romin Odesláno Květen 12, 2017 Sdílet Odesláno Květen 12, 2017 mam octavi 3 1,2 tsi 77 kw najeto 50 000km rano pokud je teplota venku do 15 st.nastartuji a volnoběh okamžitě 750 otáček.Stojím venku je teplo cely den 22 st.nastartuji auto otáčky vyletí na 1300 drží 30 sekund a pak spadnou na 750 volnoběh.Dělá to pouze když je venku dost teplo a vše klima atd.je vypnuté motor AE 211 octavie 2014 . Nevíte čím to je? díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pawouk01 Odesláno Květen 12, 2017 Sdílet Odesláno Květen 12, 2017 U předchozí generace TSI v tomto rozsahu teplot (cca 15° - 33°C) je aktivováno tzv. zahřívání katalyzátoru, je tedy velice pravděpodobné, že toto je stejný případ. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
romin Odesláno Květen 13, 2017 Autor Sdílet Odesláno Květen 13, 2017 Díky za odpověd ,ale potom nechápu proč se zahříva kat. když je venku teplo a když chladněji 15 a mín to neuděla skočí rovnou 750 volnoběh.To už se nemusí zahřívat katalizator nevíš duvod proč to tak maji nastaveno. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pawouk01 Odesláno Květen 13, 2017 Sdílet Odesláno Květen 13, 2017 Za výše uvedených teplotních podmínek (oficiálně se bere v potaz teplota chladící kapaliny, ale ta je u auta odstaveného předepsaný počet hodin stejná, jako teplota okolního prostředí), které stanovuje příslušná norma totiž probíhá měření emisí při homologaci. Proto je upřednostněn rychlý ohřev katalyzátoru před kulturou chodu motoru - zvýšené otáčky, prskání do výfuku, cukání motoru při rozjezdu atd. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.