Přejít na obsah

Motorovy olej


Melo

Doporučené příspěvky

Caute.Viete mi poradit ak mozete.Chcel by som si doliat motorovy olej do octavie r.v.99 1.6 55kw.Kupil som si olej MOL ESSENCE UNIVERSALNY SINTETICKY olej 5W40 mozem ho tam doliat ked tam je olej 5w40 od castrolu.Som vtomto laik a novacik tak by mi pomohlo keby mi niekto poradil dik za odpovede.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...

Nazdar, mám taký problém z olejom že- keďže je to benzín nemal by klepať ale klepe, otec hovorí že sú to závažia. Ale to sa dá lebo mi to robí už dlho a auto šlape, ale minule keď som išiel viac ako 200km tak mi to začalo brutálne klepať , začalo sa to stupňovať až som musel zastať na najbližšej pumpe a predpokladal som že tam nebude olej ale nie, mal som už z minula hladinu oleja tesne nad horným okrajom risky. Ale i tak som tam dolial ten olej cca 2L a ono sa to po 20 min ukludnilo a doteras je všetko ok . Pýtam čo môže byt za tým mechanickým klepaním ? a ako je možné že keď mám full olejovu vanu aj viac ako by malo byt tak to robi ? Ďakujem za rady . 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
V 15. 3. 2018 at 12:19, FilipMP napsal:

Nazdar, mám taký problém z olejom že- keďže je to benzín nemal by klepať ale klepe, otec hovorí že sú to závažia. Ale to sa dá lebo mi to robí už dlho a auto šlape, ale minule keď som išiel viac ako 200km tak mi to začalo brutálne klepať , začalo sa to stupňovať až som musel zastať na najbližšej pumpe a predpokladal som že tam nebude olej ale nie, mal som už z minula hladinu oleja tesne nad horným okrajom risky. Ale i tak som tam dolial ten olej cca 2L a ono sa to po 20 min ukludnilo a doteras je všetko ok . Pýtam čo môže byt za tým mechanickým klepaním ? a ako je možné že keď mám full olejovu vanu aj viac ako by malo byt tak to robi ? Ďakujem za rady . 

Ahoj,