Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


Lubic

Ztráta napětí

17 příspěvků k tomuto tématu Poslední odpověď

Doporučené příspěvky

Mám problém s O1 1.9tdi 81kw,r.v.2005.projevuje se to hlavně za jízdy a rozsvícenych světlech...při zapnutí blinkru, spuštění stěračů/ostřikovačů,posunu oken, zapnutí/vypnutí mlhovky nebo přepnutí světel..stava se .to že pohasnou světla a celá přístrojová deska...ale vše funguje normálně.... někdy se stává že přijdu k autu a chci odemknout a Central jen vrkne a popojede jen na 1/2...odemknu tedy mechanicky...zapnu klíček a celá přístrojová deska,displeje a kontrolky jen mžouraji...po otočení klíčku do polohy start auto naskočí a vše zase funguje normálně...toto se opakuje tak 2x za měsíc, baterii jsem pro sichr koupil novou před týdnem, očisti svorky na baterii, těch svorkách nad baterkou,a spoje od baterky do auta k alternatoru, přetáhl a očistil spoje u relatek u pedálu ale problém přetrvává... dobíjení je v pořádku měřeno multimetrem na diagnostiku jsem objednán za 14 dní... nevíte někdo rady nebo nějaký tip na co se podívat? děkuji

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Kontakty na baterce,ke kasli jsou očištěný smirkem a drát. Kartáčem a zastrikany kontaktolem.a kde mám hledat nějaké další ukostření? hádám že někde pod palubkou na špatně přístupném místě

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Kolik ma auto najeto? Aby nezacal blbnout alternator, po jizde sahni na remenici alternaroru(vyply motor :-D), jestli je tepla.

 

Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska když jsem jel do práce jsem nastartoval a hmed to začlo vykazovat popisovanou závadu (pohasínající světla po zapnutí blinkru nebo šlápnutí na brzdu atd...) nelenil jsem a běžím pro multimetr a na baterce měřím napětí 12,45V....zhasnul jsem motor chvíli počkal a zase nastartoval...při druhém startu napětí kolem 14,2 V...a závada se neprojevovala... takže to vypadá na to dobíjení...jen mi vysvetlete jestli to může souviset s tím co se děje po odemknutí auta a po zapnutí zapalování v popisu závady nahoře???? Popřípadě co by to mohlo v tom alternatoru dělat např regulátor napětí???nebo jestli jo vyměnit na jiný nebo fungl nový?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Jak Ti zde již kluci radí, že možná příčina může být alternátor tak jej vyměň.Měl jsem něco podobného tak jsem si sehnal z vrakáče starší a můj problém to odstranilo.

Poté bych pátral dále.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem tam nadělil fungl nový alternátor a zatím klid,tak uvidíme jaký bude vývoj situace ohledně toho mžourani kontrolek a všeho.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Takže nerad ale musím oprasit tohle téma, jelikož dneska se závada opakuje úplně stejně kromě toho že za jízdy nepohasinaji světla při větším odběru...(bliknry,mlhovky, stahování oken) objednám se tedy na diagnostiku,nebo někdo nějaký tip?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Nikdo nic ohledně videa?? Krom závady na videu se mi stává že po vypnutí klíčku a zapnutí na 1. Polohu jako by nebylo napětí 12V ale jen 6V... kontrolky mzouraji a po otočení klíčku na start je prodleva tak 2-3 vteřiny...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Když můžeš takto občas závadu nasimulovat, máš vyhráno.

Kdybys nenapsal, že jsi měnil baterku, řekl bych, že je vadná (občas se v ní přerušuje můstek).

Postupuj při závadě (když mžourají kontrolky) takto:

mínusový konec multimetru  připoj přímo na mínus baterky a pro obě následující měření je tam nechej a pak:

1, změřit napětí přímo na plus baterky -musíš naměřit více než 12V, jinak je baterka KO

2. změřit napětí na kostře - a to jak někde na karosérii, tak na bloku motoru. To napětí musí být blízké nule, ale možná se dočkáš překvapení.

Pak napiš, cos naměřil,

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Zatím se závada projevila jednou,ale měl jsem to u autoelektrikare...ten nikde nic nenašel komfortka je v pořádku, kostry atd taky,dostal jsem pod palubku vytažený 2 žárovky a když se závada projeví tak sledovat která zhasne... prý by mžourani kontrolek mohla dělat napálena spínací skříňka.tak uvidíme

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla a používáním We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..