cíba Odesláno Leden 18, 2018 Sdílet Odesláno Leden 18, 2018 Zdravím všechny, mám problém se svojí 1.8 110kW AUM r.2004. večer jsem přijel normálně, auto nedělalo žádné brikule, jelo krásně, i startovalo v pohodě. Ráno skočim do auta, a ejhle, motor nenaskočil, vždycky jakoby zaškytá, a pak už jen točí... Tlak z čerpadla paliva jde, zkoušeli jsme přes TEXA zjistit, jestli něco nenapíše. Po chvilce laborování zkusil kolega seřízení klapky, napoprvé se nepovedlo, napodruhé také ne, vyhodila chybu mechanické závady, ale při pokusu nastartovat chytla na volnoběh, při pokusu přidat vylezly otáčky o cca 100-200, víc mrtvo. A svítila kontrolka vypnutého ASR. Klapka vyndána, vyčištěna, rozebrána, jak vypadá tišťák (není vidět žádné poškození, ani zjevné opotřebení), opět složena, vrácena do auta, a auto opět jen škytne, a nic... na diag bez závad, test všech akčních členů OK, ale stejně nechytne. Nápady, nebo zkušenosti? Auto potřebuju na cesty do práce, takže denně. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Leden 18, 2018 Sdílet Odesláno Leden 18, 2018 Zkus nastartovat s odpojenou váhou vzduchu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cíba Odesláno Leden 21, 2018 Autor Sdílet Odesláno Leden 21, 2018 Zkusil jsem, žádný rozdíl, zkusil jsem i ještě odpojit baterku, po půl dni připojit, a zkusit samonastavení škrticí klapky, píská, zdá se že vrčí, ale auto stejnak nenaskočilo, jen zaslibuje, a pak točí opět jakoby neměla benzín.. Diagnostika čistá jak nebe v létě.. pojistky jsem pro jistotu taky proběhnul, připojení všeho, jestli někde neni něco volnýho.. a nevim... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Leden 21, 2018 Sdílet Odesláno Leden 21, 2018 A máš možnost zkusit jinou klapku? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pavel71 Odesláno Leden 22, 2018 Sdílet Odesláno Leden 22, 2018 nemáš tam dodělávanej nákej alarm či dopojený tajný tlačítko na řj motoru?, 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cíba Odesláno Leden 23, 2018 Autor Sdílet Odesláno Leden 23, 2018 Nic takovýho, auto je stále série bez dodělků atd... Už jsem na to asi kápnul, je to zřejmě klapkou, při pokusu o nastavení jen píská, ale klapka se fyzicky ani nepohne.. Tak doufám, že to bude ono 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cíba Odesláno Leden 26, 2018 Autor Sdílet Odesláno Leden 26, 2018 Tak závada konečně vyřešena, dala se nová klapka, autu se stejnak nechtělo, tak svíce, a výsledek stejnej.. Pak mi sklouznul pohled přes budíky a všimnul jsem si, že teplota i u studenýho ukazuje cca 60°C. Čidlo jsem cvičně odpojil, je v něm i trochu vody, a auto chytlo na brnk.. Nikdy bych nevěřil, že takovej hajzlík nadělá takovej bordel... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ruzipa Odesláno Leden 27, 2018 Sdílet Odesláno Leden 27, 2018 Znamy mel cidlo v haji na Tdi a auto netahlo, kourilo a papalo 10l na 100km. Pri nacteni jsem mu zjistil zkrat na cidle teploty, tak jsem mu rekl, at ho prvne vymeni a pak se zastavi. Vymenil ho a ihned auto fungovalo bez problemu. Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
PuceK Odesláno Leden 28, 2018 Sdílet Odesláno Leden 28, 2018 To mi stejně přijde prazvláštní, čidlo na teplotu a nefunguje nic... :-D Odesláno z mého Lenovo P90 pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ruzipa Odesláno Leden 31, 2018 Sdílet Odesláno Leden 31, 2018 Bohuzel to cidlo ovlivnuje spoustu veci, startovaci podminky, delku vstrikovani a dalsi... Skoda, ze nema nejake zalozni cidlo :-/ Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.