Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.

2 příspěvky k tomuto tématu Poslední odpověď

Doporučené příspěvky

Zdravím pánové,

Minulý rok před Vánoci jsem koupi Octavii kombi, 1.6, 74 kW. Dovoz z Německa, r.v. 2000, najeto něco kolem 200 000 km, nový rozvody, brzdy v celkem dobrém stavu. No nedalo mi to a po asi třech měsících jsem jel po dálnici poněkud rychleji než je zdrávo. Jakmile jsem dojel do města tak jsem si všiml poklesu výkonu, auto vůbec netáhlo, a při nižších otáčkách a rychlostech jde cítit, jako by sebou motor cukal. Navíc spotřeba vzrostla z průměrných 7 l/100 na 11 l/100! Dal jsem to ke známému mechanikovi, jelikož jsem si myslel, že to bude problém svíčky. Auto se totiž tvářilo, že jede na 3 válce. Mechanik mi řekl, že je tam "odpálený ventil" a taky ta svíčka. Tvrdil mi ale, že motory neopravuje tak že to mám dát jinam. Zeptám se tedy nejdříve zde. Bude finančně výhodné si motor nechat opravit, pokud se jedná o jeden válec? Nebo se mám radši koukat na vrakovištích po stéjném typu motoru a tohle se opravit už nevyplatí? Jsem v tomhle nový a za každý názor budu vděčný.

Honza.

Sdílet tento příspěvek

Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Zalezi na celkovem stavu vozu. a taky kdo to bude delat. Meril tlaky na valcich?
Pokud motor zere olej, tak bude vhodne i vymenit pistni kroužky a dalsi veci. Pozdeji by mohl byt problem na emisich.

Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk

Sdílet tento příspěvek

Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

• Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů