podporuje.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...