Přejít na obsah

Životnost motoru


Doporučené příspěvky

Zda se to vyplatí je věc jiná, nikde nepíšeš o aktuální kondici motoru, především spotřebě oleje, což je asi nejzávažnější problém. Zkušenost mám ze svého starého auta, které již 10 let nemám, ale ač má již druhého majitele po mě, stále o něm vím. Kromě zvýšené spotřeby oleje, výměny obou lambd při 270tis., vyčištění váhy vzduchu to auto aktuálně při 327tis je stále v dobré kondici. Honza

Odkaz ke komentáři

Kdyz se s timto motorem jezdi zodpovedne, a meni se dobry olej po 15tkm kdyz se jezdi dlohe trasy nebo co 7500km kdyz se jezdi kratke trasy tak tento motor vydrzi hodne. Viz ten clanek o najezdu 620tkm.

 

Byt tebou tak necham zmerit komprese motoru a tlak oleje at vis jak je na tom motor pred predstavbou na plyn.

 

Ja nyni nemam auto na plyn, ale podle meho nazoru se vyplati pouze kdyz splnis nasledujici body.

 

- najezd za rok alespon 30tkm

- nejaka primerena jistota ze auto vydrzi 10 let (viz bomba je na 10 let), hlavne karoserie vse ostatni lze relativne lehce opravit.

- nejaka primerena jistota ze nebudu menit bydliste po tu dobu co budu jezdit autem. To je proto ze nejlepsi je si udelat prestavbu na LPG nekde v okoli bydliste kde potom budes jezdit na LPG servis. Kdyz to budes servisovat nekde jinde, kde se systemem nemaji zkusenost tak to pak neni ono.

- samozdrejme nejaky dobry LPG system se kterym ostatni maji dobre zkusenosti.

 

Berte to jako muj nazor.

 

Zivotnost motoru neni podle me zasadni. GO hlavy a nove pistni krouzky muzes udelat kdykoliv kdyz to bude potreba. Dulezite je zdrava koroserie.

 

Taky konzervativne pocitej stim ze kdyz to ma spotrebu treba 7.5l/100km benzinu tak na plyn to bude mit asi 9l/100km. Mozna to bude lepsi.

Vykon ti taky neco klesne to hlavne poznas pri jizde do kopce.

Odkaz ke komentáři
  • o 6 měsíců později...

Já na tomhle motoru mám najeto teď 595000 (budíkový ůdaj, mohlo být stočeno při dovozu z DE), z toho prvních cca 140000 na benzín, zbytek na lpg. byl 1x před zhruba 150000 překroužkovaný + lágry na ojnicích + oprava sedel ventilů. momentálně olej nežere téměř vůbec a funguje bez chyby. Takže něco to najede:)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
    • No ty kravo, tak to je teda stesti jako prase! 🙂
    • Příběh "Jak mi globální oteplování zachránilo auto". Protože bylo teplo, tak už jsem samozřejmě jezdil a měl jsem auto 3 týdny na dvoře... když nehlásí nějaky mordor nebo krupobití, tak to mám radši po ruce, když ta garáž není u bytu ... No, a jak ted hlasili a pripadny snezeni, tak jsem auto predminulou sobotu umyl a měl v plánu ho schovat ... přijedu ke garáži, otevřu a tam tohle překvápko ze stropu ... jakože, nevím, kdo při mě stál, ale fakt štěstí :-) Tak jsem zase odjel na dvorek, sníh nesníh ... lepší než mít na autě tohle... některý kousky byly silný tak 2 palce ... No a budu mít teda jinou garáž...
×
×
  • Vytvořit...