Vojta Odesláno Červenec 27, 2017 Sdílet Odesláno Červenec 27, 2017 Ahoj Všem, mám prosbu o radu. Přemýšlím, že vyměním svojí Octavia kombi II Fl, r.v. 2009, 1.6 TDi CR 77 kW za novější model. A řeším zda pro mě bude výhodnější koupit benzín 1,2 TSI 81 kW nebo zůstat v naftě 1,6 TDI 66 (77) kW . Nájezd cca 15tis km ročně hovoří spíše pro benzín, ale plánuju auto mít cca 6 let, takže dalších 100tis. km. Nejsem žádnej závodník a většinou jezdím tak 50% dálnice a 30% okresky a tak 20 % město. A když koukám na 1-2 starý octávky v kombíku, tak nevím zda je pro mě lepší zvolit opět 1.6 TDi 66 kw, případně i 77 kW a nebo benzínáka. Mám trochu obavy, že ten benzín za 6 let ve 130 tis. km bude skoro neprodejný a Tdi by mohlo být pořád dobré. Díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
15degren Odesláno Červenec 28, 2017 Sdílet Odesláno Červenec 28, 2017 To bude spíš naopak. Zatím to vypadá že 1.2 TSi jsou mimořádně povedné motory když přehlédneme porodní bolesti. Jen si nejsem jistý jestli se 1.2 TSI také týká problém s benzínem v oleji při krátkých jízdách jako 1.4.... Nicméně ono to máš dnes skoro jedno co si pořídíš, obojí jsou už složité motory a fungují velice podobně a oba motory špatně snáší krátké cesty. Snad jediná výhody TSi je že zatím nemá DPF... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vojta Odesláno Červenec 29, 2017 Autor Sdílet Odesláno Červenec 29, 2017 Díky za názor, já tak nějak pořád bojuji s tím, že ten motor je na takový auto slabý. Pořád mám takové myšlení, že objem prostě nenahradíš i když v dnešní době těchto nových motorů už to asi prostě nikdo neřeší. Já moc krátký trasy nejezdím, kromě nákupu. Kdy jedu jednou za týden cca 3-4 km. Jinak většinou v zátahu 1-1,5 hodiny cca 70 - 100 km. A jestli jsou oba tyto motory stejně náchylné na krátké trasy, tak se prostě po 10 letech nejspíš rozhodnu pro benzín. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.